Vespa-Ciao.NL
:: Samba racing … En mijn collectie

Home Forums Perso’s Collecties Samba racing … En mijn collectie

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 79)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Samba racing
    Bijdrager

Rook pauze, tje der bij … Ff samen zitten  😀 imageimage

Samba racing
      Bijdrager

imageimageimage

Samba racing
        Bijdrager

Mensen ik heb een blokje liggen met 80 cc imitatie cilinder nieuw  … Heeft iemand ervaring met deze cil ,  ik twijfel om er iets anders onder tedoen imageimage

Martino
          Moderator

Is dat niet gewoon een Athena of Eurocilindro cilinder? Heb je hem al eens open gehad?
            Overigens goede cilinders wanneer het hemt niet klemt.

zevenenergie
            Donateur

Ik vind die brommer erg mooi, …

Samba racing
              Bijdrager

@martino .  Ik heb hem niet open gehad nog ,  nam hem zo over van een maatje . Die zij leuk blokje  ,volle wangen krukas  alleen 80 cc imitatie cil ….. Ik haal hem der morgen wel even af

@zevenenergie
                ..  De  (samba racing) ciao  is een leuk beestje 😆

Martino
                Moderator

Maak hem dan sowieso maar open gezien een volle wangen kruk in een SE niet zal lopen. En betreft de cilinder denk ik dat je er idd een leuke 46mm Athena op hebt zitten. In dat geval zal ik deze cilinder gewoon lekker behouden.

Jochem
                  Bijdrager

Zie ik daar nou een powerbox ? Die wat ik zo zie op de inlaat zit .🤔
                    heb je daar al mee gereden of ervaring mee ?.
                    Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen ervan  , zou je dat met ons kunnen delen ?
                    of wat plaatjes van hoe het gemonteerd zit op het inlaat gedeelte ?.

gr jochem

Tiesman1986
                    Bijdrager

Alles lijkt gewoon op een Athena en die lopen bloed mooi!
                      Net zo bloed mooi als je ciao samba!

Samba racing
                      Bijdrager

@martino.    Had ik niet verwacht . Wat is het probleem met de volle wangen , in speed engine ,  wat zal der gebeuren of tegen werken 🙄

@jochem
                        .    Het blokje is nog nieuwe. Heeft Nog niet gelopen  ,   Ik zal foto, s.  Maken als ik straks ga rommelen

@tiesman1986
                        .   Hihi 😉   Ik haal hem der af straks , dan zullen we zien wat voor cil het is. 😎

1

Crullie
                        Donateur

Als het echt een volronde kruk is heb je geen inlaat periode, dus denkt dat het een volle kruk is met wel een inlaat periode dus een semi volle kruk voor de 13/13 Carb of dikker.

TICKLING BARN

Martino
                          Moderator

Wanneer je volle wangen gebruikt in een SE of Piaggio carter zal je inlaat constant gesloten zijn. De inhammen in de krukassen zijn er voor bedoeld het mengsel door te laten en hiermee valt de inlaattiming ook te bepalen. Misschien bedoeld je maatje wel een half volle wangen krukas van Malossi, Mazzucchelli of Pinasco?

De cilinder gaat er toch af voor indicatie. Dan kan je de krukas ook goed bekijken. Drijfstang en even kijken hoe de wangen zijn, foto’s?

1

zevenenergie
                            Donateur

Als ik naar die fles kijk, dan zou ik zeggen half vol.

Samba racing
                              Bijdrager

Oh, mensen toch 😈 ik ben der ff niet bij Hihi… Ik wordt een dagje ouder werdt er net aan herinnert 😆 image

Samba racing
                                Bijdrager

@martino

@tiesman1986
                                    Jullie hebben gelijk met de cilinder , het is een  Athena

die maat zij toen,   imitatie cil .. en heb ik hem toen meteen onder me ciao gedaan ,  zodat ik het ook niet kon meer kon lezen of zien wat er op stond daar zo onder me tankje.
                                  image

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 79)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.