- Dit onderwerp bevat 44 reacties, 19 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 6 maanden geleden door pier.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 september 2006 om 12:10 #442640
ArvidW: Ja tuurlijk heb ik het afgeplakt. spuitwerk heb ik ondertussen wel heel wat ervaring.

erwinko: Oh van dat vliegwiel wist ik niet, maar ach hij hoefd niet super hard te lopen en ik vind het er zo ook wel mooi uit zien dus…
Herr FlicK: Thnx man, ben blij dat je het leuk vind, maar je moet nog ff geduld hebben “mein Herr”. Het boeletje is aan het drogen, as we speak.
groentes bob;)
14 september 2006 om 18:20 #44265414 september 2006 om 18:40 #442655in één woord::pimp
14 september 2006 om 18:52 #442656
mulder[sst]wat een grap
14 september 2006 om 19:28 #442657G-no: thnx ik vind em ook wel lekker pimp:pimp
Mulder[sst]: wat is de grap dan? want ik zie jou ciao nergens op deze site en/of forum. laat die van jou ook maar is zien en dan zien we wel verder. Je mag best je mening geven positief of negatief maakt me niet uit, maar niet op die manier…
14 september 2006 om 20:17 #442660Hijs eg uberrrrrr. Dat blokje:D lovely! En de carb doej daar nogwat mee? Ma hijs eg vet man idd es heeel wat anders:)
14 september 2006 om 20:31 #442662leuk blokkie om te zien zo!!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel14 september 2006 om 20:40 #442663hehe serieus vreet ding,,dikke retro stylo enne nice kleurtje ook
:
Alleen de uitlaat is te gewoontjes ,zet er dikke Yamaha R1 demper op fzo :p14 september 2006 om 20:46 #442664Netjes 🙂 Is weer eens wat anders he..
14 september 2006 om 20:53 #442666Mulder heeft weer zn ouwe stijl weer opgenomen zie ik, mag ie weer in zn zak steken of anders 🙂En kom niet met dat “ik geef alleen mn mening gekakel”, gewoon doen of helemaal wegblijven aub.
Ik vind het eerlijk niet zo’n succes je ciao, in tegenstelling tot je fox(die grijze?), die ik van vroeger al ken en hem suuuupergaafwreedcool vind.
Je spatbord(hoog), verstevigingsstang, en stuur(!!) vind ik echt fout. Als je dat veranderd vind ik hem zeker wel tof, leuke kleur, uitlaat staat erg goed en die wielen vind ik ook wel grappig.
14 september 2006 om 23:21 #442668Iig bedankt weer voor al jullie reacties, meeste lekker positief en dan horen we graag natuurlijk. En wat de negatieve reacties betrefd, die zijn ook altijd welkom, omdat je dan ook weer over dinge kan nadenk om het toch iets te verandere ofzo. Maar wat Mulder zei is echt zo kansloos. meneer mupped heeft niet eens zijn eigen ciao erop staan en dan ook nog zo doen dan heh. waar gaat deze wereld toch heen:?
Zoals het dragertje gaat indd weer iets omlaag, het is net een skischans. de verstevegings buize blijve omdat het echt heel goed merkbaar is met rijde. Ik vind het wel mooi en ik moet er ook mee rijde. Het achterlich moet ook snel weer veranderd worde, en ik ben ook druk bezig met het treeplankje. dat word ook iets wat je niet elke dag ziet :lol. Dat stuur blijft zoiezo, maar moet echt een stuk naar beneden dit ziet er ook niet uit.
Ik zal trouwens nog ff 1 foto plaatsen van me oude ciao die door de Politie is afgepakt. Sorry dat ik het zeg maar WAT EEN KK HONDE:'( ik heb em ook nooit meer teru gezien, het is wel een lang verhaal, maar dat vertel ik niet.
De meeste zulle deze mooier vinde, ik was er ook super trots op. Vandaar een ode aan Purple Madness. hij was een goed en lief (en snel) brummerke.
Dus daarom heb ik ook die verstevings buize weer zo gemaakt, beetje een aandenke…
greetz bobo
En uuh edjuh? wat bedoelde je nu over me fox? die grijze? ik vat em ff niet… ik hoor het wel.
15 september 2006 om 07:35 #442669Hey, ik heb het al een keer gezegt, maar zeg het nog een keer: Echt een super gaaf idee om zo’n oldschool Ciao te maken:). Ik vind hem zelf veel mooier dan je Paarse ciao; dit is gewoon veel origineler, en het is nog mooi gemaakt ook.
De versteviging vind ik niet mooi, maar ook niet lelijk. Als hij er steviger van is geworden (tuurlijk duhh:P) zeker laten zitten.Waar ga je btw je kentekenplaat aan bevestigen,aan je achterspadbord kan niet…..;)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno15 september 2006 om 13:56 #442671Sorry dat ik het zeg maar WAT EEN KK HONDE << Tis de waarheid en nog zacht uitgedrukt ook! Hier ozn school met 3000 mense waarvan weet ik niet hoeveer brommerrijderd? Staanze altijd met hun bankje voor de uitgang van de stalling. Alsje uit school komt kanje er meteen op!
15 september 2006 om 16:45 #442672Dan wacht je toch ff op school, doe ik ook altijd. Maar echt een vette brommer en zoals ArvidW al zei, super vet zon oldskool vespa en je blokje ziet er ok netjes uit. ik zou alleen je carb nog groen maken, heeft heel je blokje een kleurtje
15 september 2006 om 16:55 #4426731 woord:BRUUT
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.