Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › GUMBALL 2013 Alkmaar-Groningen-Alkmaar
- Dit onderwerp bevat 29 reacties, 12 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 8 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 juni 2013 om 20:17 #526084
Hey Jelle alle vespa gekken zijn toch goede vrienden.
4 juni 2013 om 21:20 #526085goede vrienden misschien wel, maar goede bekenden…. 😉
4 juni 2013 om 21:28 #526086Ik zal ook evengoed daar in de stayokay willen overnachten. Gaat het slapen meestal ook beter en hebben jou buren geen last van gesnurk. Als we dan maar wel een biertje in de buurt kunnen doen met z’n allen.
Overigens maakt het niet heel veel uit vanaf Groningen of we over Heerenveen of Leeuwarden rijden. Leeuwarden is alleen een stuk makkelijker. M.a.w. Florian je zal eventueel ook kunnen counter-gumballen. Of naar Leeuwarden rijden aangezien dat een klein stukje is vanuit Heerenveen.
5 juni 2013 om 10:56 #526090Ja jullie kunnen er ook voor kiezen om met zijn allen in de stayokay te verblijven en dan als het mooi weer een bbq-tje bij mij thuis…
Maargoed, let er wel op ik wil die zaterdag 3 aug. wel echt om uiterlijk half 8 op de brommer zitten…
Ik zal eens kijken of er nog iets voordeligers om te overnachten hier in de omgeving is.
10 juni 2013 om 15:14 #526111Count me sowieso maar maar in 🙂
Mike17 juli 2013 om 11:28 #526398Aangezien ik afgelopen vrijdag(5 juli) ben geopereerd, weet ik niet of het wel wijs is om een gumball te gaan rijden… Aangezien ik 6 weken rust moet hebben…
update 17-07: ik voel me al een stuk beter en denk dat ik de gumball gewoon kan rijden…
Maar ik heb er wel onwijs veel zin in…
Uiteraard wil ik de gumball wel door laten gaan, wel of niet met mijn persoontje erbij…
Maar wie rijdt 100% zeker mee?En zijn er nog geïnteresseerden voor de contra gumball?
We rijden op zaterdag (3aug.) ochtend vroeg (7:00 uur vanuit Alkmaar of Egmond) heen en op zondagochtend gaan we rond een uur of 10 weer richting Alkmaar
Dus dan zijn we daartussen bij de VC meeting en slapen daar dan ook…Let op dit is een doorrijd toer, dus niet geschikt voor de tragere setups, min. 65 km/u
Wie rijden er mee:
Jelle
Vincent
Mike
…
…
…17 juli 2013 om 14:31 #526432Wil wel de Contra rijden en volgende dag met de Gumballers weer naar de Meeting, mits ik maar kan overnachten.
Ga natuurlijk niet in mijn ééntje(hoewel), dus zijn er nog Noordelingen die met een snelle setup vanuit Groningen of langs de heen weg in Friesland mee rijden de afsluitdijk over voor een stevige wind tegen ?PM, me maar dan regelen we een mooie Contra CanonBall
TICKLING BARN17 juli 2013 om 22:53 #526480Als je een lucht bedje en slaapzak meeneemt kun je bij mij in de tuin in een tent slapen…
Ben benieuwd of er nog een noorderling met je meewilt…
Kom op leute, wat is er weinig animo voor de beste(doorrijdtoer) en langste toer van het jaar?
18 juli 2013 om 10:14 #526153Snap er ook niks van Jelle, dit is sinds jaar en dag de meest prestieuse tour van het jaar waar de Vespa blokjes tot de maximum kunnen/mogen worden gebruikt, vooral de sfsluitdijk brengt mooie herinneringen, bek op stuur en gassen maar.
Waar zijn de die-hard Noordelingen die de Contra Gumball niet voorbij kunnen laten gaan, Martino, Tonni, Hansieb jullie Moderatoren horen hier gewoon bij te zijn lijkt mij 😉
De afstand valt reuze mee, het kan in 4 uurtjes gereden worden dat hebben Tonni en ik al bewezen 8)
Maar als we er 6 uurtjes over willen doen met de nodige rust pauze’s dan is dat ook goed natuurlijk
Zorg wel voor een goed ingereden betrouwbaar blok die met 3/4 gas lekker 65km/uur kan rijden dan is het makkelijk en betrouwbaar te doen. Het zijn vooral lange stukken waar flink doorgereden kan worden dus laat deze uitdaging niet tot volgend jaar liggen a.u.b.
TICKLING BARN18 juli 2013 om 22:14 #526487Ik begrijp er echt niks van, dit is nog wel de toer der toeren… De toer waar al het vespa toerwerk mee is begonnen?
En wie rijden er mee alleen 4 gasten van de oude stempel???19 juli 2013 om 10:25 #526472ik ga wel mee hoor Jelle maar dit wist je al.
Voor de mensen die twijfelen het is zeker weten de moeite waard. Door de weilanden, bossen, afsluitdijk enz enz.
Hopelijk sluiten er nog een aantal aan in Friesland.
19 juli 2013 om 16:17 #526490Vincent :
Hopelijk sluiten er nog een aantal aan in Friesland.Dat denk ik niet, want ik heb geen betrouwbaar blok.
Sterker nog ik heb geen blok, want die smerige kut speed engine wou vandaag ook niet lopen:boos
Alles nieuw of 2ehands nieuw, prachtige vonk, maar benzine krijgen ho maar.Heb hier ook nog een berini blokje liggen met een nieuwe 42mm pina, zgan dmp kruk en ook een prachtige vonk, maar benzine krijgen ho maar.
Dus behalve dat het totaal geen sleutel weer is heb ik het ook wel gehad met die kut blokken, want zit gewoon geen theorie in.
Want alles is nieuw en functioneert goed, dus ik kan ook niks maken of verhelpen.20 juli 2013 om 08:58 #519908Andree, je hebt 3 weken de tijd…. in die tijd maak je toch nog wel een knap rijdend blokje?
Heb je ook al nieuwe keeringen en pakkingen erin?20 juli 2013 om 17:06 #525923Naar mijn telling is het nog 2weken:D
Maar behalve het warme weer, vond ik het ook weinig zin hebben om nog een 3e blok op te gaan bouwen.
Dus vandaag de speed maar weer bekeken en getest en nu starte die wel.
Oorzaak.
Te grote sproeier waardoor hij met filter compleet dood slaat en dus niet eens wil starten.
(een theorie van niks want zelfs met 20maten te groot hoor je gewoon te kunnen starten maar goed:con)
Maar het is nu weer starten lopen dus vind het wel best:lol
Zal hem van de week nog even fijn tunen qua sproeier.Daarnaast heb ik de evo vandaag ook weer in elkaar gezet met een getunde 42mm alu.
Dus hier in Leeuwarden aansteken komt weer wat dichterbij;)22 juli 2013 om 10:30 #526493Aangezien(oa.)de overweldigende belangstelling voor deze toerrit, hebben we besloten deze niet door te laten gaan!
Mocht het nou wel mooi weer worden en de brommers zijn er klaar voor dan rijden we hem wel…. (maar weeronline laat momenteel iets anders zien)
@speedbuxy als we wel gaan laat ik je het nog wel even weten
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.