Home › Forums › Advertenties › Onderdelen gezocht › GZ: Voorvork dempers Ciao
- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 jaren, 3 maanden geleden door Jochem.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 augustus 2022 om 10:54 #816671
Hallo,
Ik zoek zo’n setje wat Moparts had aangeboden in de 22mm variant. Ik heb momenteel al brackets maar ik moet alleen nog juiste (gas)veerdempers vinden, waar kan ik deze nog bestellen of heeft iemand nog een setje?
10 oktober 2022 om 17:59 #817224Ik zoek ook voorvork dempers, en ik zoek sowieso ook nog brackets voor mijn Ciao … Iemand wat in de aanbieding?
4 november 2022 om 13:58 #817569Nou aangezien het aanbod ietwat magertjes bleek … heb ik mezelf dit setje maar aangeschaft … zojuist thuis gestuurd gekregen, dikke duim 😉
5 november 2022 om 00:46 #817579Zow 130 euro + 30 euro verzenden… Voor 4 beugeltjes (welke makkelijk zelf te maken zijn) en 2 dempers (die je gratis bij een wasmachineboer uit een wasmachine kunt halen.
6 november 2022 om 08:51 #817591Toen ik erom vroeg was er geen reactie Jelle.Bovendien vind ik van wat jij schrijft, vooral dat het schrijven ervan gemakkelijk gaat.
De uitvoer ervan is een heel ander verhaal.Jammer dat je niet eerder reageerde anders had jij ze wel voor me kunnen maken.
Maar ik heb binnenkort nog een Ciao erbij, kan ik dan bij jou aankloppen?Zow 130 euro + 30 euro verzenden… Voor 4 beugeltjes (welke makkelijk zelf te maken zijn) en 2 dempers (die je gratis bij een wasmachineboer uit een wasmachine kunt halen.
Er is hier ergens op het forum een tekeningetje waar de maten voor de beugeltjes op staan. Net wat ik zeg, dat kan iedereen met een boormachine, slijptol en waterpomptang maken. (Dus niet perse ik alleen).
9 november 2022 om 23:11 #817672Eigenlijk durf ik bijna niet te vragen wat de toegevoegde waarde is van die lelijke dempers.
Een Ciao veert en dempt prima.Een demper zou het langdurig in en uitveren moeten dempen.
Bij de gemiddelde Ciao is dat van nature al prima voor elkaar.Wat betreft uiterlijk heeft een Ciao ( vind ik dan) zo’n beetje de meest lelijke voorvork constructie… al doet het prima zijn werk. Waarom dan nóg lelijker maken met een externe demper? En dat ook nog voor een hoop geld.
Stukje nostalgie, geniet er van, zo lang het nog kan...Ciao voorvork is niet de meeste stabiele, met die dempers erop veert hij een stuk rustiger en dat komt ten goede van de wegligging.
Dus het heeft wel zeker nut.
19 november 2022 om 12:48 #817792Eigenlijk durf ik bijna niet te vragen wat de toegevoegde waarde is van die lelijke dempers. Een Ciao veert en dempt prima. Een demper zou het langdurig in en uitveren moeten dempen. Bij de gemiddelde Ciao is dat van nature al prima voor elkaar. Wat betreft uiterlijk heeft een Ciao ( vind ik dan) zo’n beetje de meest lelijke voorvork constructie… al doet het prima zijn werk. Waarom dan nóg lelijker maken met een externe demper? En dat ook nog voor een hoop geld.
Dat is een mening van jou. Waar we hier ook niet om gevraagd hebben. Als ik je lelijk zou vinden, zou ik dat ook niet zeggen. Dit is een zoektopic voor voorvorkdempers.
19 november 2022 om 21:17 #817795Dankjewel @ ImFarza voor je vileine reactie. Sjiek is mich dat… Erg volwassen ook….
Gelukkig kun en mag je op forums ongevraagd je mening of reactie geven.
Daar hoef je niemand toestemming om te vragen.Ik geloof niet dat het raar is als ik op een forum vraag wat de toegevoegde waarde is van die dempers.
Dat ik het lelijk vind is bijzaak en mag ik vinden.
Als ik door Meestreech rij kan ik je tenminste herkennen aan je dempertjes. 😛
Volgende keer wat minder infantiel reageren, je maakt je belachelijk 😉Stukje nostalgie, geniet er van, zo lang het nog kan...11 december 2022 om 23:42 #817941Je mag zeker vragen wat de toegevoegde waarde van de dempers is, maar om ze lelijk te noemen in een door mij gestart vraagtopic vind ik zinloos.
14 december 2022 om 07:12 #817948
Heeft wel degelijk voordelen en meer rij comfort.
en lelijk is het zeker niet ! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.