Vespa-Ciao.NL
:: GZ: Snor Ciao

Home Forums Advertenties Brommers gezocht GZ: Snor Ciao

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Poel.13
    Topic starter

Na een aantal jaren van de vespa hobby te zijn afgestapt (en actief te zijn geweest op het forum, maar mijn oude account niet meer onthouden) begint het toch ergens weer te kriebelen.

Daarom ben ik op zoek naar een Vespa Ciao snorfiets, uiteraard met kenteken. De staat van de brommer doet er niet echt aan toe, spic en span of een opknapper; ik kan zelf toch nog wat knutselen als het nodig is.

Ik begin mijn zoektocht hier omdat ik weet dat er behoorlijk wat liefhebbers zijn die goed met hun Vespatjes om gaan en reële aanbiedingen hebben. Daarnaast zijn voorgaande deals met VC-ers nooit zijn tegengevallen.

Wat prijs betreft komen we er dus wel uit, afhankelijk van de staat van de snorfiets.

Wegens beperkte mogelijkheden met vervoer het liefste in de regio/provincie Limburg.

Neem contact met me op via PM of mail me met een aanbod! (T.pulmanns@gmail.com) ik reageer op mail binnen een halve dag.

Poel.13
      Topic starter

Dat kan ik inderdaad wel eens doen, bedankt voor de tip.

Ik heb een opknapper gevonden, dus dit topic kan dicht.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.