Home › Forums › Advertenties › Diensten aangeboden/gezocht › GZ: Handige brommerliefhebber/sleutelaar omg Wageningen
- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 9 maanden geleden door thom19-06-2014.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 juni 2014 om 15:49 #259506
Hallo mensen,
Hoogstwaarschijnlijk zijn mijn contactpunten aan afstelling of vervang toe. Wie is hier handig in en wil dit doen(tegen vergoeding natuurlijk).
Het handigst is als je nog goeie cp hebt liggen.
Merk Vespa Si Mix(zonder mix pomp) 25km/u
Symptomen: slecht starten, afslaan bij stationair lopen( dus steeds gas erop),krijgt wel voldoende brandstof.Omgeving Wageningen, 30 a 40 km rijden is voor mij niet erg, dus ook Utrecht, Nijmegen etc.
vr groet,
Thom20 juni 2014 om 16:04 #259920Weet je zeker dat het om een CP blok gaat? Ciao Mix heeft vanuit de fabriek een elektronisch blok meegekregen.
20 juni 2014 om 16:22 #259921Hallo Thom, ik woon in Beuningen. Ik heb nu alle tijd dus u kan hem morgen brengen eventueel.
20 juni 2014 om 18:28 #259889Florian :
Weet je zeker dat het om een CP blok gaat? Ciao Mix heeft vanuit de fabriek een elektronisch blok meegekregen.Lees even dit topic door:
http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=34585
20 juni 2014 om 19:58 #259916@ DinoH
Sowieso koop ik morgen ff een andere bougie, dat werd in mijn topic “slecht starten” al genoemd. Ik zelf dacht dat het daar niet aan lag. Maar ik probeer het wel. Waar denk jij dat t aan kan liggen? Hoeveel tijd ben je kwijt aan het schoonmaken van de carburateur bv?20 juni 2014 om 21:08 #259642thom19-06-2014 :
@ DinoH
Sowieso koop ik morgen ff een andere bougie, dat werd in mijn topic “slecht starten” al genoemd. Ik zelf dacht dat het daar niet aan lag. Maar ik probeer het wel. Waar denk jij dat t aan kan liggen? Hoeveel tijd ben je kwijt aan het schoonmaken van de carburateur bv?Ik ben nooit zoveel tijd kwijt. Maar als je bijvoorbeeld nog nooit een carburateur hebt gedemonteerd is het wat lastiger. Ik ben er hooguit 25 minuten mee bezig om carburateur te demonteren, schoonmaken en weer monteren. Je kan hem ook een nachtje laten weken in wasbenzine ofzo als die heel vies is (ook van buiten). Probeer morgen eerst maar is die nieuwe bougie, ik denk dat het hier wel mee verholpen is! Helpt dit ook niet, moet je maar contact met me opnemen en kunnen we een afspraak maken om hem eventueel te brengen.
Ik zeg veel succes!
20 juni 2014 om 21:12 #259913ok klinkt goed, en wat vraag je per uur?
20 juni 2014 om 22:17 #259922Hooguit materiaal kosten, ik reken verder niks voor vespa fanaten
21 juni 2014 om 05:27 #259899Nou hartstikke mooi, ik haal om negen uur eerst een andere bougie, mocht dit niet baten dan kan ik rond elf uur in Beuningen zijn, of ander tijdstip als dat jou beter uitkomt.
Zojuist nieuwe bougie er in, en start gelijk. Daarna stukje gereden over de dijk volgas toen begon ie op een gegeven moment te stotteren en af en toe inhouden ddit duurde al met al ong 20 seconden, daarvoor en daarna liep ie goed. Boodschappen gedaan en starte weer direct.
Hij blijft alleen niet stationair lopen, je moet een heel klein beetje gas geven om m aan de praat te houden, maar lang niet zoveel als voor het verwisselen van de bougie, toen was het echt heel veel gas geven. Laatst had ik per ongelijk ook da (reserve) tank leeggereden, ook niet zo goed misschien.DinoH zouden we misschien toch een afspraak kunnen maken om die carb even schoon te maken, dat zou ik erg waarderen. Ik kan in principe vandaag de hele dag.
21 juni 2014 om 11:01 #259926Hallo Thom,
Als je even je telefoonnummer geeft (via pm) kunnen we een afspraak maken!
Misschien kan je hier nog iets leuks kopen! Gr. Dino21 juni 2014 om 11:25 #259927Hoi Dino,
ik heb je pm gestuurd. Wat mij betreft kan het nu gelijk wel ik ben in de buurt( half uurtje ong)gr, Thom
Ik ben nu i d buurt. als je liever een andere keer afspreekt is dat ook goed, dan rij ik door, ik was toch op weg van wageningen naar groesbeek. laat even weten als je wil
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.