- Dit onderwerp bevat 145 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 11 maanden geleden door ciaoracer.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 januari 2007 om 19:43 #444616
vonk kun je checke door de bougie met kabel tege het blok te houden en een stukje naar voren lopen, als hij mooi regelmatig vonkt zal het wel goed zitten.
je kunt ook us nakijken of er wel veel benzine uit de slang komt, want als het te weinig is, krijgt die steeds een beetje en start die dus en dan is het weer ff op…
(btw maloSSi, in je profiel)
5 januari 2007 om 19:53 #444618bougie heb ik gecheckt en die vonkt dus. bezine komt er ook mooi vloeiend uit.:(
5 januari 2007 om 20:03 #444619je kunt ook de carborateur us nakijken/schoonmaken en op valse lucht tjekke… voetpakking, koppakking, carterpakking..
5 januari 2007 om 20:50 #444620ik heb dus eigenlijk zojuist heel het blok gereviseerd…dus nieuwe carterpakking, voetpakking, koppakking, krukaskeering, lagers,enz….
5 januari 2007 om 21:28 #444621meschien te grote sproeier:?
5 januari 2007 om 22:53 #444622sproeier heb ik veranderd van 66 naar 56 nu en alsje mijn setup bekijkt zou dit denkik voldoende moeten zijn. ik krijg hem meestal aan alshij volledig koud heeft. alshij dan gedraait heeft en ik probeer hem weer te starten krijg ik hem niet meer aan.
20 januari 2007 om 18:16 #445038eindelijk mijn bravo werkt! Ik weet niet hoe het komt. ik heb gewoon eens koppeling in plaats van vario erop gezet en ik startte en hij viel niet meer uit…:lol dan maar direct weer vario erop gezet. En heb nu al paar kilometers gereden:D bougie is lekker koffiebruin=) Ben blij dattie werkt:p
Hier paar foto’s
min bravo dus

vario op bravo

blokje op bravo. netjes gekuist.

ciao zonder blokje

nog keer

voorkant camino-blokje van broer

mijn gereedschap

nog keer

en nog keer

en das de laatste.Ik wacht nu op jmpb tot ze weer de malossi vario op stock hebben. Normaal eind januari. Dan koop ik die:D
enjoy!
5 februari 2007 om 09:53 #445333na lange tijd zit ik nog steeds te wachten op de malossi voorvario van jmpb tot ze die trug op stock hebben.
Heb al veel gereden met de bravo. Hij rijdt zeer goed. Is goed afgestelt enz… Nu merk ik wel dat hij veel meer power heeft maar van snelheid merk ik niet veel verschil met vorig blokje. Misschien klein beetje rapper maar toch niet erg veel. Weetniet hoe het komt. Misschien omdat ik nu met vario rijdt?? Maar toch in 5 seconden zit ik aan mijn topsnelheid en zit hij al volledig aan zijn toeren. Hij maakt niet echt overtoeren maar het is echt of dat ding gaat ontploffen als ik op topsnelheid rijdt. Weet iemand hoe dit komt??
5 februari 2007 om 10:31 #445334Dat komt door de ori vario!
Modificatiesetje zal ook wel helpen, maar jammer dat die snelle vario’s niet opschieten.
Mooi uitlaatje btw.
7 februari 2007 om 17:58 #445396aaaaah ok. ben opgelucht. dus dat betekend als ik de malo vario heb dattie minder “overtoeren” zal maken? en kzaldan ook sneller gan waarschijnlijk. ok thx!:D
28 februari 2007 om 18:22 #445781Eindelijk! De malo vario is terug binnen op jmpb. Ik heb hem nu besteld met vario riem, variozijkappen, carterbouten en 2 zuigerveren.
Heb ondertussen paar pics van me bravo genomen.

Ik heb er dus ook een bare tussen gelast zoals je kan zien. Als de bestelling aankomt gaat het volledige blokje terug op de ciao. Met alles erop en eraan dus:D
28 februari 2007 om 19:08 #445782heb ook nog filmpje gemaakt
[url]http://www.youtube.com/watch?v=BXU-qx8GP2E[/url]
je hoort ook wel dat hij direct aan zijn toeren zit. dat komt door de ori vario:p
malo is on the way!5 maart 2007 om 18:01 #445910t’begint te komen hé 🙂 jmr dat filmpje niet echt duidelijk is.
5 maart 2007 om 18:17 #445911Achterkant van’t frame afzagen! Zou ik ook doen met mijne, maar ik hou hem liever ori.
Sp maakt elke brommer mooi:D( das geen belediging hoor).
Ga zo door.
7 maart 2007 om 18:57 #445947Bestelling van jmpb is eindelijk binnen!

enjoy!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.