De ‘Metallic’ lijn van Motip is gewoon slecht, de flake is te grof waardoor je eindresultaat eruit ziet als schuurpapier.
Als je metallic wilt, raad ik je aan een kleur te kiezen uit Motip’s reparatielakken (voor het bijspuiten van kleine schades aan auto’s).
Binnen deze lijn zijn ontzettend veel kleuren beschikbaar en het resultaat is véél mooier dan dat van de ‘Metallic’ lijn (hangt natuurlijk ook af van je eigen kwaliteiten als spuiter).
Als voorbeeld, mijn Si 323 > klik hier < en Ultra Chrome Ciao > klik hier <
Ik ben benieuwd naar je vorderingen, als mede Zuid-Limburger zal ik je vast eens treffen op een meeting of tour.
Heb het frame inmiddels in de spuitplamuur staan. maar ben vergeten foto’s te maken.
@FonS: enig idee of die bij de heuts te verkrijgen zijn? en hoeveel kosten die ong?
Helaas kan ik morgen niet verder omdat oma jarig is. Donderdag ga ik weer van start.
Zeker hoop ik jullie in de zomer op een meeting te zien!
in middels toch maar het kleurenschema veranderd. nu wordt het gebroken wit met bordeaux rood. heb de spuitbussen al gehaald dus ga me in het weekend flink amuseren.
Weekend niet veel gedaan helaas. vanavond weer verder met schuren en primeren hoop dat ik hem eind deze week in de lak kan zetten. hoe kan ik het het beste doen? blanke laag 2 uur na laatste lak laag of een lak laag volledig laten drogen?
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.