Vespa-Ciao.NL
:: Haal ik dat?

Home Forums Algemeen Oude topics Haal ik dat?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

timschilders
    Bijdrager

oftopic : japie, loopt dat een beetje een speedenige (splinternieuw,cp) met een 80cc polini(splinternieuw, is die 80cc alu of gietijzer?), kan der heel goedkoop aan komen, en is nieuw in doos. hoeveel zou ik er voor kunnen vragen? echt splinternieuw, met doos en boekjes,

sorry voor oftopic

.-{2F4OV}-.

Ey tim,

Dat vroeg je toch owk aan mij he.. Ik denk trouwens dat je er geen 100euro meer voor vangt.. marktplaats staat vol met die dingen en vragen er allemaal 100 euro voor.. Ma blijven erop staan en dus waarschijnlijk niet verkocht..

Dus misschien 80 euro.. ligt er ma aan.. Miss een of andere gek wel:D

timschilders
        Bijdrager

jij bent gek, denk nou eens na, speedenigine nieuw = 100 euro, 80cc polini = 135 euro. totaal = 235 euro nieuw. deze is net zo nieuw, doos, boekjes, de plastic:D. splinternieuw, moet best nog wel 140 euro uit te halen zijn

.-{2F4OV}-.

Als iemand ze egt nieuw wil hebbe kun je ze best voor dat bedrag verkope.. denk alleen niet dat er zoveel interesse in is.
            Kijk evt na de prijzen op mp..

timschilders
            Bijdrager

geef eens een link voor onder de 100 met goede cilinder, wil het wel zien

iaccaloco
              Bijdrager

Loopt zéker wel, en mijn vraagprijs(zoniet váste) prijs zou dan toch wel 150 euro zijn denk ik…..!

Enneh, de 80 Polini is gietijzer, de enige alu die er van Plinie is hebben Tonni, Thomas en ik, da’s die 42mm……

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

AA-T
                Sleutelbeheerder

jij hebt dus nog een speedengine + 80cc liggen die je verkoopt tim?
                  is de speedengine ook zo nieuw dat ie nog in elkaar moet of.. (slechte ervaring mee :p) heb wel goeie ervaring met die setup zelf..
                  al heb ik alleen nog maar 2 testritjes kunnen maken wat me een koppeling heeft gekost (vraag me niet hoe, iets met de startsegmenten) en zelfs mn proma-potje knalde eronder weg :p.. nu staat ie alleen stil omdat ie niet vonkt 🙁 binnenkort even nieuwe bougiekabel proberen

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

je moet ook even nieuwe bobine proberen aa-t, hans zij iig dat ie wel blaasde *de ciao dan*

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

timschilders
                    Bijdrager

AA-T :
                      jij hebt dus nog een speedengine + 80cc liggen die je verkoopt tim?
                      is de speedengine ook zo nieuw dat ie nog in elkaar moet of.. (slechte ervaring mee :p) heb wel goeie ervaring met die setup zelf..
                      al heb ik alleen nog maar 2 testritjes kunnen maken wat me een koppeling heeft gekost (vraag me niet hoe, iets met de startsegmenten) en zelfs mn proma-potje knalde eronder weg :p.. nu staat ie alleen stil omdat ie niet vonkt 🙁 binnenkort even nieuwe bougiekabel proberen

splinternieuw in doos, echt dat de speedenigine er nog los bij ligt, appart van de cillinder. heb hem nog niet, ga hem denk ik wel halen. mischien meteen voor de handel of ik rij erzelf een paar maandjes mee. hopen dat de politie me niet ziet. jongen van 14, reed met 85 km/h door de drukste straat van het branbantse dorp budel op een snor fiets:P.. als ik iemand aan rijd, dan heb ik het grootste probleem wat er bestaat!
                      maar hij is splinternieuw, dus uit elkaar, intresse?

AA-T
                      Sleutelbeheerder

ligt aan de prijs die eraan vastzit of ik interesse heb of niet, ’t kleine stukje wat ik derop heb gereden vonk geweldig, wou eerst 70cc of 42 alu op mn 2e ciao.. maar een 2e 80cc is ook wel lekker leek mij.. alleen moek dan wel ff kijken.. kwou een snel en een rustig brommertje voor als ik in de stad rij.. achjah.. zeg maar wat t setje moet kosten (speedengine en 80cc) je hebt der cker geen race-krukje bij of wel?

Herr Flick
                        je moet ook even nieuwe bobine proberen aa-t, hans zij iig dat ie wel blaasde *de ciao dan*

blazen wou ie cker.. trok echt beestachtig hard op.. had der dan nog wel even een snorklok met poelie 80 (moet nog ff remschoentje in mn bromklok plaatsen en leek me niet slim zonder achterrem te gaan rijden :p) hebben al wel een andere bobine geprobeerd (weten alleen niet zeker of die wel goed was :p), maar t lijkt me stug dat die van de 1 op de andere keer ineens kapot gaat

timschilders
                        Bijdrager

nee kut, ding verkoopt dat jong niet meer! wat een eikel,eerst zegge, mag je zo menemen.. och ja, wat zou je er dan vor willen geven. ik kan het ens vrage aan die piemel;)

hansieb
                          Moderator

AA-T :
                            ligt aan de prijs die eraan vastzit of ik interesse heb of niet, ’t kleine stukje wat ik derop heb gereden vonk geweldig, wou eerst 70cc of 42 alu op mn 2e ciao.. maar een 2e 80cc is ook wel lekker leek mij.. alleen moek dan wel ff kijken.. kwou een snel en een rustig brommertje voor als ik in de stad rij.. achjah.. zeg maar wat t setje moet kosten (speedengine en 80cc) je hebt der cker geen race-krukje bij of wel?

Herr Flick

blazen wou ie cker.. trok echt beestachtig hard op.. had der dan nog wel even een snorklok met poelie 80 (moet nog ff remschoentje in mn bromklok plaatsen en leek me niet slim zonder achterrem te gaan rijden :p) hebben al wel een andere bobine geprobeerd (weten alleen niet zeker of die wel goed was :p), maar t lijkt me stug dat die van de 1 op de andere keer ineens kapot gaat

Dit weekend gaan we je ciaotje wel ff fixen alrik 🙂 ik wil ff dat die rijd, maybe als me vario binnen is testen we die direct ook wel ff heheheehe.

.-{2F4OV}-.

Weer fftjes ON-topic 😛

Kun je zeggen wat voor effect het frezen van de krukas heeft?
                              Zo ja.. wat dan..optrekken of snelheid??

Alvast bdankt

timschilders
                              Bijdrager

snelheid stuk omhoog, optrekken iets minder of het zelfde blijfd het

.-{2F4OV}-.

timschilders :
                                  snelheid stuk omhoog, optrekken iets minder of het zelfde blijfd het

Ow.. Ik dacht juist het optrekke beter.. ma kweet er eigenlijk niks van..

Nog iemand anders ervaringen?? Wie heeft er zelf een?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.