Vespa-Ciao.NL
:: GZ: Complete Vario Set

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht GZ: Complete Vario Set

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jaffabaffa
    Topic starter

Beste Vespa-Ciao Forum leden,

Ik ben al ruim een half jaartje opzoek naar een knappe Vario Set maar ik er heb tot op heden nog geen kunnen vinden die aan mijn eisen voldoet. Ik zou daarom bij deze aan jullie willen vragen of iemand mij zou kunnen kunnen voorzien van het laatste onderdeel dat mijn ultieme Ciao af zou moeten maken.

De Variocardan mag niet lichter vertand zijn dan 1:10,5. Zwaardar mag wel (Malossi), maar niet lichter. Een loopstand hoeft er niet per se op te zitten, maar mag natuurlijk wel.

De Achterkoppeling moet een originele koppeling van Piaggio zijn waarvan de trekveren en drukveer vervangbaar moeten zijn. Dus geen imitatie koppeling van JMPB. Die diameter van de schijven maken mij niks uit. 100mm en 90mm schijven zijn allebei goed

Graag had ik er een Malossi of Polini Voorvario bij gewild met een gele Malossi drukveer. Dit is niet honderd procent noodzakelijk aangezien deze onderdelen nog nieuw verkrijgbaar zijn. Een snaar is om die zelfde reden ook geen noodzak

Verder moet alles natuurlijk gewoon goed en net zijn. Geen gekkigheid of rare fratsen.

Ik ben volledig bereid om naar waarde te betalen voor de Vario Set waar naar ik opzoek ben. Ik ben nu al te lang op zoek om een mooie set aan mijn neus voorbij te laten gaan.

Al heeft u wat liggen, hoor ik zeer graag van u!

jaffabaffa
      Topic starter

Ik ben voorzien!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.