Home › Forums › Perso’s › Collecties › halohms hoopje
- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 4 maanden geleden door halohm.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 maart 2024 om 19:22 #823912
moi, ik heb nooit wat van deze site stiekem wat begrepen haha maar gebruik het zeer veel en wou eindelijk even wat delen over mijn collectie, ik ben in het bezit van 5 cittas, waaronder twee op de foto dit doe ik samen mit mien breur. laat ik het zo stellen, ik heb al veel en mijn broer staat op het punt dat die een elektrische fatbike wilt kopen! dat kunnen we niet hebben. dus als het verstandige broertje moest ik hem impulsief een aankoop laten doen. totdat ik in amersfoort twee cittas met bak onderdelen zag, een compleet afgeragde en een gepoedercoatte, dus het verstandige broertje en zijn broer gingen snel de toyota aygo van mams in en naar amersfoort, meneer zit mischien wel op dit platform, hij had ook een ciao. een ding weet ik wel hij had geen zin meer in het bakje ellende en wou er graag van af, dus voor 300 euro werd het iets te verleidelijk en ging die natuurlijk mee. dus nu zat ik met nog meer spul en dat t in een toyota aygo meemoest. dus ik offerde mezelf op in een vouwzit in de voorstoel. ze paste net, (heel moeders auto onder oude benzine) maarja dat houd je toch toen thuis en bij de rest gezet, foi t was meer dan ik dacht en dat is goed.., hieronder het probleem,
ik ben in het bezit van een kickstartblok 65cc dr en nog van alles trouwens en vind t geweldigggg!, dit is de helft van mijn collectie echt erg. dit is de eerste dag dat ik de sleutel van mijn verhuizing had en de schuur daarvan! geleik volgestouwd!??

4 maart 2024 om 20:41 #823913Hahaha, Welkom op het forum zou ik dan maar zeggen!
Leuk om te zien dat je je collectie deelt zo, zag de advertentie ook op marktplaats staan.beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.3 november 2024 om 21:43 #827085nieuw plan,
ik heb in de tussentijd heel wat cittas cilinders en van alles erbij waaronder 80cc polini en 2 speedengines en 6 cittas nu,alleen mijn 80cc, hoe zeg je het. KOMT NIET VAN PLEK AF
dus vario, ik vario zoeken, vario duur, vario zelf bouwen?, online zoeken, snor deksel vario kan je maken??? ohjee ik krijg ideen en denk dat ik het ga uitvoeren, zoals begrijpelijk is er geen how to voor maar ik ga jullie graag in me avontuur meenemen, (tenzij ik een vario mooi prijsje vind met naaf))) maaaaar dat zien we dan wel, ik laat hier binnenkort wel een uitleg als ik het ga doen of op mijn youtube.
4 november 2024 om 09:51 #827086Ik vind wel dat je eerst moet weten dat de Ciao site helemaal stopt.
Dus gaat uit de lucht.Lijkt me jammer dat je hele verhalen schrijft en veel werk hebt aan het/de verslag(en)
foto’s etc etc. En dan zomaar op een dag is plots de site volledig dood.Eerst maar eens wachten tot er ná de geschreven datum echt een doorstart is.
Zou ik dan doen hoor.
En dus niet dat er alleen over een doorstart gepraat wordt.Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.4 november 2024 om 09:53 #827088Ik ben er van bewust. Helaas. Ik volg site al aantal jaar maar nooit echt zin gehad om verhalen te typen. Tot nu een beetje. Ik denk dat het wel goed komt.
19 november 2024 om 20:42 #827299

Probeerseltje vliegwiel afdraaien met meet schijf voor de gaten als het goed is is het belans hetzelfde 🙂 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.