Vespa-Ciao.NL
:: Hammie gedachten

Home Forums Perso’s Projecten Hammie gedachten

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

thehammie
    Topic starter

Hallo,

Voor degene die mij vergeten zijn, ik ben tom hamers en kom uit het prachtige limburg
      Ben eigenaar van een vespa si die al ongeveer een half jaar stil staat. Deze is voorzien van
      Een dr evo. Maar loopt op het moment niet door lang stil te staan.

na een tijdje niet meer actief geweest te zijn begint het toch wel weer te kriebelen
      Aangezien ik een auto heb is de brommer geen dagelijk vervoer voor me dus ben van plan de si origneel te gaan verkopen

Ik heb afgelopen zomer een ciao frame van dubracer gekregen. En heb een aantal leuke ideeen. Er zijn een aantal dingen die ik zoek.
      Dat zijn tot nu toe:
      – Elektrische carters
      – 1 stuk 5 spaaks velg
      – Wielplaat( meen dat iemand op het forum die heeft gebruikt voor op zijn brommer)
      – si voorvork

Ik weet nog niet wanneer ik ga beginnen. Moet eerst een de bende in de schuur opruimen
      Dat zal niet mee vallen maargoed
      Zodra ik ga beginnen houd ik jullie op de hoogte

joelciao
      Bijdrager

een si voorvork past niet in een ciao… dan word het citta(aanpassen van frame) , ebr,thomos a35

gr

lars-ciao
        Bijdrager

een si vork past met veel aanpassingen, ik heb er een in m’n ciao.

joelciao
          Bijdrager

ja oke maar dat vind ik ‘persoonlijk’ niet de moeite waard

gr

thehammie
            Topic starter

Nou het enige is dat je een stukje moet weg zageb. Dat is nog geen 5 minuutjes werk.
              Ik heb nog ergens een foto staan waar we dat gedaan hebben. Die zoek ik morgen wel even op

beun_ciao
              Bijdrager

Ik heb ook eens een si vork in een ciao proberen te zetten, en dat ging mijns inziens niet werken. Een honda camino vorkje past zonder enige aanpassingen in een ciao.

Jelle
                Moderator

Niets is onmogelijk, echter een Si vork in een ciao is echt wel meer werk dan alleen een stukje frame afslijpen (dit doe je als je er een citta vork in zet)

Bij deze ciao had ik een si vork erin, hier heb de lagerschalen van een si op het ciao frame gelast:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.