Vespa-Ciao.NL
:: Hansieb superbravo

Home Forums Perso’s Projecten Hansieb superbravo

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 76)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bram0vitz
    Bijdrager

in dat geval 😛

link naar bruggen

haha hoop voor je dat deze wel reageerd 😛

beetje prutsen hier en daar
      Link naar Mijn collectie / Projecten.

Tonni
      Moderator

Las toch gewoon de standaard brug even goed door, dan houd je tenminste de originele look, ook qua zijkappen.
        Ding is toch origineel dus heeft niet echt een super sterke brug nodig..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
        Topic starter

Eindelijk weer eens een update. Sinds de VCT heeft de bravo niet meer gereden. Hij is van de aanhanger gegaan en ik heb er nog 20 meter mee kunnen rijden. Toen was het gedaan met de pret en klonk die erg vreemd en dof.. Gelukkig heeft Martino eerst nog een tijdje op hem gepast en daarna is hij bij mijn ouders in de tuin beland.

Vandaag maar eens even kijken wat het mysterieuze probleem zou kunnen zijn. Hij kreeg benzine, hij had een vonk en compressie was aanwezig.

Vliegwiel eraf en tja… probleem gevonden. Raar verhaal en begrijp nog steeds hoe hij het voor elkaar heeft gekregen.

Die smerigheid hoort trouwens zo, dat is zijn natuurlijke beschermlaag :lol

Martino
          Moderator

Haha, hoezo eruit geklapt? Kon ook nog het enige zijn natuurlijk.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet heel goed op hem heb gepast. Hij zal hier in de kelder alleen nog maar meer verloederen. 😀

Ergens wel goed dat je blokje er onder vandaan is. Kan je hem direct even schoonmaken, wat ziet dit er toch schoon uit. =)

Crullie
            Donateur

Ligt er nu een half verpulverde V-snaar in het koel kanaal ? :lol

Andere keerring en blokje zoeft weer :thumb

TICKLING BARN

VespaAvanti
              Donateur

Klopte mijn voorgevoel toch he Hansie:thumb
                Word idd wel tijd dat je je blokje eens een flinke schoonmaakbeurt geeft.

freak
                Bijdrager

het lijkt er op dat je pakking tussen je cilinder en het blok lekt.
                  anders zou ik geen verklaring weten waarom die half geforceerde koeling zo zwart is.

hansieb
                  Topic starter

Goede suggestie maar dit is gewoon bagger van twee jaar rijden. Alles is kurkdroog en er lekt niks. Zoals Crullie al aangeeft zijn dit wat grafresten van de v-snaar en prut uit de uitlaat.

@Stephan
                    Gij denkt toch niet dat ik ga schoonmaken! *Ik mocht van Thomas ook niks schoonmaken :knuffel

VespaAvanti
                    Donateur

Als je dat niet ff schoonmaakt ben je echt een luie vent Hans:lol

Jelle
                      Moderator

Stephan, voor als je het nog niet wist… Hansiebje is een luie vent (maakt niet uit of hij het wel of niet schoonmaakt)

hansieb
                        Topic starter

Hehe goeie Jelle 😉

Zie jullie zondag!

hansieb
                          Topic starter

Weer eens een kleine update. De bravo heb ik al een tijdje niet meer op gereden, maar moet wel even worden klaargemaakt voor de vct2015.

Todo
                            – Andere citypower monteren.
                            – Bromnaaf.
                            – Remmerij weer goed krijgen.
                            – Even afspuiten met de hogedrukspuit 🙂

Daarnaast heb ik via koen weer even wat nieuwe kapjes en een zeer net zadel gescoord!

hansieb
                            Topic starter

hansieb
                              Topic starter

Nog totaal geen zin om te sleutelen, maar de VCT zit eraan te komen.
                                Ik heb al de nodige spulletjes van JMPB binnen en hoop de brommer van de week nog even tourproof te maken.

De uitlaat was echt aan vervanging toe! Hij was blijkbaar ook al helemaal doorgescheurd.
                                Op advies van WY heb ik daarom maar even een Gianelli Citypower Ciao model gekocht.

Gelukkig past deze best wel goed met kickstart en moest er een klein stukje van de kap af i.v.m. het bevestigingspunt.

Het geluid is best wel prima en hij liep ook wel weer een stukje harder 😉
                                Echt veel testen zat er nog niet in vanwege het weer.

DinoH
                                Donateur

Staat gelijk ook een stuk beter!

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 76)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.