Vespa-Ciao.NL
:: Hansieb witte vlek ciao

Home Forums Perso’s Projecten Hansieb witte vlek ciao

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 845)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frits
    Bijdrager

Toch raar dat jouw pinasco vliegwiel niet wil
      is die echt kapot dan?

wil standaard wel beetje?

erikbloemberg

eeey hansie nu ff een volle wangen kruk regelen kan je die ompersen naar kick!!!!! gr erik

Rebel

Frits :
          Toch raar dat jouw pinasco vliegwiel niet wil
          is die echt kapot dan?

wil standaard wel beetje?

al die pinasco vliegwielen zijn klote bevonden

slecht magnetisch etc.

maffe dingen 😛

Maar goed dat hij start 😉 nu nog afstellen etc.

Fredzzz
          Moderator

Pinasco vliegwielen zijn nou gewoon raar he… mijnes deed het bij mij ook niet, maar bij mijn maat perfect…

kapot
            Bijdrager

Komt er nog een filmpje van dat ding 😀

Gaat het standaard vliegwiel er nu weer onder?

Wouz-LwB
              Donateur

Hans , heeft hij al wat meer uit-terne toeren ? :lol haha:D
                Mot binnekort maar ff langskakke als ik me certificaat heb..:)

hansieb
                Topic starter

Hehe jah hij doet nu meer , maar nog steeds doet die erg vreemd :?.

De benzine lijkt niet goed te ontbranden, overal zwarte smurrie bij de uitlaatpoort en de bougie ook. Ik heb nu 105 , 98 , 88 geprobeerd maar nog steeds heel even aan en dan veel rook gestotter en uit. Het lijkt alsof die teveel benzine krijgt maarja sproeier 88 lijkt me al vrij klein.

Misschien is er iets mis met de ontsteking ik moet het allemaal nog eens nalopen misschien zie ik wat over het hoofd.

De vonk is bij lage toeren ook niet echt sterk ofzo , maar ik heb alles nu ongeveer vervangen behalve de ontsteking zelf:
                  – Andere cdi
                  – Andere bougie
                  – Aarde voor de cdi

80cc
                  Bijdrager

ik heb het ook dat klote pinasco vliegwiel wat het niet doet
                    nu orgineel en prima
                    maar de sproeier ben ik nog niet uit denk iets onder de 90 zal morgen effe en 86 hallen
                    bij 90 verzuipt hij er nog in
                    maar succes en de groeten

hansieb
                    Topic starter

Heb er nu 3 liggen , wel gaar degene die eronder zat was amper magnetisch.

Die van alrik die ook heeeeel kut magnetisch en degene die nog afgedraait moet worden is KNEITERS magnetisch.

Weet niet of dat er wat mee te maken had, maar degene die onder me brommer zat gaf een klein kutvonkje.

Blok gaat er deze week onder weg en dan alles maar ff goed nalopen en andere ontsteking erop.

hansieb
                      Topic starter

Kleine update…

Ik vond me blok erg vreemd rijden. Dus maar eens gekeken hoe alles zat. Ga er nieuwe pakkingen op kwakken en heb alles ff schoongemaakt.

Ik denk dat ik iets te scheutig ben geweest met het olie daarom ook THX to arvid 😀 die met het briljante idee kwam om een doctersspuit te gebruike. Dus die maar ff gehaald + de malossi vertanding kwam net binnen. Die moet ik dus weer installen.

Ook nog ff olie gekocht 🙂 moet wel ff beetje fantsoenlijk spul in geen ESSO stuff.

Lieve cilindertje ff weer gepoetst, zat onder de smurrie

Zuiger en afgedraait vliegwiel pinasco

Calibrata 8):bier

Jacky
                        Bijdrager

Mooi spul! Zkr duur die olie:P Hoe licht is da vliegwiel nou?

FonS
                          Bijdrager

idd leuke dingetjes 😉

over die spuit (ik doe het ook zo): als je olie erin hebt gehad, haal hem dan uit elkaar en maak de zwarte rubber goed schoon. anders kun je hem over 2 weken weggooien (die ‘groeit’ door de olie) :thumb

rubbertje in de spuit bedoel ik

hansieb
                            Topic starter

Olie viel mee , normaal kocht ik altijd half synthetisch die was 9.50 dit is vol synthetisch voor 12.50.

Die spuit er nog bij , bij de apotheek gehaald 😀 1,80 keek me al raar aan dacht dat ik een oliefant wou verdoven ofzo.

Vliegwiel is maar iets afgedraait, meerendeel is gewoon kunstof hij weeg nu 646 gram.

P.s dat rubbertje in de spuit bedoel je.

ArvidW
                              Donateur

Dat ziet er nog mooi uit zeg Hans na zo veel km’s gelopen te hebben:con (0.8km in totaal :S)

Ik ken echt NIEMAND die elke 800meter dat hij rijdt zijn blok reviseerd:pest

Je 47alu blijft mooi hè 😀 Al ben ik ook onder de indruk van je calibrata (zeker als hij onder je ciao hangt) maar ik zie nog wel iets wat mij zorgen baart:o Een 22mm flens hoe durf je:no Shame on you:pest

Thomas weet vast nog wel een adressje waar ze met groot genoegen je calibrata aan stukken zagen en daarna een 27mm aansluitign aan zetten 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

hansieb
                                Topic starter

Haha jup dat moet nog ff inderdaad ff , omlassen.

Heb em nie gereviseerd he schat, gewoon ff uitelkaar gehaald. Overal zat smurrie en ff kijke of die nog alive was.

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 845)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.