- Dit onderwerp bevat 844 reacties, 111 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 7 maanden geleden door erikbloemberg.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 juni 2006 om 17:38 #268806
wouwww mooi hoor hansss.. moest ik me frame alvast opsturen of niet?
aan jou de keus!7 juni 2006 om 18:20 #268808Ties :
wouwww mooi hoor hansss.. moest ik me frame alvast opsturen of niet?
aan jou de keus!Dan moet ik op de meeting met een citta komen, ik zei het je al het is jou keus 🙂 jij kan er nu al aan sleutelen….
Je kan ook frame op de meeting meenemen dan stuur ik de mijne op.
8 juni 2006 om 22:35 #268824Updatje 🙂 de ciao loopt… althans.
De ciao ging aan 10 seconden weer uit en hij blijft niet stationair lopen 🙂 morgen maar ff fixen ben al blij dat die vonkt enzo.
Ding ziet er niet uit ik ga hem oranje spuiten.
9 juni 2006 om 09:20 #268827zorg even dat ie egt loopt dan hansie.. wil m vanavond nog zien rijden.. E E
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.9 juni 2006 om 09:23 #268828jammer dat die idioot (eigenaar van de speedengine eerst) zonder luchtfilter ofzo heeft gereden. je speedengine heeft op de inlaat wel vegen (wat weer minder stationair loopt) en met sproeier 68 moet ie t egt doen hoor hans!
ook stationair
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel9 juni 2006 om 09:32 #268829Herr FlicK :
jammer dat die idioot (eigenaar van de speedengine eerst) zonder luchtfilter ofzo heeft gereden. je speedengine heeft op de inlaat wel vegen (wat weer minder stationair loopt) en met sproeier 68 moet ie t egt doen hoor hans!ook stationair
Dat ga ik vandaag maar eens bekijken.
9 juni 2006 om 13:40 #268830Je moet de pennetjes van je gele druk veer ook iets inkorten lijkt het! De veer ligt niet vlak op de halfpoelie, wat betekend dat de schijven nu ook niet volledig uit elkaar kunnen. De pennetjes zijn wel vaker te lang bij de malossi drukveer. Ik zou het even nakijken…
I came, I saw, and I forgot what I was doing...9 juni 2006 om 17:56 #268831Tonni :
Je moet de pennetjes van je gele druk veer ook iets inkorten lijkt het! De veer ligt niet vlak op de halfpoelie, wat betekend dat de schijven nu ook niet volledig uit elkaar kunnen. De pennetjes zijn wel vaker te lang bij de malossi drukveer. Ik zou het even nakijken…Mm flicky had hem er voor mij ingezet, hij zelf rijd nu ook precies met dezelfde gele drukveer.
Zal straks even kijken hoe die zit.
P.s de speedengine heeft gelopen maar loopt echt kut stationair doet die niet echt, al heel wat sproeiertjes geprobeert enzo. Maarja je moet dus de 1e 10 meter meesteppen dan komt die op gang en gaat die wel. Zit btw wel een snor klok onder met poelie 90.
-Snaar zit goed strak
-Ontsteking nieuw + afgesteld op 0.40
-Nieuwe bh8hs bougie
-Zuiger zit er goed op cilinder er nog af gehad prima inorde
-Als je in de inlaatpoort blaast komt er wel lucht langs de krukas ?
-Rijd beter zonder powerfilter dan met powerfilterWat voor sproeier zou erin moeten, bougie is nu zwart met sproeier 69 ga straks maar eens 66 proberen enzo.
Maar als die eenmaal op gang is ( komt ook door de snorklok ) dan gaat die wel.
10 juni 2006 om 01:18 #268833Heee hij liep, lag aan de kabel van de bobine naar bougie die zat niet goed vast.
Ding heeft teveel toeren met snorklok + bougie is grijs naar een paar rondjes. Meer ga ik er dus niet op rijden + snel vario eronder.
10 juni 2006 om 02:10 #268834das heel mooi hansie 🙂
zorg maar ff dat je die snaar krijgt 🙂 gassen dat dingnadat je hebt ingereden natuurlijk
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.11 juni 2006 om 16:35 #268835@tonni
De platen zitten wel helemaal opelkaar pinnetje is bij de platen gewoon vlak dus dat zit wel snor.
6 september 2006 om 14:19 #269303Updatje
Project ligt al een tijdje dood naja dood niet echt… blok zit inelkaar alleen is de ontsteking kapot of functioneerd heel slecht.
Ook heb ik de zeta 43mm verkocht aan edjuh en er maar een 47mm D.E.P.S voor in de plaats gehaald.
Nu wil ik nog wel steeds mijn kickstart houden daarom word de : Kickstart reedvalve versie aangeschaft en hoef ik ook niks aan te passen voor die 47mm.Er komt in de 1e plaats geen dikke 19mm op omdat ik wel een beetje fantsoenlijk wil blijven rijden.
De setup word nu dus:
– Carters : MHR reed valve carters KICKSTART
– Krukas : Kickstartkrukas std …. ik denk dat ik hem eerst nog wel gewoon zo laat.
– Carburateur : 13-13 met Malossi filtertje
– Voorvario : Multivar malossi
– Achtervario : 100mm Vario poelies met geledrukveer en strakke trekveren
– Uitlaat : Tja hier ben ik ook nog niet echt over uit… heb een top one liggen maarja wat hoort er onder een 47mm deps jah idd een TOO BAD dus die word denk ik ook nog wel aangeschaft.
– Vertanding : Der zit nu 1 : 11.5 in ga het eerst hiermee proberenOok moet ties :pest hier nog heen komen om zen frame te ruilen en zodat ik een bromframe heb.
6 september 2006 om 19:25 #269304Goed idee hans. Ik denk dat ik me ook nog eens de kick versie v.d. reedvalve haal (maar dat wist je al).
De kick kruk kan je zeker zo laten voor een r.v. Tunen heeft dan toch geen effect meer…
Ik denk dat een r.v. best wil gaaaaan met een 47 DEPS.I came, I saw, and I forgot what I was doing...6 september 2006 om 20:15 #269305Zo dacht ik ook al 🙂 ik ga hem zeer binnenkort bestellen mopshop al vragen gestuurt!
9 september 2006 om 14:11 #269309Tonni :
Goed idee hans. Ik denk dat ik me ook nog eens de kick versie v.d. reedvalve haal (maar dat wist je al).
De kick kruk kan je zeker zo laten voor een r.v. Tunen heeft dan toch geen effect meer…
Ik denk dat een r.v. best wil gaaaaan met een 47 DEPS.ik denk ook dat je beter niet hoeft gaan te freezen, ik denk dat in die carter is hoe voller de krukas hoe beter, dus kan je beter je kruk zo laten.
maarja kan erook helemaal langs zitten.
idd leuke setup, zou wel een toobad kopen,anders koop die van monstercitta over. heb je vette shit.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.