Vespa-Ciao.NL
:: Hansieb witte vlek ciao

Home Forums Perso’s Projecten Hansieb witte vlek ciao

15 berichten aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 845)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

de papkarre
    Bijdrager

de straat is toch van iedereen?! dus wat zeiken ze je mag geluid maken tot 10uur savonds ofzo dusja

hansieb
      Topic starter

Zoooo even een update ik zat er al langer over na te denke en toen ik kenny vespa ook het zag doen.

Een winterblok dus , ik wil echt nog wel een beetje blijven rijden met me ciao en dat ga ik niet doen met mijn 47 deps blok die ook nog steeds trouwens niet lekker loopt.
        Deps gaat in een doos onder het bed samen met de calibrata ! en die komt er pas in het nieuwe jaar weer onder weg denk ik.

Tot die tijd is er een 50cc blok ik hoop dat ik hier nog tot het nieuwe jaar mee kan doen , anders komt er wel een 2e leuke blokje.

AA-T
        Sleutelbeheerder

lol!!

50cc powah!!!!!!!!

had zelf de cilinder der niet onder weggehaald, maar een ander uitlaatje deronder geplakt die lekker mag roesten 🙂 je alu cilinder roest toch niet, evenals je carter..

ben benieuwd hoelang je geniet van je 50 cc-tje, ben bang dat je toch wat gaat missen :pest

leon ciao
          Bijdrager

Had jij geen 42mm polini alu?

Als je met kick reedvalve met 47mm deps kan rijden, ga je toch zeker niet 55 ofzo rijden met een 50cc’tje :con

hansieb
            Topic starter

Nee dit is van STFU + hij is bijna af de nicasyl is bovenin al weg.

Het is bijna winter en zeer vaak weer kloten weer daarom gaat de 50cc eronder 🙂

reiniero
              Bijdrager

ja en als dalik miss je ding word afgepakt omdat die zo opvalt zoveel geluid maakt en zo hard gaat?? en dan dikke boete en miss zijn brommer kwijt dus wat wil jenu?

ik ga nu ook met 50cc rijden omdat ik daar ook geen zin in heb;)

goed idee hansie:)

hansieb
                Topic starter

Daar lig ik niet wakker van , ik rijd toch niet veel maar ik vind het zonde om met dit blok in de winter te karren.

Ik weet eigenlijk wel waar ik zin in heb en dat is een auto 😉 , dus ik denk dat het ciaotje gewoon eerst ff rustig aan doe en het blok eerst maar ff opberg.

Zo kan ik er van het winter als het niet al te veel sneeuwt ook nog gewoon even leuk op karren. Als iemand een 70cc wil doneren mag dat natuurlijk ook hehe 😛

leon ciao
                  Bijdrager

Wat voor uitlaat ga je gebruiken? Vario hou je toch wel drop he

Maar echt hele mooie brommer, ook echt mooie kleurencombo :thumb
                    Proffesioneel gespoten neem ik aan? 😀

hansieb
                    Topic starter

leon ciao :
                      Wat voor uitlaat ga je gebruiken? Vario hou je toch wel drop he

Maar echt hele mooie brommer, ook echt mooie kleurencombo :thumb
                      Proffesioneel gespoten neem ik aan? 😀

Gecoat he !

Setup word:

– 50cc std
                      – Polini top one 22mm
                      – Carters 12,5mm spruitstuk inlaat std
                      – Krukas Std
                      – 13/13 dell orto met malossi filter
                      – Malossi vario + 100mm schijven
                      – Malossi vertanding 1:9

Ben benieuwd hoe dit gaat rijden lach me kapot als dit de 65-70km/h haalt :lol

Herr Flick
                      Sleutelbeheerder

lekker heur, doe je wel zuinig met me cartertjes en alles ?
                        NIKS DOORDRAAIEN !:P

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

barry
                        Donateur

Ow ow , dat word moeilijk voor total destruction Hans.

hansieb
                          Topic starter

Jah je krijgt ze als het goed is heel weer terug, die van tonni met het 42 alu blokje zijn ook nog perfect 🙂 !

barry
                            Donateur

Enne,zonder olie in je benzine ga je sneller.

ArvidW
                              Donateur

Ik zie Hans straks al helemaal voor me.

“Jaah, ik heb een MHR ciao, met vario en malossi vertanding”
                                “goh, gaaf, hoe hard gaat hij dan?”
                                “Nou… toch zeker 50:relax”

Kom op man, is toch zonde, wie gaat er nou vrijwillig met 50cc op een vespa rijden:D:con

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

Tonni
                                Moderator

ik…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 845)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.