- Dit onderwerp bevat 844 reacties, 111 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 7 maanden geleden door erikbloemberg.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 mei 2007 om 21:22 #271944
Redelijk goed nieuws
De malossi ciao heeft zijn eerste SCHREEUW gegeven :bier

Ik ga de hoop al op omdat na een stukje rennen er geen leven in zat , AC RACING zei harder rennen en toen deed die wat. Alleen is de sproeier te groot, hij gaf 1 dikke STOOT van leven 😀 en toen wou het verder niet meer aan.
Zit nu sproeier 104 in blijkbaar te groot… morgen maar ff nieuw sproeiertje maken en hopelijk een filmpie.
P.s heb alrik zijn vertanding te leen , ik rijd nu dus met STD vertanding iets waarmee ik alleen even wou kijken er leven in zat. Malossi vertanding komt volgende week van mopshop binnen.
3 mei 2007 om 21:25 #271945
Rebelmet 90 zal die wel aangaan.
Misschien dat tussen 90 en 100 je goede maat zit.Verder leuk om te horen dat hij al iets doet.
Ik heb wel zin om je filmpje te zien 😀3 mei 2007 om 21:31 #271946Ik weet niet …. morgen koop ik zon sproeier set dan van 90 tot 110 dan kan ik inedergeval vooruit.
Ik stond verbaast te kijke dat die 1 dikke knal gaf 😀
3 mei 2007 om 22:06 #271947hansieb :
kapot :
Mooie brommer hoor! Wilde dat ik er zo een had 😛Hehe kope :lol
Mee bezig 🙂 check de setup hiernaast…
Alleen de lak wil niet lukken. Ben al 3 weken aan het schuren enzo…. Ik heb er geen zin in… een dremel is veel te duur etcetera.
3 mei 2007 om 22:58 #271948Hoezo laat je em niet coaten?
3 mei 2007 om 23:11 #271949geen geld?
Als de roest maar weg is, dan ben ik tevree.
3 mei 2007 om 23:14 #271950Oei 🙂 jah das minder dan gewoon maar schuren.
Ik ben lui dus coaten is ideaal. Leuke setup btw succes der mee.
3 mei 2007 om 23:14 #271951kapot :
hansieb :
kapot :
Mooie brommer hoor! Wilde dat ik er zo een had 😛Hehe kope :lol
Mee bezig 🙂 check de setup hiernaast…
Alleen de lak wil niet lukken. Ben al 3 weken aan het schuren enzo…. Ik heb er geen zin in… een dremel is veel te duur etcetera.
ik heb dremel gekocht bij de gamma 35 euro is ook nog goede kwaliteit merk = SKILL
3 mei 2007 om 23:19 #271952Dremel van de gamma heb ik ook 😀 goed dingetje, NOG WEL … die van thomas zon cheap immi ding spaced em al als een idioot en die van alex ook. Gamma dremel ook 2jaar garantie !
4 mei 2007 om 00:10 #271953Ja ik heb ook zon immitatie ding, maar dan van de supermarkt. Dat ding kwam niet op toeren met standaard 3 volt lader. Ook niet met 15 volt. Misschien een grotere poelie 😆
Mijn setup rijd nog niet. Ik moet nog zeker zon 300 euro uitgeven voordat het gaat rijden 🙁
Denk aan bijv. pakkingen, krukas, v-snaar, spatborden, voorvork (mijne is krom als een hoepel) en nog een heeeeeleboel revisie zooi. Ik ben er nu al aardig wat geld aan kwijt en echt opschieten doet het ook niet.
Ik moet gewoon even doorbijten op het schuurgedeelte. Maar o man wat is dat een monnikenwerk.
Laatst dacht ik: waarom kan ik het niet zelf zandstralen? gewoon een emmertje zand ertegenaan!
Maar zo simpel is het niet.
Helaas.4 mei 2007 om 10:41 #271954Je startte hem met sproeier 104? Lijkt niet groot maar is wel zo… In mijn evo citta zit sproeier 86… die is ook te groot 😛 😕
Verder mooi ding jah, moet je ff tegen Flickie racen.
4 mei 2007 om 22:02 #271960Jammer genoeg was ik iets TE snel.
Sproeier 88, 95 , 104 geprobeert maar nog steeds niks. Choke gespeeld , luchtschroef en statonair schroef nog niks.
Andere CDI (werkend ) andere bougie nieuw nog niks. Hij krijgt benzine de vlotter zit vol hij vonkt compressie als een malle en bougie is nat. Enige is dat de vonk is heel onregelmatig is en ik denk waar ik al bang voor was dat mijn Pinasco wiel kaput is :boos
Jammert maarja heb er nog nieuwe pinasco wiel, die maar ff laten afdraaien. Pinasco wiel wat hier nu nieuw naast me ligt is wel 10 x meer magnetisch dan de mijne maybe is dat het.
Ik weet niet of ik er morgen zin in heb , maar het blok er ff onder weg en STD vliegwiel proberen.
4 mei 2007 om 22:49 #271961ja dat had een vriend van me laast ook pinasco vliegwiel was niet goed hij had er een andere onder gelegd en deed het weer toppie wel jammer van die mooie dingen maar ja..
4 mei 2007 om 23:29 #271962Gelukkig heb ik er 2 , was er al vanuit gegaan dat deze kaput was.
Eerst maar ff std vliegwiel testen 🙂 hij mag wel ff aan gaan.
5 mei 2007 om 16:11 #271973It is alive
nog geen filmpie jammer genoeg.Wat was er mis:
– Pinasco vliegwiel gaf bijna tot geen vonk, nu std vliegwiel erop.
– En wat helemaal dom was de CILINDERBOUTEN zaten niet goed vast :(( dom dat ik ze niet goed vast had gedraait.Sproeier 105 zit er nu in die is echt te groot , met gasnaald helemaal naar beneden.
Heb al wel geteld 4km/h gereden 😀 harder wou die niet, de simo knetterd er wel over wel humor geluid.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.