Vespa-Ciao.NL
:: hannesjeuh’s perso

Home Forums Perso’s Projecten hannesjeuh’s perso

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 146)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hannesjeuh
    Topic starter

ben nu al bezig met de spoelpoorten te maken. khoop dattet e beetje goed ga zijn want is de eerste keer da ik da doe. dus ik doe het via de (goede) info van de site;)

als ik ix fout doe magje het gerust zeggen hoor. je mag ook ix zeggen als het goed is:lol

joey636
      Bijdrager

ziet er voor mij goed uit.
        maar als je die poorten goed wilt voeden.
        dan zou ik tog echt even je inlaat opboren

hannesjeuh
        Topic starter

geefta dan zoveel verschil??? de inlaat is tog sowieso al vrij groot…

ciaoracer
          Bijdrager

Aan binnenkant is hij groot maar vanaf buiten kan er dus veel minder naar binnen als dat je het groter boort. Dit gaat echt veel meer verschil geven hoor.

hannesjeuh
            Topic starter

nja ik zal er nog eens over denken. het is wel een risicowerkje hé. één foutje en je mag je carter weggooien:(

joey636
              Bijdrager

ja maar wat staat daar tegenover.
                het scheelt je weer flink wat top snelheid.
                en als je gewoon rustig de boor er in zet dan kan er niet veel fout gaan.
                heb je geen oud groot carter dan probeer je het eers eens daar op.
                succes ermee zal zeker goed gaan:thumb

joey

hannesjeuh
                Topic starter

ok:p zal het dan wel proberen. maar dat zal dan voor over een dikke week zijn. want klaat mijn brommer dus hier bij me mama. enja vanavond weer voor e weekje bij me papa:p dan kan ik niet sleutelen:D:(( en met al de feestdagen:bier

hannesjeuh
                  Topic starter

nu… ik heb mijn runescape account van vroeger verkocht voor 125€!!:p
                    met die 125 € ga ik dus nieuwe onderdeeltjes kopen voor de ciao natuurlijk:D
                    ik heb al besloten:-malossi variateur
                    -vario riem van malossi

nu heb ik nog zo’n 50€ over. Ik zou misschien nog een nieuwe krukas willen kopen. er mag natuurlijk nog wat extra aan die 50€ komen. Ik zou normaal de krukas van op jmpb van topracing met gepolijste drijfstang kopen. nu hebbik e vraagje: isser veel verschil tussen de std krukas en de topracing gepolijste drijfstang??
                    of isdat gewoon een std krukas die gepolijst is ofzo???

KennyVespa
                    Bijdrager

neej dat is een race krukas maar dan is aleen de drijfstang gepolijst voor een betere flow

hannesjeuh
                      Topic starter

dus het is eigenlijk een doodgewone std?? met een gepolijste drijfstang??

weg-gevaar
                        Bijdrager

drijfstang??
                          of isdat gewoon een std krukas die gepolijst is ofzo???
                          zeg hij nee is een race krukas dus dat is dan toch duidelijk dat het een volle wangen is?(dus gefreezd) en geen std krukas

hannesjeuh
                          Topic starter

op de foto zie ik duidelijk dat er nix aan gefreesd is… wel dat de drijfstang gepolijst is.

KennyVespa
                            Bijdrager

jong mensen het is een race krukas gewoon een normaal met gefreesde wangetjes gewoon net zoals een standaar getuned krukas maar heb ze effe de polijst machine over de drijfstang gehaalt ouw kut moeilijk he lezen

hannesjeuh
                              Topic starter

eindelijk dit was dus het antwoord die ik moest krijgen

hannesjeuh
                                Topic starter

nieuw blokje (uitgeveilt carter + 70cc,enz…) zit nu op me bravo. nu heb ik jammergenoeg al een probleem:(
                                  de eerste keer dat ik hem wou startte hij normaal en ik kon ermee rijden. maar na 1 min viel hij uit. nu wil hij soms niet aangaan en soms wel. en alshij dan wel start valt hij direct weer uit. ik weetniet maar heb het gevoel dat er ix mis is met de bobine. die brommer heeft 1 jaar stilgestaan en ik denk dat de bobine dan niet zo goed meer gaat of heb ik het mis?

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 146)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.