- Dit onderwerp bevat 844 reacties, 111 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 7 maanden geleden door erikbloemberg.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 december 2006 om 19:09 #269980
die zwarte kappen staan er niet bij
18 december 2006 om 21:22 #269983Ik zal, als het volgende week een beetje redelijk weer is, eindelijk dat blok eens onder de ciao proberen..
Denk dat ik hem met de 60 alu ga proberen. Best wel triest, maar ik ben nog steeds helemaal niet weer met de brum bezig geweest.Wordt wel een mooi dingetje Hanzie.. Kleur is altijd moeilijk…
I came, I saw, and I forgot what I was doing...18 december 2006 om 21:24 #269984Tonni :
Ik zal, als het volgende week een beetje redelijk weer is, eindelijk dat blok eens onder de ciao proberen..
Denk dat ik hem met de 60 alu ga proberen. Best wel triest, maar ik ben nog steeds helemaal niet weer met de brum bezig geweest.Wordt wel een mooi dingetje Hanzie.. Kleur is altijd moeilijk…
Dank u 🙂 moet nog steeds weten of die onder een ciao past of niet anders moet er geslepen worden.
Begrijp dat je het druk hebt daarom geen probleem
18 december 2006 om 21:38 #269985
inderdaad, ik verveelde me! ps. dat bijna babyblauw a.k.a. grijs kleurtje moet zilver voorstellen.
@ tonni “kleur is altijd moeilijk”
inderdaad, kleur heb je niet zomaar verwisselt he, als je zit te twijfelen over de een of andere cilinder die heb je zo omgewisselt! maar kleur spuit je en dat blijft daar ook maar zitten als je het niet mooi vind, want ik denk niet dat je zo weer zin krijgt om hem overnieuw te gaan spuiten.18 december 2006 om 21:47 #269986hansieb :
Robbert :
Ik zou de kappen wel spuiten als ik jou was lijkt me nou net juist de minste moeite en het ziet er denk ik ook eens stuk beter uit!Vind het er zo nog echt super nice uit zien met gewone standaard kappen. De verf gaat altijd het snelst van de kappen af ( frame enzo wordt gecoat )
Het is wel waar dat je je kappen altijd nog kan spuiten! Als je het maar neit zo spuit als je met paint hebt gedaan:P Ik vind de combo wel egt vet en origineel!
18 december 2006 om 22:08 #269987TimoO_ :

inderdaad, ik verveelde me! ps. dat bijna babyblauw a.k.a. grijs kleurtje moet zilver voorstellen.
@ tonni “kleur is altijd moeilijk”
inderdaad, kleur heb je niet zomaar verwisselt he, als je zit te twijfelen over de een of andere cilinder die heb je zo omgewisselt! maar kleur spuit je en dat blijft daar ook maar zitten als je het niet mooi vind, want ik denk niet dat je zo weer zin krijgt om hem overnieuw te gaan spuiten.En dat weet johnny maar al te goed:D
18 december 2006 om 22:13 #269988waarom denkt nooit iemand aan zilveren velgen?
dat de standaard velgen grijsachtig zilver zijn…..echt van dat metallic zilver kleurtje, met brandweer rode brommer;)
18 december 2006 om 22:37 #269989woe :
waarom denkt nooit iemand aan zilveren velgen?
dat de standaard velgen grijsachtig zilver zijn…..echt van dat metallic zilver kleurtje, met brandweer rode brommer;)
dat bedoel ik 😛
21 december 2006 om 00:36 #270011
.-{2F4OV}-.Eig he..
Interesseert me da uiterlijk voor geen meter;)
KWIL EN MOET HEM ZIEN VLAMME:lol
21 december 2006 om 01:11 #270012Haahahahahah nou…… daar heb je toch eigenlijk wel gelijk in.
Maar het uiterlijk moet ook goed zijn anders is het innerlijk ook rot.
BTW morgen lig ik voor de deur 😀 ik wacht op me pakketje van mopshop +JMPB als ze er beide tegelijk zijn dan word ik gek !!!
21 december 2006 om 11:56 #270013woe :
waarom denkt nooit iemand aan zilveren velgen?
als je zat geld hebt moet je het laten verchromen, das pas vet
21 december 2006 om 12:17 #270014Verchromen vind ik maar niks. Me stuur is chroom + dempertjes meer niet!
Ik houd wel van kleurtjes :con
21 december 2006 om 15:33 #270018
.-{2F4OV}-.whaha:D
En is er al iets binne gekomen?:lol
23 december 2006 om 00:42 #270024JAAAAAAA vandaag moest en zou het pakketje komen ik als een gek krante lope 😀 ja hoor pakketje!!
Daarna pizzakoeriere dus had nog geen tijd om er goed na te kijken wel 18 euro fooi

– Snelgas Tomaselli Haaks ALU zwart
– Killswitch stuurbevestiging
– Decompressie hendel X 2 ( Handchoke voor de 19mm )
– Nieuw ciao stuurtje
– Hendelset 14cmEnnuh een malossi kalender nouuu 🙂 die ga ik maar ergens eens ff in het huis ophange!

23 december 2006 om 08:20 #270025Leuk leuk. ziet er allemaal wel interessant uit.
Voorwat dient trouwens zo een killswitch voor?
En op welke zaak heb je het allemaal besteld?Veel succes ermee.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.