Vespa-Ciao.NL
:: GZ: 3-punts connector electronische ontsteking

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht GZ: 3-punts connector electronische ontsteking

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespaatje
    Topic starter

Ik zoek een/de connector die past op de electronische ontsteking zodat ik deze aan kan sluiten op een Ciao kabelboom.
      De ontsteking komt op een blokje dat ik voor meerdere brommers wil gebruiken, dat wil dus zeggen dat ik niet met kroonsteentjes ga werken
      Wie kan mij helpen aan een (origineel) passend stekkertje voor de verlichtingdraden?

Mvg
      Jeroen

Frankp
      Donateur

Dat zijn inderdaad erg mooie connectoren. Je kunt ze ook voor een mooie prijs uit china halen. Als je Bijv. “automotive connector” op Ebay in typt vind je ze wel.

Docs
        Donateur

Ik heb deze gebruikt:
          http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__77402__MT30_3_Pole_Motor_ESC_Connector_Set_16AWG_Male_Female_Black_4_sets_.html

MT30 is het type, op internet en eBay wel makkelijk te vinden. Deze ook goed door de openingen in het carter waar je ontstekingskabel dor moet.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.