Vespa-Ciao.NL
:: GZ Bobine + kabel

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht GZ Bobine + kabel

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jurjenz
    Topic starter

Hoi! Ik ben mijn Ciao weer aan het opknappen. Heeft iemand een bobine & bougiekabel over? Ik hoor het graag! (Omgeving groningen).

Gr, Jurjen

Ries Maas
      Bijdrager

Hoi Jurjen,

Je moet het nét treffen dat iemand dicht bij je in de buurt woont en het gratis af te halen is.
        Die kans is niet zo groot.

Als je er een tientje ( tweedehands ) voor moet betalen plus verzendkosten, om maar wat te noemen, is het misschien een idee om een nieuwe te bestellen?
        Je komt ze al tegen op internet ( bij een prima leverancier) voor 11,95 inclusief kabel. ( Origineel Vespa model )
        Ik denk inclusief verzenden dat je voor 18 euro het spul nieuw in huis hebt.
        Misschien heb je er wat aan?

Stukje nostalgie, geniet er van, zo lang het nog kan...

TifSi
        Bijdrager

Ik heb op YouTube gezien dat de oude originele wel een veel sterkere vonk geeft dan een nieuwe Imitatie. Ik heb op mijn Tiffany een bobine van een Tomos a35 gezet, naar onderzoek bleek deze de zelfde specs. te hebben en deze had ik al bijna 20 jaar liggen.
          Kan je dus ook op Marktplaats naar kijken.

Smoothrat050
          Bijdrager

Heb ik wel liggen in Groningen, bij interesse mag u mij een pb sturen. Groet P

Jurjenz
            Topic starter

Hoi allemaal,

Bedankt voor de reacties! Ik heb er intussen een op de kop getikt.

groetjes,
              Jurjen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.