Vespa-Ciao.NL
:: Gunthers’ Gilera Citaaa

Home Forums Perso’s Projecten Gunthers’ Gilera Citaaa

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 82)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

gunther
    Topic starter

Hallo men naam is Gunther staal
      kom uit Groningen 22 jaar en rijd nu alweer 6 jaar citta,en vind het nog steeds super ook al heb ik altijd wel wat met dat ding maar dat ligt er misschien aan omdat ik er lang niet zoveel verstand van heb als de meeste hier
      maar ja dat maakt me niet een mindere liefhebber want ze blijven geweldig.

Martino
      Moderator

Welkom stadsgenoot. Er zullen wel velen foto’s willen zien in een perso, ook al licht alles uit elkaar.
        Voor het stralen en poedercoaten zal ik het hele spul naar Novatec brengen. Schrijf wel van te voren goed op welke delen je weg brengt, er mocht wel iets zoek raken. :D.

Dylan
        Donateur

Ben benieuwd, klinkt leuk met al dat chroomwerk! 🙂

Anoniem

Idd, misschien is vernikkelen ook wel leuk, heeft net iets meer inhoud. En een verchroomde HM is een echt uniek item! Val je zeker mee op. Succes! En hopelijk zien we veel foto’s

sjbtje
            Bijdrager

waar laat je het verchromen?

Edjuh
              Bijdrager

Verchroomde HM = geil:

Florian
                Moderator

OMG die uitlaat is fucking awesome:D als ik weer een Handmade heb ga ik hem ook laten verchromen.

sjbtje
                  Bijdrager

dat is egt te ziek man!!!
                    maar ben nog steeds benieuwd waar je dt heb laten doen

hansieb
                    Moderator

Jammer dat de brommer uit elkaar ligt, anders had je morgen nog mee kunnen touren 😉

sjbtje
                      Bijdrager

maar wat heb je betaald precies voor het verchromen?:$

Javad
                        Donateur

Foto’s kun je uploaden naar bv: photobucket.com en dan moet de je img. code kopieren en in je perso plakken.

<3 Thunderstone
                          Check mijn perso!

gunther
                          Topic starter

heb van alles geprobeerd maar krijg niet normaal foto’s erop ben ook lekker onhandig qua computers 😕

gunther
                            Topic starter

vandaag nieuwe citta erbij gekocht wel redelijk ding kon beter krijgen voor 450 euro maar ja :con
                              een citta met nieuwe 65 dr die nog ingereden moet worden,dus vandaag heerlijk even wezen touren
                              tot dat ik rare vermoedens kreeg dat men voorvork niet kaas recht was,en nog is goed kijken en ja vind maar niks :boos
                              dus nu maar eens even kijken wat er nodig is om hem weer normaal te krijgen.
                              kan namelijk zelf niet goed vinden waar het hem nou in zit..
                              iemand tips ?

pepko
                              Donateur

foto’s of een betere omschrijving zouden wel helpen…

gunther
                                Topic starter

vandaag men homoet binnen gekregen,gelukkig geen deuken in ofzo maar heeft wel wat werk nodig.
                                  Erg blij ben ik er niet mee want zoals je boven kon leven wou ik hem laten verchromen,maar omdat er al veel gebruikers sporen en ook wat roest op zit kan ik dit nu niet laten doen 🙁 dus dan zelf maar aan het werk!
                                  zal straks even foto’s erop proberen te zetten,vorige keer door men vriendin laten doen omdat ik zelf niks van snapte 😛

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.