Vespa-Ciao.NL
:: Gumball 2011: wie rijdt gezellig mee?

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Gumball 2011: wie rijdt gezellig mee?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

Aangezien de VC meeting weer voor de deur staat en het zo saai is om met de auto naar Grunn te gaan en het eigenlijk traditie is om daar heen te knallen met de brommert.

Willen we weer gaan gumballen 😀

We rijden dan vrijdag eind van de ochtend(5 aug) van Alkmaar naar Groningen.
      En die Zondag rijden we weer terug richting Alkmaar

Wie vindt het leuk idee om mee te rijden?

-Jelle
      -Mike

Mike
      Bijdrager

waarom nou weer paars?:P

Mike

Lennaert
        Sleutelbeheerder

ik wil eigenlijk wel bij de activiteiten zijn die avond denk aan: Drankjes + bingo
          dus ik blijf waarschijnlijk dan gewoon overnachten ookal rijd ik de normale gumball daar naar toe wel mee

Jelle
          Topic starter

drankjes kun je vrijdag ook drinken en misschien doen ze de bingo wel een beetje optijd(wordt er een bingo gehouden dan???) 😉

Lennaert
            Sleutelbeheerder

jahwoel daar zijn ze mee bezig snelle.

Edjuh
              Bijdrager

Ik rij zaterdagochtend heen en zondagochtend terug( met flenny dus? ).

Lennaert
                Sleutelbeheerder

edo hoe laat wil jij dan gaan vertrekken :)?
                  gezien het nu wel heel veel langs elkaar heen loopt qua planning zie ik ;)!

Edjuh
                  Bijdrager

Zoveel mensen zoveel wensen.

Ik ga rond 10 a 11 uur? Zondag dan. Maar ik wil best overleggen 😛

Maar laten we dit via pm doen, want dit gaat niet over de ‘night gumball’.

Jelle
                    Topic starter

Als er nou niet meer interesse is(dan Mike en ik) voor een nachtrit terug, dan kunnen we ook op zaterdagochtend heen en zondagochtend (heeeeel) vroeg terug.
                      Maar het lijkt mij fantastisch om midden in de nacht over de fietspaden(tussen de schapies door) te knallen…

Edjuh
                      Bijdrager

Om eerlijk te zijn denk ik dat je niet veel kandidaten meer zal vinden.

Zaterdag wil ik dan wel meerijden, maar zondag ga ik niet eerder dan 10 uur weg.

Jelle
                        Topic starter

Ik wacht het nog wel even af, het lijkt mij stug dat ik de enige ben die eens een keer een nachttoertje wil doen…

Tonni
                          Moderator

Hou er wel rekening mee dat er vanuit VC niks voor vrijdag op zaterdag is geregeld qua onderdak…
                            Ik vind het wel een mooi idee, de gumball is sowieso altijd een leuke rit.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

-RobinvS-
                            Bijdrager

Jelle :
                              Ik wacht het nog wel even af, het lijkt mij stug dat ik de enige ben die eens een keer een nachttoertje wil doen…

Ik had ook langer het idee een keer ’s nachts een toer te rijden, alleen word dit heel veel regelen:lol
                              Als je is een Nachttoer gaat organiseren ben ik erbij:thumb

Jamai
                              Bijdrager

Lijkt me een leuk idee. Zou dan ook wel mee willen.

Mike
                                Bijdrager

ik pas me aan , aan wat de meeste gumballers willen:)

en ff for the record: Gumball ( heen rit ) is nooit op de meeting dag (zaterdag ) geweest! ik nam er altijd een vrijdag voor vrij en dat ga ik dit jaar ook doen. anders wordt t wel erg knap allemaal. zaterdag heen zondag terug???:? ik begin er niet eens aan.

Vrijdag heen en zondag gewoon terug. 2 nachten dus;)

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.