Vespa-Ciao.NL
:: hangt in toeren

Home Forums Techniek Problemen oplossen hangt in toeren

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PoliniCitta
    Topic starter

ben weer ff met mijn citta bezig geweest en hij loopt alweer, maar hij komt niet vooruit, helemaal niet
      als ik vol gas geef dan blijft ie op 1 soort toeren hangen, en start zonder luchtfilter beter dan met luchtfilter en zonder die luchtfilter blijft ie ook gewoon langer aan, en als ik de luchtfilter er op wil zetten, valt ie meteen uit……… contactpunten staan op 0.45
      en uit me carb lekt ook gewoon benzine….
      en me voet en carterpakking lekt..

me luchtschroef heb ik helemaal ingedraaid en hij komt dan gewoon niet vooruit

ik denk dat het ligt aan de lekkende voet en carterpakking? en het lekken van de carb dan ?

me setup is :
      60 dr
      13.13 @ 65
      gevijlde carter
      City power uitlaat..

Hoe duur kost het ongeveer bijelkaar?

alu voetpakking
      carterpakking

nog geen 3 euro toch?

Jamie
      Bijdrager

is het luchtfilterhuisje schoon? niet> schoonmaken mar verder weet ik t niet ben geen pro als alle mensen hier 😉 succes

Jacky
        Bijdrager

Tuurlijk, als er benzine lekt dan is er niet voldoende benzine over om te rijden. (meer toeren te maken) Dan nieuwe pakkingen en waar lekt je carb? Bij vlotterbakje zker kijk eens of dat goed zit.(hoort ook een rubbertje tussen) Zuigerveren zouden versleten kunnen zijn of cilidner gewoon gaar/vastgelopen. Maar eerst die pakkingen vervangen k ga ervan uit dat het dat gewoon is!

jorikc

ik heb net hetzelfde, niet vooruit willen gaan en brandstof die lekt , als iemand een oplossing heeft zeg ze maar

Jacky
            Bijdrager

omg k zeg toch net nieuwe pakkingen en kijek of vlotterbakje niet lekt:?

KennyVespa
              Bijdrager

je geeft je antwoord zelf dat je carter pakking en je voetpakking lekken en je carb dat is het probleem ook want hij zuig valse lucht

carterpakking kost iets van 3 euro
                en alu voetpakking krijg je aleen in een set met koppakking erbij dat kost 6 euro

ik heb ook een alu carterpakking die koste 9 euro maar houd dan ook super goed 😉

los dat eerst eens op en dan laat je het ons weten

PoliniCitta
                Topic starter

hij doet et alweer goed:D heb er een nieuwe alu voetpakking en nieuwe carterpakking gezet en nieuwe benzine slang:)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.