Vespa-Ciao.NL
:: handmade

Home Forums Techniek Problemen oplossen handmade

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tnuzz
    Topic starter

ik heb sinds kort een handmade onder de ciao.. en sindsdien heb ik al veel problemen…

toen ik nog mijn krul er onder had reed ik iets van 55/60 en nu met die handmade krap 50 .. en hij heeft heel veel vermogen maar ik heb niet het idee dat, dat omgezet wordt naar snelheid.

de v-snaar heb ik al strakker gezet dus dat kan het niet zijn..

weet iemand of dit hoor met die uitlaat of hoe ik het op kan lossen

ciaoracer
      Bijdrager

Een handmade is niet zo echt geschikt voor een originele cilinder. De uitlaat dient meer voor meer cc’s.
        Daarom is het ook normaal dat de krul beter presteert als de Handmade.
        Verdere vragen stel je maar.:thumb

Nick_orginelli
        Bijdrager

kijk anders eens op de site, onder onderdelen -> uitlaten

tnuzz
          Topic starter

ciaoracer :
            Een handmade is niet zo echt geschikt voor een originele cilinder. De uitlaat dient meer voor meer cc’s.
            Daarom is het ook normaal dat de krul beter presteert als de Handmade.
            Verdere vragen stel je maar.:thumb

dus zou ik de krul er beter weer onder kunnen zetten als ik je goed begrijp

ciaoracer
            Bijdrager

Het moet niet van mij, maar denk zelf wel dat deze beter zal presteren op je originele cilinder. Ik zou wel je Handmade houden, want dit vind ik zelf 1 van de mooiste uitlaten. Als je dus ooit eens een cilinder met meer cc’s zou kopen, kun je die daar dan beter opzetten. De handmade is ook hoogtoeriger als de krul.
              Ik verplicht je dus totaal niet om die uitlaat er nu vanaf te halen hoor, maar denk wel dat het fijner rijd nu met de krul.

tnuzz
              Topic starter

ciaoracer :
                Het moet niet van mij, maar denk zelf wel dat deze beter zal presteren op je originele cilinder. Ik zou wel je Handmade houden, want dit vind ik zelf 1 van de mooiste uitlaten. Als je dus ooit eens een cilinder met meer cc’s zou kopen, kun je die daar dan beter opzetten. De handmade is ook hoogtoeriger als de krul.
                Ik verplicht je dus totaal niet om die uitlaat er nu vanaf te halen hoor, maar denk wel dat het fijner rijd nu met de krul.

neej ik bedoel ook nie van verplichten maar van aanbevelen:thumb

nou in iedergeval bedankt en ik zal nog wel ff wat uitproberen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.