Vespa-Ciao.NL
:: GZ: verstevigen Ciao frame (evt. remschijf montage)

Home Forums Advertenties Diensten aangeboden/gezocht GZ: verstevigen Ciao frame (evt. remschijf montage)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lollol3r
    Topic starter

Beste leden,

Ik ben op korte termijn op zoek maar iemand die mijn ciao frame kan verstevigen. Ik wil de boel binnenkort laten poedercoaten en reviseren zodat er een mooi blokje onder kan. Ik wil dit allemaal het liefst nog deze maand afhebben.

Ik beschik zelf nog niet over een rijbewijs, maar mocht mijn vader nog niet midden in zijn verhuizing zitten dan kan ik eventueel wat wat hem regelen. Het liefst binnen Noord-Holland of niet ver daar buiten, en het liefst iemand met enige ervaring.

Mocht je in staat zijn om ook een achterremschijf te kunnen fabriceren voor de ciao hoor ik dit ook graag.

In de toekomst zal ik meer van dit soort werkzaamheden willen laten verrichten aan mijn brommers, dus er is eventueel nog kans op een vaste klant erbij. :thumb

Prijs komen we wel over uit.

Ik hoop snel wat te horen.

Groetjes,
      Bas

Edit: het gaat hier dus om de brug dikker maken met extra platen en bestaande lasnaden door te lassen voor meer stevigheid. Ik wil niet zo’n lelijke buis tussen me frame. 😛

citta_ian
      Bijdrager

Stuur me een Whatsapp of bel me even na 4:15.

Ik kan t voor je regelen een groot deel wat je voor je remschijf nodig hebt heb ik nog.
        Heb het zelf ook op mij. Xitta gevouwd.

0629037729

Btw, kan dit weekend nog geregeld worden

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.