Vespa-Ciao.NL
:: Gunthers’ Gilera Citaaa

Home Forums Perso’s Projecten Gunthers’ Gilera Citaaa

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 82)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

gunther
    Topic starter

ik heb even vraag men uitlaat die laat waarschijnlijk bij uitlaat poort wat lucht door,als ik men hand op de demper doe duurt het bijna min dat die uitvalt.nu zat ik even te denken is er ook zoiets als een hittebestendige kit ?
      dit omdat hij wel helemaal om de uitlaat poort van de cilinder zit,ik zou ook met blikje kunnen doen maar vind ik ook zoon gekut

gunther
      Topic starter

nee dit heeft men neefje gedaan hor (a)

pepko
        Donateur

zou ik ook zeggen…

Ovdw050
          Bijdrager

als je wil ben je welkom binnenkort langs te komen, kijken we er samen even naar. aangezien je toch schuin tegenover mij blijkt te wonen. komen we ook na anderhalf jaar even een keer achter…
            ik ga binnenkort ook maar even een perso maken wanneer mijn volgende setup in elkaar gaat.

hoor het van je man:thumb

gunther
            Topic starter

hehe ja is goed jonge,ik ga vanavond even hard opstap dus weet niet in wat voor staat ik morgen ben:P
              maar morgen nog genoeg te doen want men andere citta kan ook weer helemaal in elkaar vandaag nieuwe veren voor gekregen,en daarna heb ik daar dus ook een blokje voor nodig,heb er genoeg met die moeten allemaal gereviseerd worden.
              maar laat morgen wel even weten van hoe en wat 🙂

Ovdw050
              Bijdrager

ja is goed man, ik zou zeggen ga helemaal los in ons oppergruwlijke centrum 😛
                plek zat om alles klaar te krijgen hier mocht het slecht weer wezen.
                hoor het van je!

Anoniem

Heb je die veren er wel goed in zitten? Nieuwe keerringen? Genoeg olie?

gunther
                  Topic starter

genoeg olie niet denk ik nieuwe keerringen ook niet,maar zou dat het kunnen wezen denk je ?

gunther
                    Topic starter

wielen moet nog zwart daar wil ik van die dichte kappen voor hebben 🙂

gunther
                      Topic starter

waarschijnlijk opgelost met de vering vorige eigenaar had nogal vreemde voor as in voor wil,en aan 1 kant zorgde deze dat de poot een tikje te ver naar buiten stond,dus dat is ook weer opgelost 🙂

gunther
                        Topic starter

men nieuwe bandje en de boel wezen polijsten,nu alleen nog die wiel kappen goed zien te spuiten en dan ben ik een gelukkig man:P

Anoniem

Oioioi, dat ziet er heel netjes uit! Heb je een totaalplaatje van de brum met de wielplaten?

Ovdw050
                            Bijdrager

ziet er echt vet uit man! echt mooi geworden die dichte kappen.
                              ben je er al uit wat de makkelijkste manier is dit ding op slot te doen?

Anoniem

Contactslotje erop maken 🙂

Ovdw050
                                Bijdrager

haha leuk idee van Vertigo. of zon uberlang abus slot kopen waarmee je 2/3 cittas aan elkaar vast kan maken. kan die om je frame om een paal.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.