Vespa-Ciao.NL
:: GZ: Spaakwielen Ciao

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht GZ: Spaakwielen Ciao

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VesbaS
    Topic starter

Hallo!

Ik ben op zoek naar een degelijke set 16″ spaakwielen voor mijn Ciao Mix (dus met nette rechte spaken en velgen, zonder grote beschadigingen). Het mag een set met of zonder banden en achternaaf zijn. Wel zou ik graag een set willen waar het trommelremsysteem in het voorwiel zit. Minimale optische schade is geen probleem omdat de wielen gezandstraald en gespoten gaan worden. Als je toevallig zo’n set hebt liggen of iemand weet die dat heeft mag je mij een PB sturen of een mail naar:

basleurs1@gmail.com

Ik woon zelf in Haarlem en ik wil graag de wielen komen ophalen dus heel veel verder dan 25/30 km van Haarlem is niet heel praktisch voor mij maar… Over de prijs worden we het wel eens 🙂

Groetjes thuis!

Bas

Broodje warm vlees, broodje bakpao, rollen door de stad op m'n Vespa Ciao
      VesbaS perso hier!

Wilk1985
      Moderator

Zet er voor het mooie even bij voor welke Ciao je een set zoekt, zodat de eventuele verkoper ook zeker dezelfde wielen aanbiedt als jij. Er zit verschil in de rempotten en de aansluing van de klok in de achternaaf.

Ik denk ook dat je met 25/30 km van Haarlem je wel heel veel eisen stelt, zou wel heel toevallig zijn als er precies in die regio iemand een set heeft die aan jou eisen voldoet en hem ook nog wil verkopen ;). Maar dat is maar een tip, succes met de zoektocht :thumb

VesbaS
        Topic starter

Ik heb het even aangepast! En ja misschien heeeel toevallig inderdaad 😉

Broodje warm vlees, broodje bakpao, rollen door de stad op m'n Vespa Ciao
          VesbaS perso hier!
        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.