Vespa-Ciao.NL
:: GUMBALL 2007 + route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl GUMBALL 2007 + route

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 340)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barend f
    Bijdrager

klopt lijkt mij ook vet!!

moet ff goed geregeld worden!
      :thumb

Mike
      Topic starter

yeah.. ik ben er vrijwel zeker van dat eht er van gaat komen, ik ben met een klein groepje al erg blij.. maar meer mensen zou egt bruuut zijn!!:D en ik vind die groepstent wel een goed idee.. dat is gewoon gezellig én makkelijk want het scheelt je weer een tent die je mee moet slepen.. ik beperk me bagage liever tot de nodige schone onderbroek en een tande ragger en de rest wat onderdelen en gereedschap:P dat mede met een schuin oog kijken omde rit nog een beetje zo comfortabel mogelijk te maken:P want dat is een ciao niet egt:P

Mike

barend f
        Bijdrager

klein groepje:pest

ik zorg mede dat er genoeg lui zulle zijn in groningen( maar denk stiekem dat er wel veel lui mee rijden vanaf alkmaar!!:thumb

( tenten en zo regel ik wel met niels) 🙂

hansieb
          Moderator

Barendje 🙂 jij komt vanaf gieten he dus een echte gumball van 100den kilometers is het niet voor jou.

Jij hoeft maar 30 km te rijden.

Maarja ik ben benieuwd of alle grootmondjes ook komen vorig jaar kwamen er een hele boel niet opdagen. Maar we zullen zien, ik zal nog even als ik tijd heb stadspark bellen voor prijzen enzo.

Mike
            Topic starter

doe dat hans.. dat zou fijn wezen:) enne ik wil zoieso die toer gaan doen en er zijn egt wel mensen geintresseerd om mee te gaan.. ik had flick al gpmed over dat ik graag de datum voor de meeting op de frontpage wil hebben.. die is tog al zo goed als zeker nam ik aan…

en dan wil ik er graag een stukje en een link over de gummball bij zetten.. gewoon om de aandacht voor de toer en de meeting op te pompen..

Mike

barend f
              Bijdrager

ja toch 30 km ,
                maar ben er zeker wel bij en probeer het zo comfotabel mogelijk te maken voor de mensen die wel 100 kmters moete knalle!
                daarom hanus:thumb

Mike
                Topic starter

barend f :
                  ja toch 30 km ,
                  maar ben er zeker wel bij en probeer het zo comfotabel mogelijk te maken voor de mensen die wel 100 kmters moete knalle!
                  daarom hanus:thumb

hoe bedoel je comfortabel voor ons maken barend..:) enne tof dat je mee helpt emet organiseren

Mike

barend f
                  Bijdrager

ja de MENSEN die zo lange afstand hebben afgelegt moete ff goed verwend worde na zoon lange rit:D
                    en die meeting moet zoiezo goed verzorgt zijn! kijk al lange tijd er naar uit.
                    zet me er 100% voor in, samen met nog wat lui hiero uit de buurt :thumb

hansieb
                    Moderator

Ik zie barend al aan de weg staan :D:D met BIDONS he jongens kom op he !!! nog maar 30km!

Hehe maarja ff zonder geinen ik bel stadspark camping wel ff op als ik tijd heb deze week.

Mike
                      Topic starter

die toer moet onvergetelijk worden…egt waar:D

maar wat ik al zei.. dr moet ff iets op de frontpage komen. denk dat jij dat ook wel een goed idee vind hans

Mike

Mike
                        Topic starter

das gedaan inmiddels;)

Mike

J3sp3R
                          Bijdrager

Gaan dr nou ook nog mensen vanuit Overijssel/ZW-Drenthe naar Grûnn? 😛

VoNcKjE
                            Bijdrager

eej ik kom uit limburg en zou er ook bes heen willen en dan zelfs van uit hier rijden maar zijn er nog meer mensen hier die dat tering eind willen gaan rijden?dan is het meschien te doen=)

Stino
                              Bijdrager

lijkt me een heel leuk idee om van alkmaar naar groningen te gaan met de brommer. Ik ben nog niet zo lang actief op de site, maar ik vind het echt een prachtidee en ik ben graag van de partij!:thumb

Mike
                                Topic starter

@ ties HAHAHAHAH ( sorry ik lag sowat onder me buearu van het lachen:P

vonckje : je kan ook hier heen komen via wat vervoer ofzo ( tjd zat om evt wat et regelen in princiepe )

@ stino bedankt voor je aanmelding.. heb je het topic goed gelezen wat betreft een weekendje ervan maken enzo? en de bedoeling met het idee een beetje

want we toch wel gaan kijken naar serieusze intresse en die camping gaan boeken over niet al te lange tijd;)

zeg maar of ik je er bij moet zetten!:)

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 340)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.