Vespa-Ciao.NL
:: GUMBALL 2007 + route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl GUMBALL 2007 + route

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 340)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Moderator

en in uiterste nood, kunnen we altijd nog duwen…

maar goed misschien dat mike en ik nog wel een karretje maken, dan nemen we gewoon een reserve blokkie mee…

maar ik ging vroeger ook met de ciao op vakantie en heb nooit echte problemen gehad(1x warmlopertje en 1x V-snaar kapot) maar ik reed dan ook bijna constant 80km/u

maar ehh barry, kom je nou ook nog naar de meeting? anders ben ik daar straks de enige ouwe L*L

barry
      Donateur

Als ik daar bij iemand kan overnachten kom ik zeker.

Jelle
        Moderator

joh kom je toch ook naar de camping…
          lijkt me wel gezellig:bier

Edjuh
          Bijdrager

Ik kan misschien wel bezemen, dan hou ik ruimte voor een brom vrij, maar ik denk niet dat het nodig is als de juiste voorbereidingen worden getroffen en er extra blokjes meegaan.

Wouz-LwB
            Donateur

Wou net zeggen , als mike zo’n karretje heeft. pleur je er ff 2 std blokkies in en is het klaar ja !

Mike
              Topic starter

mijn lieve lieve pa beschik ook over een busje en die wou ook bezemen..:D en ik ga zeker dan een dikke vette vespa ciao sticker op ze bus plakke :fuck2

ik en jelle moesten maar es rond de tafel gaan zitten wat betreft de route de shirtjes en dat karretje enzo..

maar allesz komt goed..

jelle hoe zit t nou met je broer?:D

Mike

Jelle
                Moderator

mn broertje had het erover om met de auto te gaan en dan onze project ciao mee tenemen(maar dat ding bestaat nu alleen nog uit een veroest frame + wielen, dus of dat begin augustus wat is heb ik een hard hoofd in)
                  hij kan beter ook gewoon GEZELLIG met de ciao meegaan :lol

ja binnenkort maar ff route uitstippelen…

Mike
                  Topic starter

zo is dat 😀 haal die jongen nou eens over man:P we belle wel ff binnkort.. wouz lwb staat dit weekend op varnebroek camping he

Mike

Jelle
                    Moderator

joh, is die verdwaalt ofzo 😮

Mike
                      Topic starter

nee Krampeer weekend met zen ouders richting het mooie alkmaar/heiloo en omstreken

Mike

Wouz-LwB
                        Donateur

Hahah stel gekko’s, dikke luxe camping man 🙂 . We kunnen dit weekend wel ff wat dingetjes gaan regelen voor jullie kauwgumbal-reis. Komen miss ook nog wel ff bij jou langs jelle.

masterman
                          Bijdrager

jelle :
                            mn broertje had het erover om met de auto te gaan en dan onze project ciao mee tenemen(maar dat ding bestaat nu alleen nog uit een veroest frame + wielen, dus of dat begin augustus wat is heb ik een hard hoofd in)
                            hij kan beter ook gewoon GEZELLIG met de ciao meegaan :lol

ja binnenkort maar ff route uitstippelen…

Haha als we een goed blok hebben staat hij binnen 2 weken met ze wieletjes op de grond hoor!!

masterman
                            Bijdrager

Weet iemand hoeveel mensen er op de meeting komen?

hansieb
                              Moderator

Pff…. reken maar op een mannetje of 50 denk ik.

Vorig jaar waren er ook zo rond de 50, dit jaar meer animo lijkt me dus ook meer mensen.

Jelle
                                Moderator

Wouz-LwB :
                                  Hahah stel gekko’s, dikke luxe camping man 🙂 . We kunnen dit weekend wel ff wat dingetjes gaan regelen voor jullie kauwgumbal-reis. Komen miss ook nog wel ff bij jou langs jelle.

ik kom wel ff langs op de camping.. is tenslotte vlak bij me huis

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 340)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.