Vespa-Ciao.NL
:: GZ: Ciao PX oldtimer gezocht

Home Forums Advertenties Brommers gezocht GZ: Ciao PX oldtimer gezocht

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TheCauwie
    Topic starter

Ik ben op zoek naar een Ciao PX oldtimer compleet of frame. Liefst in het orginele rood (andere kleuren mogen ook). Ik woon in België, maar wil hem gerust importeren uit Nederland. Het liefst ergens van rond 1992 (dus een jonge oldtimer). Papieren zijn niet noodzakelijk, snor of brom maakt ook niet uit.

zevenenergie
      Donateur

Ik heb deze te koop

TheCauwie
        Topic starter

Helaas is dit een p en geen px, als ik mij niet vergis. Hij is ook iets ouder dan wat ik zoek.

Wilk1985
          Moderator

Plaats anders even een voorbeeldfoto van wat je zoekt, niet iedereen weet precies de verschillen en Ciao bouwjaren uit zijn hoofd 😉

Het PX slaat op het verende zadelsysteem, maar dat moet je ook maar net weten :thumb

Laat dan ook gelijk even weten hoever je bereidt bent om te rijden aangezien je uit Belgie komt.

TheCauwie
            Topic starter

Ik ben bereid om volledig Nederland en België te doorkruisen. Afstand speelt voor mij geen enkele rol.

Bij deze een afbeelding van de Ciao PX waar ik een ander frame voor zoek, een complete Ciao PX is ook goed. (Het bestaande frame is niet defect, maar ik zoek een manier om hier een brom van te maken. Dit frame is ingeschreven als snor en ik kan het onmogelijk nog wijzigen):

Jelle
              Moderator

Als het je alleen om een (brom) frame gaat, kun jet het beste zoeken naar een Ciao mix, feitelijk het zelfde frame als de px.
                Voordeel hiervan is dat daar heeeeeeeel veel van zijn in NL en nog een voordeel ze zijn niet echt populair en dus goedkoper.

Zie hier
                Vespa Ciao Mix
                € 60,00
                http://link.marktplaats.nl/m1183009901?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons

TheCauwie
                Topic starter

Is deze volledig gelijkaardig jelle?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.