Vespa-Ciao.NL
:: Hallo daar!

Home Forums Algemeen Even voorstellen Hallo daar!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Peppie1980
    Topic starter

Hoi mensen, mijn naam is Pepijn en woon in valkenswaard.
      Heb vroeger (17 jaar) veel gesleuteld aan de geliefde vespa’s.
      Gestopt op mijn 25ste maar ben sinds enkele weken wéér begonnen samen met een ouwe maat. Heb net een paar jaar geleden huis gekocht mét  garage en het begon te kriebelen. begon met een ciao maar nu staan er natuurlijk al 3 en ook een Citta en een Honda SFX (van mijn zus gekregen) ben nu 39 jaar en ik vind het nog steeds heerlijk om te doen, muziekje erbij, fles bier, en de uren vliegen voorbij.

Ik zie hier een hoop kennis en ervaring op dit forum en was erg benieuwd naar wat ik nog kan leren. In mijn tijd was er geen internet of LED namelijk, haha.

Hier nog een impressie van mijn moped tempel:

20200330_174251

Florian
      Moderator

Hey welkom! Mooie werkruimte heb je daar.. Vind het kleurtje wat op die Ciao zit ook wel erg catchy moet ik zeggen 😀

Peppie1980
        Topic starter

Vet he? Hebben we laten poedercoaten. Lijkt wel op die ouwe vespa scooter uit de jaren 60 zo. Mijn vriendin is er al helemaal verliefd op. Ze heeft nooit brommer gehad en deze heeft ze al toe geëigend. Haha.ik doneer hem wel, vind sleutelen toch leuker dan rijden

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

He Pepijn, welkom op het forum! Hoop dat je hier veel informatie kan vinden en kan delen natuurlijk.

Zoals Florian zegt, die kleur is erg vet die daar hangt. Doet me een beetje denken aan de Bianchi kleur
            adv-sprint-fb

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

mean-machine
            Bijdrager

Ik heb jarenlang op de racefiets gezeten.
              Bianchi maakt (technisch) hele mooie fietsen.
              Altijd als ik er naast fietste dacht ik, wat een  VRESELIJKE kleur 👿

Brommer is nog niet gemonteerd.
              Kan nu nog beslissen voor willekeurig iedere nadere kleur.
              Zelfs pimpelpaars met roze stippen dat is nog mooier,       brrrrrrrrrrrrrr

zevenenergie
              Donateur

Als ze er helemaal verlieft op is, denk dat het pastel groen is:

Daar kan je ook je wasgoed op laten drogen.

Brian
                Bijdrager

Mooie werkplaats en apart kleurtje ja welke velgen komen erop?

Spotkip
                  Bijdrager

Mooi plekje hoor!
                    Is die citta nou in dezelfde kleur als die ciao?

1

Wim
                    Bijdrager

Mooi kleurtje, ik had ooit een Amigo zo gemaakt,

IMG_20160219_171836

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Peppie1980
                      Topic starter

Mooie werkplaats en apart kleurtje ja welke velgen komen erop?

ik ga er witte vier-spaaks velgen in gooien, beetje nostalgie 😛

Als ze er helemaal verlieft op is, denk dat het pastel groen is: Daar kan je ook je wasgoed op laten drogen.

*lol*

Mooi plekje hoor! Is die citta nou in dezelfde kleur als die ciao?
                        Yep. We hebben nu 3 ciao’s en 1 Citta in dezelfde kleur omdat we goedkoop wilde doen, haha.
                        Velgen zijn wit gepoedercoat en die remhendels met stuur ook.
                        andere delen zijn zwart gecoat.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.