Vespa-Ciao.NL
:: Hansieb witte vlek ciao

Home Forums Perso’s Projecten Hansieb witte vlek ciao

15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 845)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kapot
    Bijdrager

prachtig toch 😀

Lekker tuffen tuf tuf tuf, en dan lekker tunen, het verhaal van voorafaan opnieuw… tot er een tweede monster blok onder je bed winterslaap doet volgend jaar.

Ik zou ook met 50cc gaan rijden in de winter, als hij zou rijden. zucht 😛

hansieb
      Topic starter

Tonni :
        ik…

Wil je bij deze nog bedanken voor je leen blok tonni :thumb hij heeft het prima gedaan , de wand van de 42 alu ligt er wel bovenin mooi uit maar STFU zei al gewoon kapot rijden ach jah koop wel weer eens wat nieuws.

Ik ben het hele gebeure wel een beetje zat nu , blok loopt nog niet lekker en echt testen en rijden kan nu al bijna niet meer. Ik beun lekker dat 50cc blok eronder of als ik nog een leuke 70 kan krijgen jakker ik die eronder en dan rijd ik er nog af en toe op.

Hopelijk binnenkort mijn rijbewijs ( 2 – 3 weken ) en dan keihard voor de auto werken. Ik zie daar op dit moment toch even wat meer brood in maar ik ga niet zoals andere mensen direct alles verkopen !!! :pest

hansieb
        Topic starter

Haha mooi , moet niet gekker worden.

Ik rijd een beetje rond met mijn winterblok ( 42 alu en GUN van stfu er ff onder ) is het hardstikke druk hier op het fietspad voor me huis. Is er een man met 2 hondjes ik zie hem wel eens vaker rondlopen hij zo MOOI man hoe hard gaat die..

Ik: nog niet zo hard he… 🙂
          Man: Ah heb zelf een citta met polini evo en daar heb ik de 98km mee gehaald 🙂 op de lasergun van de poltie was een beste flip!
          Ik: Oeii naja dit is me winterblok me reedvalve ligt onder me bed
          Man: Ok ah die evo van mij is ook getuned enzo loopt hard IK durf wel te wedden dat ik harder dan je ciao ga :D! haha

Mooi dus nog iemand die het gescheur op mijn brommer WEL kan waarderen haha ! :thumb

Frits
          Bijdrager

Ja das wel leuk, dat iemand dat nog leuk vind.;)

hansieb
            Topic starter

Haa nou ik heb de 42 alu van stfu eronder die mag wel af worden gereden de want ligt er toch al grotendeels uit…

Rijd wel leuk met gun , maar een circuit rijd veel lekkerder met vario dan de gun vind ik alleen lijkt het alsof de drukveer veel te sterk is.

Vol gas haalt die nu de 65km/h en is achter ongeveer maar 2 cm in de poelies , hij varieert voor wel voor 70%. Het zou ook kunnen omdat mijn snaar naar de kloten is maar ik ga deze nog even bezig voor de toer. Er zit nu 6,5 gram rollen in en ik heb er zostraks 7,7 in gedaan eens kijken of die hem daarmee wel er doorheen trekt.

hansieb
              Topic starter

Nou kickstartblokkie loopt. Hahah wat een power met 50cc , reed naast een meisje op de citta gaf een blik naar mij verdomme rijd ze me der ook nog bijna uit ook met haar citta

Setup nu:
                – 50cc standaard
                – STd kop
                – Kickstart blok niks aan geveilt
                – 13-13 met malossi filter
                – 100mm vario met standaard drukveer en groene polini trekveren
                – Malossi multivar
                – Polini top one 22mm
                – Malossi 1:9,5 vertanding

De vertanding is denk ik wat te zwaar of het blok levert niet genoeg power , bij de 50km/h houd het ongeveer op. Binnenkort maar ff standaard vertanding erin.

Foto’s

Frits
                Bijdrager

Nice hansieb

maar waarom zoon lelijk voetenplankje:(

waarom niet even een mooie kopen!

t is zoon mooi brommertje verder8)

je cdi zit ook verkeerd;)

barry
                  Donateur

Ja,gebruik maar de originele vertanding.Die je nu hebt is wat aan de zware kant voor een 50cc’ke.
                    En is dat nu DE “RAL 2004”???Héhéhéhéhéhé.Mooi kleurtje.Gaat mooi bij zwart ook veronderstel ik.Je snapt me wel hé Hanske.

Tonni
                    Moderator

RAL 2004 is mijn kleur. Die van Hans lijkt iets lichter? Verder staat ie er mooi bij Hansie.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
                      Topic starter

Jah nog ff verlichting aansluiten en alles mooi wegwerken , nieuwe gaskabel , goed poetsen en ik ben weer blij 🙂

@frits ik heb ook nog een wit voetenplankje

@tonni / barry ik heb RAL 2004 maybe is het in de loop van de jaren wat lichter geworden ofzo want in het echt lijkt jouwn oranje ook donkerder tonni.

Frits
                        Bijdrager

Mooi zo hansieb
                          doe die erop dan die is hopelijk mooier

barry
                          Donateur

Ik heb heel toevallig gekozen uit een 20tal oranje kleuren & dat is ergens in het midden dus 2004 geworden.
                            Ik wist dus niets van jullie kleuren af,buiten dat het ojanje was(Chloë zegt het zo).

.-{2F4OV}-.

Hoezo heb je bij setup staan: Vertanding 1:9,5?

Ik dacht dat t 1:9 was;)

barry
                              Donateur

Hans heeft misschien de speling meegerekent.

ArvidW
                                Donateur

Wouw, vette setup:|

Koop toch ergens een DR70evo ofzo:P

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 845)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.