- Dit onderwerp bevat 85 reacties, 26 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 10 maanden geleden door citta1234.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 januari 2013 om 22:22 #464987
Hey gave perso man,erg leuk allemaal

Het kan zijn dat je start segmenten stuk zijn gegaan door de Ivanoschaal…Dat was bij mij tenminste wel het geval.Ik heb een heel dun ringetje boven op mijn koppeling liggen,waar de Ivanoschaal weer bovenop komt.Anders zakt hij net ver over de koppeling heen waardoor die de startsegmenten steeds stuktikt..
11 januari 2013 om 11:23 #462832@ Hasieb:
Dank je Hans en inderdaad je kan niet zonder.:lol@ Zeebodem.:
Dank je.De schaal kwam bij inderdaad bij eerste monage tegen het startschaaltje aan waarna ik hier 0.5mm vanaf heb gevlakt.
De segmenten hadden aan allebei kanten ruimte genoeg over om niets te raken, daarom vond ik het zo vreemd.De wáre reden dat ze krom zijn geraakt kwam ik vandeweek toevallig achter door nog ´ns door de gaatjes te turen of ze niet alwéér krom waren.
En deze hoort waarschijnlijk thuis in topic:”Domste sleutel fout”..Ze zaten verkeerdom.:bloos
En omdat ze, zodra je van het gas af gaat álle krachten door moeten geven, is het niet zo gek dat ze waren verbogen.:lol
3 februari 2013 om 10:44 #462170Nee dus.:boos
Ze zaten niet verkeerdom want ik liep me net ’n breuk…..En ’n maatje heeft ook ’n variosetje gekocht waarbij ik dacht dat ze verkeerdom zaten want deze waren ook krom.:?
Ik denk dus dat de enigste optie versterken is.:D25 februari 2013 om 19:32 #455490Kleine update:
Vanmiddag even ’n leuke onversleuteld tweeling zusje opgehaald, voor de handel.
Aleen ’n paar vorkhoesen, stuurfoam, tankstickers en ’n nieuw achterzitje nodig.
En waarschijnlijk ’n citty powertje maar ik heb ’t orginele standaart pijpje er bij dus
misschien is er nog wat van te maken.:D
25 februari 2013 om 20:08 #455491De dingen die je nou net noemt om te moeten vervangen zitten er juist niet origineel op. Wanneer je het hebt over onversleuteld en origineel.;)
Kriebelt het nou niet om deze ook niet te houden, nu ze zo samen staan in de garage?
25 februari 2013 om 21:21 #457547Haha geweldig dit de Gilera Twins 🙂
Ik denk dat je ze niet veel origineler gaat vinden als die linkse, hoop dat je er de prijs voor krijgt die hij waard is en een liefhebber vindt!
26 februari 2013 om 21:29 #458928@martino:
Hij is nog onversleuteld als in: geen spuitbussen en beunhazen overheen geweest.
En om hem ’n beetje aantrekkelijk te maken voor toekomstige kopers is het nooit verkeerd om ‘m gematigd op te leuken. Toch?
En tuurlijk kriebelt het maar 1vlotte citta is meer dan zat en beter voor de portemonnee. 😉@wilk1985:
Haha dacht ik ook. :bier
En inderdaad die worden steeds schaarser!
Deze hoef ik alleen maar te poetsen en ff nalopen en (gematigd) opleuken en dan is hij weer nieuw.
11 mei 2013 om 22:06 #453987Kleine update,
Laatste paar weken op m’n gemak ‘ns even lekker m’n max. Koppel opgezocht met de vario rollen.
Met ’n test setje van 3.5 t/m 5 gr.
Toen kwam wel uit dat m’n uitlaat ’n echte toeren jonge is.
Het gewicht waarbij hij het vlotst optrekt en door jankt is 4.3gr. (I.p.v. 5.6gr waar ik mee reed).
Dit zijn de 3e rollen in ’t doosje.Let op! De rollen in dit setje liggen in verkeerde volgorde.
Dit moet nl. zijn: alu,alu,brons,brons. 3.5gr 3.9gr 4.3gr 5.0gr
I.p.v. Alu,brons,alu,brons. :!Tevens heb ik m’n naaf gereviseerd omdat ik last had van olie lekkage. Curil (bij JMPB te verkrijgen) gebruik ik al min. 15 jaar.

Hierbij ben ik er ook achtergekomen dat de axiale speling nóóit opgelost mag worden door het naar binnen
tikken van het lager.
Omdat(als het lager te vér naar binnen zit, hij tegen de stél ring aankomt
en er geen olie meer naartoe kan vloeien.Radiale speling had ik met m’n oude lagers maar met de nieuwe lagers toch ook iets. ?
Ik neem aan dat de temperatuur deze wel opheft. 😀12 mei 2013 om 21:33 #492010Blijft een knappe citta
21 mei 2013 om 19:01 #492062Dank je CiaoRacing

Ik dacht de achterklok lekker voor mekaar te hebben.
Nou, mooi niet dus. :boos
Precies in het remhevel gedeelte van de klok(daar waar het dunste randje zit).
Ja hóór vinger nat. 🙁
Zo zie je maar dat alleen ’n nieuwe pakking en ’n dun laagje vloeibaar , echt niet altijd volstaat.De boel gewoon weer uit elkaar en vlakken!
Dan kom je er pas achter hoe slordig het de fabriek heeft verlaten. 😀22 mei 2013 om 09:45 #492067Ah joh, zie het aan de zonnige kant.
Je ken weer sleutelen
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.