Vespa-Ciao.NL
:: Hansieb witte vlek ciao

Home Forums Perso’s Projecten Hansieb witte vlek ciao

15 berichten aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 845)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

reiniero
    Bijdrager

egt vette shit man.. ding zal wel lekker lopen maar bedoel je wat je ook in dat flimpje ziet dat bwaooop dinges shit:P

maar wat ik ook heb die reedvalve krijg je voor geen fuck aangerent miss ook maar een kicker aanschaffe;)

Tom Z
      Bijdrager

hansieb :

Tom Z :
        Geil apparaat, echt mooi geluidje ,,
        Kleure combo vind ik nog steeds geweldig!!

Ik vind het aan de ene kant wel een kewle combo , maar ik heb vlekken erop die er niet meer af willen….

Als je ook maar 1 zwarte vlek erop hebt zitten zie je dit zo goed , das jammer aan wit hij moet eigenlijk niet gebruikt worden dan blijft die mooi 🙂

@barry nee alles is veilig verlopen 😛

Jah man, Met Wit heb je altijd Shit! net als met Rooi heb je altijd Geklooi, Jonge je hebt gewoon een unieke Bromfiets!,, en ja paar van die vlekkies, jammer dan .. Mag toch gebruikt worde??zit er over na te denke om je combo deels te jatte ^^ tenzij er Copyright op zit bhuahauh^^ (wel voor me nieuwe vespa van 50 euries;P)

hansieb
        Topic starter

Nee hoor 🙂 je mag het zekers doen , timo of gno heeft hem voor mij bedacht ( wit met oranje porsche ).Krijgt die ooit nog eens een potje bier voor als ik em zie

Maar net ff sproeier 85 geprobeert , starten gaat nog belabbert of het is omdat ik heel me cilinder had ingeolied :con maar na 100 meter gestotter en gepruttel kwam die los 😛

Dingt jankt nog veels te weinig toeren maar wel heerlijke power.

Vanaf stationair en vol gas is het BWOAP en uitvallen wonderbaarlijk bijna niet aanwezig 😕 heb er niks mee gedaan ofzo. Maar hij klinkt erg fris nu loopt ook prima stationair.

Maarja nog ff fantsoenlijk afstellen ben toch bang dat het pinasco vliegwiel kut vonkt en daarom ik em weer kut aankrijg straks :S

.-{2F4OV}-.

Khad zelf met de setup hiernaast sproeier 96;) Verzoop die wel mee, maar liep op hoge toeren super goed!

85 lijkt klein, mja als het goed loopt is t oke:thumb

Maak es n filmpje als je rijdt hansie! :lol

hansieb
            Topic starter

.-{2F4OV}-. :
              Khad zelf met de setup hiernaast sproeier 96;) Verzoop die wel mee, maar liep op hoge toeren super goed!

Maak ik morge ff !

TimoO_
              Donateur

hansieb :
                Nee hoor 🙂 je mag het zekers doen , timo of gno heeft hem voor mij bedacht ( wit met oranje porsche ).Krijgt die ooit nog eens een potje bier voor als ik em zie

yeah bier 😀 ik was het met die porsche, effetjes op Rsportcars.com gekeken :).

hansieb
                Topic starter

.-{2F4OV}-. :

Geen rijdend filmpie maar wel met iets meer toeren 😉

Vind de bougiekleur nog een beetje te zwart met sproeier 85 morge ofzo ff wat kleiner proberen. En heb een extra massadraadje getrokken. Als de brommer koud is slaat de bougie helemaal vet , ik denk dat het aan de sproeier ligt.

P.s bij 1.23 min hoor je het BWOAP geluid waar ik het altijd over heb , vanaf stationair vol gas trekt die niet op 1 of andere manier.

KennyVespa
                  Bijdrager

nice hansie klinkt ram lekker

Tim
                    Bijdrager

volgens mij is dat de stationair sproeier die te groot is.. want hij verzuipt nadat hij even stationair gelopen heeft.. dat heeft mijn brommer ook maar als je eenmaal aan het rijden bent rijd he gwoon super.

hansieb
                      Topic starter

Tim :
                        volgens mij is dat de stationair sproeier die te groot is.. want hij verzuipt nadat hij even stationair gelopen heeft.. dat heeft mijn brommer ook maar als je eenmaal aan het rijden bent rijd he gwoon super.

Jup

Maar ik heb hier nog een 19mm liggen die van thomas stationairsproeier 60 zit er std in de 19mm carb. Gaar dat bij thomas die wel gewoon goed loopt.

Ik ga nog goed testen maar eerst juiste hoofdsproeier

hansieb
                        Topic starter

Nou normaal altijd klagende buren maar dit keer niet!

Eeb man deed zen deur open , ik verwachte al een hele preek maar hij komt er met een big smile aan hehe

Man: Wow tof ding man!!! echt mooi geluid
                          Ik: Thx hij doet het nog niet echt lekker
                          Man: Puch ?
                          Ik: Nee vespa he normaal klagen mensen erover
                          Man: Nee hoor tof man beetje rondrijde en oppasse voor de poltie
                          Man: Ook mooie stang ertussen hoort niet zo he 🙂 maar rijd zekers beter
                          Ik: Jup jup thx
                          Man: Std blok ziet er wel zo uit :lol
                          Ik: Neeeeee 75cc power he ha kan em ook aankicke ipv lope
                          Man: Koppeling aandrijving ? met snaar
                          Ik: Variomatic
                          Man: OOO dat wil wel trekke
                          Man: Erg mooie kleuren ook super ding!

Nou veel plezier ermee haha ik lag echt dubbel.

Maarja even een testrit nog steeds moeilijk aan te krijgen , bougie slaat die helemaal nat.
                          Maar 75km/h was geen probleem das half gas ofzo rijd dus echt als een zonnetje :thumb

Frits
                          Bijdrager

Goed om te horen hansieb
                            en zo te horen zelfs nog leuke buurman;)

LeMoN
                            Bijdrager

Haha, leuk zulke buren :P!

hansieb
                              Topic starter

Ha dit is de enige die niet zeurt dan ….

– Over buren op de grote weg BOOS dreigen politie te bellen oude lul
                                – Buren 2 deuren verderop klagen
                                – Buren 3 deuren verderop klagen
                                – 1 of andere marrokaan klagen
                                – Mensen klagen dat ik over fietspad rijd voor me huis

Ach jah 🙂 voorsicht rijden!

Hij rijd wel humoristisch als je het gas langzaam opentrekt hoor je eerst een grommend geluid en dit gaat over in keihard geschreeuw 😀 erg humoristisch!

LeMoN
                                Bijdrager

Ach ze moeten niet zo zeiken, hun draaien vast ook wel is harde muziek!

15 berichten aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 845)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.