Vespa-Ciao.NL
:: h2o kit polini

Home Forums Techniek Opvoeren h2o kit polini

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

h72-ciao
    Topic starter

Weten jullie wat een zuiger kost voor de 60cc polini waterkit k kan een kit compleet krijgen gratis zonder zuiger en slangen.

Tonni
      Moderator

Ik denk dat de zuiger zo rond de 40 euro zal zitten.(origineel polini)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
        Moderator

Doen jammer stfu had nog een 41mm kitje met gebroken uitlaatpoort heeft thomas geruild voor 70 deps sneu anders had je wel iets kunnen regelen.l

erwinko
          Bijdrager

zowiezo doen!

je kan altijd nog radiateur verkopen als het niks wordt. en je kan ook misschien gewoon 60cc universele zuiger kopen voor een 10tje 😉

h72-ciao
            Topic starter

Ok Bedankt ik denk dat ik hem deze week ga halen en dan ff een zuigertje bestellen en slangen.

sprocatti
              Bijdrager

I have complet set Polini H20

timoO

tja ik heb ook n brommer met watergekoelde 60cc van polini gekocht via marktplaats.. die jonge van die brommer zei dat ie de waterpomp naast het vliegwiel heeft aangesloten.. maar ik heb t blok eruit gehaald en zie geen waterpomp.. ik heb nog een plaatje opgezocht van een waterkit maar ik zie ook alleen maar de radiateur, de cilinderkop en de slangen.. waar is die waterpomp nou?

timoO

http://rapidshare.de/files/29124568/waterkoeling_vespa_ciao.bmp.html

hier is trouwens die foto van die waterkit..

koopman53

Dit is de eurocilindro waterkoelings set

Hier zit geen waterpomp op omdat dit systeem werkt met warm en koud

timoO

en die ene polini 60cc waterkit.? heeft die dan ook geen waterpomp

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.