Vespa-Ciao.NL
:: Hansieb witte vlek ciao

Home Forums Perso’s Projecten Hansieb witte vlek ciao

15 berichten aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 845)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

reiniero
    Bijdrager

mooie update ziet er goed uit ik hoop voor je dat het mooi gaat lukken en dan maar eens kijken wie sneller is eh jij of thomas

JP
      Bijdrager

gehe ziet er leuk uit

wordt idd wel een mooie drag8)

remmen zul je idd wel nodig hebben op dat snelheidsmonster:D

hansieb
        Topic starter

Shit wil je ff stukkie rijde is de benzine op 🙁

Ff filmpie inelkaar geknutseld

TimoO_
          Donateur

had ik ook altijd bij mijn brommer :P. stomme 19mm’s ook :D. maar ik vind wel dat je brommer in mooie kleuren *gecloat* is, en nog succes met die mazzu om te bouwen!

edit: ja nu snel de titel veranderen he :P.

By hansieb: Dat soort lui zouden ze moeten bannen :pest :! arvid!

Edit ArvidW: Srry, ik kan Thomas niet bannen:lol

Frits
            Bijdrager

Mooi man ciaotje is gewoon vet:D
              kappen nog wit dan is die gewoon af8)
              loopt je blokje beetje goed hansie?=)

KennyVespa
              Bijdrager

is je sproeier nu goed hansie, want vind hem wel groot, want heb in mijn mikuni 20mm voor 110CC malossi op de crosser een 115 erin en die is nog te groot, en daar zit ik rond de 105/100 (dellorto maat) dus vind wel lijp groot wat je hebt want is tog wel wat cc’s minder 😛

Vespaflappie
                Bijdrager

Ja en in mijn 50cc rs zat ook 105 delly groot en toen met 70 moest er een 85 in….

Lekker onzinnig commetaar… Sproeier kun je niet zomaar raden dmv een ander soort brommer, ander soort cilinder en belangrijker, totaal andere carburateur…

Hans gewoon proberen, mijne zat toen 95 in…

heuvel85
                  Bijdrager

hey hey hanss…

je moet je kruk maar ff bij thomas neer legguh ofzo.en de kick kruk ook..dan pas ik het wel voor je aan..

ik heb van de week op een avond wel even tijd!

het is toch zo gebeurd!

Greetz!

hansieb
                    Topic starter

@heuvel komt voor de bakker zou mooi zijn.

Zit ook een beetje met een probleem , ik weet niet precies hoe ik het kan oplossen maarja de mazu kruk komt er denk ik nog wel voor de meeting in.

Hij blijft onderin nog steeds vaag doen. Wat doet die precies , als je VOL gas geeft vanuit stilstand doet die bwoap en gaat die uit als je vol gas blijft geven. Als je nu een beetje toeren maakt en dan VOL gas geeft niks aan het handje en trekt die hard op en door.

Iemand nog een frisse kijk op het BWOAP ga uit gebeuren 🙂

Wat ik al heb gedaan:
                      – Luchtschroef gespeeld nu staat die op 1.5 slag uit word er niet beter op als je hem minder ver of verder uit draait
                      – Stationairschroef verder in of uit , nog steeds bwoap
                      – Sproeier vanaf 83 – 88 zit je een beetje in de goede range. Met 85 was die mooi gekleurt op top en met 83 kleurt die ook mooi 88 was weer wat te groot en iets te donker bruin maar nog steeds het BWAOP gebeuren.
                      – Meer filtermateriaal , ik heb er nu nog een sponsje op gedrukt ( niet het std sponsje maar rood filter materiaal van malossi ) nog steeds niet verbetert.
                      – Gasnaald alle standen geprobeert , hij staat nu op de 1 na onderste stand daar doet die het het best mee. Bovenste stand nog meer BWOAP en Gestotter en onderste stand ook meer BWOAP geen gestotter 😛

Iemand nog een frisse kijk op wat het wel zou kunnen zijn ik zat te denken aan de krukas omdat die nu std is maarja hij zou gewoon goed moeten lopen lijkt me. Of de membraan kleppen die onderin teveel benzine doorlaten ?

Bovenin is alles wel oke en geen gestotter of iets dergelijks.

P.s als de motor koud is gaat die ook heel moeilijk aan , stotter puf puf en na een tijdje wat geklooit te hebben stotter puf en trekt die em door erg vaag 😕

Crullie
                      Donateur

Te veel Carterdruk lijkt het op, of onsteking veel te vroeg, of beide.

TICKLING BARN

woe
                        Bijdrager

die reedvalve mist zowiezo wat power onderin door die std kruk
                          ik ben ook de enige die met die kickrv heb gereden en daarna weer std getuned blok met dezelfde cilinder e.d. 😀

hansieb
                          Topic starter

Crullie :
                            Te veel Carterdruk lijkt het op, of onsteking veel te vroeg, of beide.

Er zit een standaard krukas in he , je zou eerder zeggen dan te weinig carterdruk.

Idd misschien kan er ook nog wel wat met de ontsteking zijn , wel gaar op top toeren doet die het perfect.

@woe had je ook last van onderin niet zoveel , naja jij reed ook met 13-13 en een 42mm cilinder heel wat anders dan mijn setup ofcourse.

woe
                            Bijdrager

hansieb :
                              @woe had je ook last van onderin niet zoveel , naja jij reed ook met 13-13 en een 42mm cilinder heel wat anders dan mijn setup ofcourse.

ja hansje inmiddels weten we allemaal wel dat jij een alu deps heb en een 19mm. en nu ben je heel stoer.
                              maar daar gaat t niet om nu.

denk na, omdat je die halve wang mist moet ie ook meer moeite doen om eerst die membraan kleppen open te krijgen
                              als je eenmaal op toeren ben is er geen probleem, maar als je weer gas loslaat tot 20 en dan wil je weer knallen gaat dat ook niet super

en tenslotte
                              fok die deps, 46mm eurocillindro @ 28mm8)

hansieb
                              Topic starter

Is niet om stoer te doen woetje :con :pest

Jouwn setupje op die reedvalve is / was gewoon heel anders dan de setup die ik er nu op heb met STD krukas.

Op standaard krukas hoort die volgens de meesten gewoon goed te lopen. Maarja maybe komt het wel door de halve wang minder. Binnenkort maar ff nog wat dingen testen.

Tonni
                                Moderator

Ik denk toch ontsteking.
                                  Je zou eventueel een setje iets zwaardere membraan kleppen kunnen proberen, klinkt alsof ie onderin toch teveel krijgt.
                                  Hoe loopt ie stationair? rustig met volle slagen of een beetje jengelig?
                                  Te VEEL carterdruk lijkt mij zeeeeer ONwaarschijnlijk.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 845)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.