Vespa-Ciao.NL
:: Hamerslag special

Home Forums Perso’s Projecten Hamerslag special

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 45)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Jacky :
      Alsje uit school komt kanje er meteen op!

Moet je zeggen dat je nog moet warmrijden;) kijken hoe ze daar op reageren 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

timschilders
      Bijdrager

mm ik vind het het blok niet echt geslaagt. vind het ”te” glimmen. niet mijn smaak. vind de koppeling schaal wel appart.

maar het is wel een appart ding om te zien

Evil Monkey
        Topic starter

Hee TOP gaste. Ik zeg het nu al vaak zat geloof ik, maar het blijft leuk jullie reacties.

En dankzij jullie ben ik wederom op leuk ideeën gekomen. De ideeën zijn ontstaan door te google naar Old Skool choppers, ik probeerde te zoeken naar daar naar om te kijken of ik een chopper of lowrider kon vinde die een beetje de kleuren van mijn ciao hadden, maar te vergeefs. Toe ik bezig was zag ik iets en dacht JA DAT WORD UM.

1: De verlichting van me ciao voor op is TE modern en dat kan natuurlijk niet op een Old Skool OCC (Orange County Ciao, hahaha;)). Dus ik ga nu een mooie chrome koplamp Old skool style ergens vandaan toveren of 2 daar ben ik nog niet overuit.

2: Ik ga het zadel van leer (late, ligt aan de prijs) make. Het echt Old skool style. Ik heb een how to gevonde hoe ze zo’n zadel make. Het is echt vet om te zien hoe ze dat voor elkaar krijge. En ik ben crea genoeg om het ook te fixe. Ik zal jullie ff wat voorbeelden laten zien.

Dit is het idee:

En als ik em af heb deel ik alle info over dit proces. Ik hoop dat jullie het een leuk idee zulle vinde, ik in iedergeval wel…

tjooo :thumb

JL
          Bijdrager

Evil Monkey :

aaiit je voorwiel zit verkeerd om… of ben ik nu zo stom=)… de spaken staan tegen de rijrichting in… niet meer doen he :no :p

Evil Monkey
            Topic starter

Klopt helemaal JL. Maar ik zal ff uitleg geven. Ik had het voor wiel verkeerom omdat het anders niet goed paste. en ook omdat ik het remanker er niet op kreeg. omdat het gleufje van het anker niet klopte met dat ding van de voorvork veerpootjes wat erin moet valle. Het wiel zat anders ook niet netjes gecentreerd en liep die aan. ik heb nog geprobeerd van die ander veerpootjes te krijgen. Maar toen kreeg ik wat later het probleem met de politie, en had het een nut meer om dat op te lossen, dusss…..

Ties
              Bijdrager

hmm ik vind t wel leuk dat blokkie zo :d
                ziet er allemaal leuk uit, zadel ben ik ook zeer zeker benieuwd naar!
                koplamp idee is een grote rond miss beter/leuker!

wat ik minder leuk vind is je bagagedrager, waarom zit je m niet gewoon recht:D? met een spatbordje deronder?

naja,
                iig leuke ciao..

en..ik vind die spaakvelgen er zo echt VET uitzien:$

Evil Monkey
                Topic starter

ZO, ik heb vanavond is ff lekker met de ciao lope klooie (en ook aan me mini bike, maar dat boeid niet). ik heb het stuur eindelijk eens een stuk lager gezet en de drager ook (niet helemaal recht maar echt heel iets omhoog nog, anders staat het toch niet zo mooi vind ik). Ziet er een stuk beter uit nu. nu is ff goed zoeke naar een mooie koplamp. En ook is ff opzoek naar een oud zadel van een ciao, zo dat ik die kan molle, voor me custom leren zadeltje. ga ook maar van die metale handvatjes erop zette. staat ook wel old skool, toch?

barry
                  Donateur

mooi,maar oppassen met de koppeling!!!!!Als deze teveel slipt,word hij heet & dat heeft de verf niet graag.Dan krijg je blazen.Mijn mini-ciao heeft er ook last van.

Fredzzz
                    Moderator

Hey, leuke ideeen… ik hoor zelf ook soms dat mijn Ciao een beetje op een chopper lijkt… en zelf heb ik precies zo een koplamp die jij graag wilt… en ik heb dezelfde zadel nodig die jij nog zoekt, dus we zitten op het zelfde niveau 🙂

Chrome koplamp (werkt op batterij, verstelbaare beugel)

Die koplamp heb ik van een van mn custom fietsen gehaald…

Die fietsen komen uit The Chopper Dome in Amsterdam. Nu is er hier in Groningen ook zo een zaak. De koplamp heeft 20 euro gekost. Deze winkel levert ook zadels, alleen passen ze dan niet zomaar op de ciao.
                      Een zadel ‘laten maken’ zoals die die jij boven aanwijst op de fotos kost in Amerika denk ik zo een 800 dollar hehehe :P. Er zijn een paar op de site van The Chopper Dome die erop lijken. Hier de link voor de onderdelen, kijk maar es rond, mischien zie je nog wat anders leuks als accessoire.

http://www.thechopperdome.com/index.php?option=com_trade&Itemid=1&cPath=26

Op mijn Ciao heb ik zelf een soort van ‘doodskop’ thema (nog bedankt Barry voor de Doodskop voor mijn benzine kraan :))… Mischien kan je op de site wel wat ventiel dopjes vinden van doodskopjes of andere ‘chopper achtige accesoires’.

Jo

barry
                      Donateur

@Fredzzzzz Chopper???????Waar jij mee bezig bent noemt “CUSTOM”Je gaat je toch niet verlagen zeker!!!!
                        Ik vind de brommer echt de top qua kleuren,daarom heb je ook gewonnen.Maak je zadel gewoon zelf!Plaat snijden,plooien & overtrekken met leder-of skai.Waar jij mee bezig bent is niet om elke dag mee rond te rijden.Echt een fast-bike voor meetings & tentoonstellingen.Als er eens een winkel een open deur dag doet,kan je hem daar zetten.Aan de Zirri niets doen,gewoon zo laten!!!!Het is normaal dat deze lelijker word,maar dat worden wij ook.

JL
                        Bijdrager

freddzzz zn ciao is zeker superruig alleen kvind um zooww laag en klein lijken…kweet nie hoe ut komt…:? maak is een keer een foto met een zadel erop en de zijkappen ook ;)..

VespaCiaoPaul
                          Bijdrager

Mischien nog mooi iedeetje, een sissybar. Dat is een soort van rugleuning (lijkt t op) net als bij die fiets van fredzzz

Fredzzz :
                            ….

pier
                            Bijdrager

eej Fredzzz welke lak zit er eigenlijk op jouw frame en wielen?? metallic of lijkt dat maar zow 😕

Fredzzz
                              Moderator

mijn lak is gebasseerd op inkt… geen metalic dus, want dat soort lak ‘bestaat niet’ aldus de spuiterij (lang verhaal…)… lijkt op metalic inderdaad…

pier
                                Bijdrager

En wat kost zown laagje van die verf:P oftewel.. kun je dat ook in de winkel krijgen? (en wat is de prijs)
                                  en wat kost dat als je dat laat spuiten?

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.