Vespa-Ciao.NL
:: han’s vespa perso

Home Forums Perso’s Projecten han’s vespa perso

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hanborkii
    Topic starter

ik zal me even voorstellen ik ben han borkink 14 jaar uit almen gelderland. ik heb mijn vespa si op mijn 13de verjaardag gekregen van mijn buurman hij deed het niet meteen want er moest een niewe binneband in. genoeg gepraaat over het verleden, ik ben van plan om er iets moois van te maken wat niet veel mensen hebben iedeeén zijn welkom. zo ziet hij er nu uit http://www.mijnalbum.nl/Album=3KXYGBIH hieronder staan mijn ideen

uiterlijk:
      sprinter of crosser
      sport stuurtje
      zwart met oranje
      neon
      racegaas
      voetsteuntjes
      killswitch
      weinig troep erop en bagage drager weg:D

motorisch:
      ben ik nog niet egt over uit ik zit te denke aan een 50 cc snel

TvA Tuning
      Bijdrager

zou ook leuk zijn als je wat foto’s enzo plaatst 🙂 😉
        maar ideetje: maak er een racer niet te veel toeters en bellen eraan 🙂 een si is het mooist als hij naked is

Bartjee
        Donateur

Hmm dit is een beetje een zwakke perso.. Zet er eens wat foto’s bij en vertel over je plannen, setup etc etc

hanborkii
          Topic starter

ik heb een link geplaatst want hoe je foto’s plaatst weet ik nog niet maar ik ben van plan om tog een racer te maken een beetje naked maar wat voor voorvork kan ik daat het beste voor gebruiken

TvA Tuning
            Bijdrager

check mijn perso si projectje:P ik heb gewoon een std voorvork erin zitten zwart gespoten en die rubbers eraf gehaald;)

hanborkii
              Topic starter

die van jou is wel mooi geworde ik ga wel ff beetje op marktplaats zoeke

TvA Tuning
                Bijdrager

ik ben trouwes ook 14 😛 ..
                  maargoed al je gewoon je voorvork rubbers eraf haald en de kroonstukken enzo bijvoorbeeld zwart spuit, kijkt dat al heel anders:)

hanborkii
                  Topic starter

ik heb jammer genoeg geen voorvork met kroonstukken:( dus zal ik iets moete verzinnen ik kan wel wat lassen maar dat word niet egt super denk ik

TvA Tuning
                    Bijdrager

ohh zie t nu pas das wel jammer:( heb die voorvork nog nooit gezien op een si :S 😛

FonS
                      Bijdrager

het is een Si-mix, nieuwer type 😉 die vorkjes vind ik maar niks.. liever gewoon het oude type vork erin zetten.

van een Si’tje is best wat te maken, dus succes :thumb

Juulie
                        Bijdrager

Al een aardig ding, maak er niet een veel voorkomende sprinter van zoals al 10tallen mensen hier op het forum, doe iets speciaals (naar mijn mening) dat zou erg mooi zijn.

Iniedergeval, suc6 😉

Daan777
                          Moderator

Gewoon maken wat je zelf mooi vind toch?
                            Zwart met oranje combi lijkt me wel leuk!
                            En is je achterbrug scheef? Op de foto lijkt het wel zo.

niceVespa
                            Bijdrager

mooie SI valt best wat moois van te maken ik zou wel de 3-spaaks erop houden staan er goed bij:thumb

GTZ NV

leon ciao
                              Bijdrager

Leuk om een si-mix om te gaan bouwen 😉
                                Heb je het oliepomp systeem nog erop zitten/werkende? Of tank je gewoon mengsmering
                                Zwart met oranje is wel vet
                                Ik heb zelf ook een si-racer gemaakt, hier fotootje [voor meer zie leon ciao’s perso]

hanborkii
                                Topic starter

alles van de mix werkt nog wel maar ik tank gewoon mengsmering en het ziet er leuk uit zo met die verhoogde achterkant bij joun si:P ik heb m’n voetsteuntjes erop en m’n bagage drager eraf maar nu zitter er nog wat ophang punten aan die ik er morgen ofzo af ga slijpen en dan ga ik ook een buis tussen het frame lassen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.