Vespa-Ciao.NL
:: GZ: Trappes + ketting

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht GZ: Trappes + ketting

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

fiftystyle98
    Topic starter

Goedemorgen,

Ik ben daarnet weer te laat gekomen op mijn werk omdat ik mijn Vespa Ciao Mix weer eens niet aan gerend kreeg. Heeft iemand nog iets van trappers en een ketting liggen?

Mvg,

Wilk1985
      Moderator

Ik heb ze niet over maar de kans is groot dat ze je ook niet gaan helpen. In normale omstandigheden moet je Ciao binnen een paar stappen starten, misschien is het een idee om een topic te starten in de troubleshooting sectie zodat we de oorzaak van je probleem kunnen achterhalen?

FonS
        Bijdrager

Ik heb wel een set trappers + toebehoren voor je. Maar ik denk dat ik je beter kan helpen de oorzaak van het probleem te traceren, dan het op deze manier op te lossen (als het überhaupt helpt inderdaad).
          Ik woon in de buurt, mocht je interesse hebben (stuur me een PM).

fiftystyle98
          Topic starter

Ik heb hem gisteren eens uitelkaar gehaald en kwam erachter dat er een kras in de cilinderwand zat en de zuiger behoorlijk zwart was doordat de vorige eigenaar de verkeerde meng verhouding gebruikt heeft. Er is een nieuwe cilinder bestelt dus die ga ik erop zetten

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.