- Dit onderwerp bevat 44 reacties, 19 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 6 maanden geleden door pier.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 september 2006 om 01:34 #283899
Dit word me zo goed als door de weekse scheurfiets. Omdat ik ook nog andere projectjes heb lopen:
De Fast Fox:
Master Mini:
Crosser Puch:
Dus ja… Ik ben een druk baasje. Mijn ciao goedkoop op de kop kunne tikke van een vriend van me, en omdat me kapotte bmw de deur uit moet, ga ik maar voorlopig maar op me ciao rond tuffe.
Dit is hoe ik em ongv. kocht. Op het stuur na (die had ik er al zelf op gezet).
De Ciao:
Ik ben er druk mee bezig geweest, het spuit werk heb ik allemaal zelf gedaan. en het lukt me altijd prima. En dacht ook meteen van laat ik eens wat anders doen dus heb ik em hamerslag groen gespoten. Ik heb groen gekozen omdat ik nog nooit iets met die kleur had gedaan dusja dan maar nu.
Het Frame + acces.
maar groen alleen was een beetje saai, dus dacht dan maar goud erbij…
De velgen:
Eigenlijk wou ik nog iets speciaals met al het groen doen maar dat wou toch niet helemaal lekker lukke. Het was een heel geklier dus heb ik alleen de tankdop en het kabelgootje onder het frame zo gemaakt. Het idee was super stoer maarja…
Tankdoppie:
Dat wou dus niet, dus dan maar aan de weder opbouw beginnen. Ik heb ook maar het stuur mee gespoten in het goud, ik vind het wel stoer staan.
Paar foto’s:
En zoals je ziet ook mooie nieuwe Vredestein STT bandjes erop. Want ik de vorige achter band klapte uitelkaar toen ik 5 mt er vanaf stond en ik in een doos naar een bougietje zocht. Hij stond gewoon stil en PAF. Ik dacht eerst dat het een fietsband was. maar nee…
Dit was het voorlopig ff. Morgen ofzo, zet ik wel weer updated foto’s erop.
Ik hoop dat jullie em mooi en intressant genoeg vinde. Ik hoor graag jullie mening.
11 september 2006 om 02:24 #442625AIIIIGGGHHHTT!
Toffe Fox ouwe!!
LC, dat zie je niet vaak, maar is iets wat ik zéker ook zelf zou doen….
Vind alleen die spoiler echt een misser, maar da’s mijn mening…..!;)
Krijg ook meteen weer spijt, kocht laatst voor een tientje(!) een Foxie wat nog liep ook, met een Polini 70 etc. erop, verkocht aan maatje van me…
Stomstomstom, maar hij kon ‘m goed gebruiken……:)Wat is ’t, een Malossi LCkitje?
Die doet ’t wel leuk schat ik……:P
Enneh, Ciao’tje is ook geinig, maar waarom zulke geile slicks op SPAAKWIELEN??
D’r is er hier vást nog wel eentje die een setje 4spakers heeft liggen toch?
Verder kan ik alleen maar zeggen, keep up the good worxx!;)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!11 september 2006 om 07:58 #442626iaccaloco :
Enneh, Ciao’tje is ook geinig, maar waarom zulke geile slicks op SPAAKWIELEN??
D’r is er hier vást nog wel eentje die een setje 4spakers heeft liggen toch?
Verder kan ik alleen maar zeggen, keep up the good worxx!;)
zoals ik :p… alleen zonder klok… en ik hoef de hoofdprijs er niet voor :p… als je interesse hebt evil_monkey … voeg me toe >>> jan-levien@hotmail.com
verder goed bezig en zoals iaccaloco al zegt …alleen die spaakwielen zijn maar niets
11 september 2006 om 08:22 #442627Mooie ciao

Hij is idd anders dan de meeste ciao’s hier op de site. Maarja ieder zijn stijl he8).
Volgens mij is hij beetje “old skool”:D. Positief bedoeld he
nice!
11 september 2006 om 08:27 #442628persoonlijk vind ik het niet mooi… maar wat er nu gebeurd is is zeer netjes gebeurd
.. ook al is ut mijn smaak niet11 september 2006 om 08:55 #442629Kewl die fox zal wel blazen 🙂 wat zit eronder?
11 september 2006 om 09:00 #442630
.-{2F4OV}-.Lijkt wel bijna een OCC custom 0ldskool Ciao:D:lol
Kvind de spaken ook niet mooi;) Ma het spuitwerk is netjes:D
Ga zo door

Ps: Probeer aan stervelge te kome:D
11 september 2006 om 12:25 #442631Voor de Mensen die meer over de Fox wille weten, kunnen mij ook toe voege, Want het is en blijft een Vespa forum. Evil_monkeydo@hotmail.com . Ik zal vereerd zijn om jullie er alles over te vertellen. Hij staat er trouwens niet meer zo bij als op de foto want er is een hoop meer aan gedaan de laatste tijd. En ik heb daar wel meer foto’s van maar nog niet van alles wat er aan gedaan is. Dat word vervolgd.
Dit is een site waar me fox opstaat. http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=1427En over me ciao, ik heb niet zo heel veel zin om er nog veel eld in te steken en ik vind het wel zeer apart hoe ik me velgen heb gemaakt, iedereen heeft 3, 4, 5, spaaks stervelge. Ik wou is een keer wat anders. En het lijkt indd wel op een Old Skool OCC bike. Ik heb de inspiratie van zo’n lowrider fietsje die bij ons in de fietsenwinkel staat. De zaak is van me moeder dusja… Niet iedereen gebruikt deze velgen. En de banden heb ik genomen omdat ik ze mooi en fijn vind rijde.
Ik heb nu trouwens ook foto’s hoe die nu is. Hij is ook bijna af. Nouja af… zo’n ding is nooit af. Maar wel zogoed als voor het dagelijks gebruik.
Een paar fototjes:
Het achterlicht is zoiezo tijdelijk. omdat ik nog bezig ben met het Dragerachterlicht. De voorverlichting weet ik ook niet of ik het zo laat. Het ziet er wel leuk uit. Op de foto’s zie je geen zijstandaard, maar die zit er al inmiddels al wel op en mooie voetsteunen. De zijstandaard moet ik no ff spuiten ofzo, want die is knal rood. Ziet er niet uit!!!!
het blokje is hier ook niet te zien maar het vliegwielkapje is ook groen en het blok zelf wordt ook mooi goud gespoten. Ik wil dat alles gewoon in detail goed gedaan word. Dus ben er voorlopig nog wel druk mee.
11 september 2006 om 12:31 #442632misschien om pesterig te doen maar ik zou dat blokje wel eens willen zien in de kleur ? zou je er eens een foto van willen maken. lijkt mij zeer leuk om te zien.
je ciaotje is egt leuk!!
goed dat je er rekening mee houd dat dit ciao forum is en geen fox forum ofzoiets 😉 😛
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel11 september 2006 om 13:20 #442633Herr FlicK :
misschien om pesterig te doen maar ik zou dat blokje wel eens willen zien in de kleur ? zou je er eens een foto van willen maken. lijkt mij zeer leuk om te zien.je ciaotje is egt leuk!!
goed dat je er rekening mee houd dat dit ciao forum is en geen fox forum ofzoiets 😉 😛
Ik zou het graag aan je willen laten zien, maar ik hou je nog ff in spanning, omdat ik het blok NOG niet gespoten heb. Maar zodra ik hem heb gespoten maak ik meteen foto’s. En dan laat ik het afdek kapje dat over het kapje heen komt weg, want ik ga zelf iets maken. En dat verklap ik nog niet… 😛 :whistle
Thnx dat jij en een paar andere hem mooi vinde. dat geeft mij als knutselaar ook weer een goed gevoel.
En er bestaat wel en fox forum maar daar staat ie van mij nog niet op. Komt miss nog wel.;)
11 september 2006 om 14:53 #442634Ik vind hem ook erg mooi:), idd occ oldscool chopper idee. Groen is erg mooie kleur groen, en het goud staat er zeker goed bij. Holmoet hangt eigenlijk overal wel mooi onder:P
Ik zou wel je bagagedrager wat rechter erop zetten, nu lijkt het wel een ramp man=)
Mischien nog wat mooie RVS, of goude voetsteuntjes erop:)
Versteviging lijkt behoorlijk op de mijne (mijne is gelast) Maar je ciao’tje zal veel fijner op de weg liggen, lekker stevig frame heb je dan ineens:D
Ga vooral zo door ! En die “race” slick’s staan ook MOOI op die spaakvelgen:)
Over het algemaan Haat ik goud op een brommer, maar hier zeker niet …….. 😉
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno11 september 2006 om 23:33 #442636Nou omdat ik toch problemen met me electra heb, heb ik het blok er maar weer onderuit gehaald en ook maar meteen gespoten en een paar andere dingen ook. Beetje meer detailwerk zeg maar.
Om toch het Pinasco idee te krijgen (mooi mat zwart is niet lelijk en aan gezien de pinasco niet op CP past):
En hier is het blokje( nou Herr Flick wat zeg je ervan?) Er komen ook nog wel foto’s als ie er weer onder zit:
En dit is me Koppelings huis die was redelijk roestig dus ff schoon gemaakt en HAMERSLAG groen gespoten(dus die dutsjes en dipjes hoort zo)
Nou hier wou ik het voorlopig weer ff bij laten. Dus ik hoor het wel weer van jullie beste Ciao makkers.
12 september 2006 om 06:02 #442637Je hebt toch wel het stuk waar je v-snaar in komt te lopen afgedekt met plakband hè….. anders heb je straks nog iets te krabben:P
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno12 september 2006 om 08:04 #442638je hebt pinasco vliegwielen voor electrische EN contactpunt ontsteking
12 september 2006 om 08:08 #442639ik vind het er leuk uitzien, maar ben vooral benieuwd hoe t eruit ziet als t blok erin zit.
greets ;D
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.