Vespa-Ciao.NL
:: Gunthers’ Gilera Citaaa

Home Forums Perso’s Projecten Gunthers’ Gilera Citaaa

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 82)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Moderator

Bekijk dit topic anders even -> http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=32957

Hele gave Bravo inderdaad, het chroom is nog zo netjes ook en dat rekje erop maakt hem helemaal af.

gunther
      Topic starter

Ik heb nog wel een vraagje,Weet iemand waar je zo’n soort van vuil ring kan kopen die je in het midden van het wiel plaats.

Martino
        Moderator

Bedoel je niet zo’n naafborstel welke bij jmpb in verschillende kleuren zijn te verkrijgen?

Scrollen naar beneden van de pagina.
          http://www.jmpbonderdelen.nl/universeel/banden.html

gunther
          Topic starter

toppie ! dat bedoelde ik

gunther
            Topic starter

Tadada,vandaag een weer een nieuwe koop! Een echt Vespa Boxer 🙂

kan iemand me vertellen wat voor koppeling dit is 😕

pepko
              Donateur

Leuke boxer! Ze zijn niet helemaal mijn smaak maar gelukkig zijn er mensen die er anders over denken.

wat zijn je plannen hier mee? ga je hem opknappen of laat je hem lekker zo?

de koppeling is een Adige “race” koppeling. Crullie heeft er ook een op zijn bruine ciao meen ik.

gr. pepko

gunther
                Topic starter

Vandaag met een op kleur gemaakte spuitbus,de roest schade van de brommer hersteld door
                  ben er wel tevreden over,alleen jammer dat ik moet wachten dat die droog is:P
                  zou hem graag nu weer willen opbouwen.
                  verder heb ik de wielen onder handen genomen en worden alsmaar mooier !
                  Enigste wat beetje kut was,ging een spaak schoonmaken,die werd prachtig schoon was er alleen 5 min mee bezig 😛
                  dus tel maar naar :'( nog een boel tijd aan besteden

JoeriH
                  Bijdrager

Netjes, maar had je niet beter de brug en voorvork ook los kunnen halen?

gunther
                    Topic starter

Ja had beter gekund 😛 maar brug ik niet veel aan beetje schoonmaken meer niet,zitten toch kappen op en voor is met tape afgeplakt dus denk dat het zo beter is,in elk geval geen gedoe met het in elkaar zetten zo

Wilk1985
                      Moderator

Maar je hebt hem wel geschuurd toch? Je bent lekker aan het verzamelen! Boxers zijn cool :thumb. Dat met die spaken poetsen is inderdaad een ramp maar het is het wel waard.

gunther
                        Topic starter

Ja heb hem licht geschuurd met waterproof korrel 400
                          heb 1 kloten druiper maar voor de rest wel tevreden.
                          voorlopig hou ik het spaken poetsen voor gezien wielen en kappen zitten er weer onder 8)

SpeedyVespa
                          Donateur

Die ene citta interesseert me ook wel:thumb
                            Meer foto’s ervan?

gunther
                            Topic starter

Zo brommer zit weer in elkaar,momenteel loopt die niet zit nog geen blok onder.

Heb de brommer vol met cola ge gooit en laat hem zo even 2 week staan.
                              heb gezocht naar roest oplosser van HG maar nergens te krijgen :boos dus dan maar cola,dat was wel overal te krijgen.
                              maar toen ging ik bijna twijfelen,gewoon cola,cola light,cola grambery Zoveeeeel keuze !maar dacht hoe agressiever hoe beter dus gewoon echt cola erin ! nu benieuwt wat dat achter laat na 2 weken,ben wel redelijk tevreden over het resultaat tot nu toe.

Ik ben alleen opzoek naar 2 emblemen die iets onder het zadel zitten,deze zijn van vespa,aan 1 kant zitten ze niet en aan de andere kant was die beschadigt en hem ik hem zo goed als blank geschuurd,zou er alleen liever weer originele blauwe op hebben

JoeriH
                              Bijdrager

Mooimooi!

Ik neem aan dat je dit embleem bedoelt? Klik

gunther
                                Topic starter

yes top 🙂 ga ik die nog even bestellen

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.