Vespa-Ciao.NL
:: GZ: vespa ciao frame met geel kenteken

Home Forums Advertenties Brommers gezocht GZ: vespa ciao frame met geel kenteken

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

JRB
    Topic starter

Ik ben opzoek naar een Vespa ciao frame met papieren en een geel kenteken. Prijs is afhankelijk van de staat van het frame maar denk iets rond de 50-100 euro range.

Groet JRB

Mischa
      Bijdrager

Hoi, ik heb een nu nog complete Ciao staan met Geel kenteken. Rij toch liever blauw kenteken. Dus die is wel te koop zonder blok. Alleen de vraag woon je in de buurt van Hengelo ov?

4x Vespa Ciao 4x Gilera Citta 1x Vespa Si 1x Vespa Bravo 1x Vespa Grillo 1x Berini Kinetic 1x Berini…
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

JRB
        Topic starter

Beste Mischa

Ik ben geïnteresseerd in het frame en zou er graag iets meer informatie over willen weten. Om wat voor een bouwjaar betreft het en zou het mogelijk zijn om wat foto’s van het frame te zien.

Groet JRB

Mischa
          Bijdrager

20230713_15054920230713_15054120221204_115052

4x Vespa Ciao 4x Gilera Citta 1x Vespa Si 1x Vespa Bravo 1x Vespa Grillo 1x Berini Kinetic 1x Berini…
            Link naar Mijn collectie / Projecten.
          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.