Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › GUMBALL 2007 + route
- Dit onderwerp bevat 339 reacties, 48 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 7 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 maart 2007 om 23:37 #510544
hoogst waarschijnlijk begin augustus.. 5 augustus was weer een beetje richtdatum geloof ik.. net als vorrig jaar.. dit heb ik me laten vertellen ook:)
Mike20 maart 2007 om 13:17 #510549Ik hoop het, 9 augustus ga ik op vakantie, dus als het daarvoor is kan ik zowieso naar die meeting:)
21 maart 2007 om 21:29 #510573Ik ben zeer blij te verkondigen dat ik deze gummball 2007 mag bijwonen en wil mij daarvoor bij deze inschrijven!
We gaan zeker ff de afsluit-dijk ownen 😀 (hele rij brommers over de hele afsluit dijk versprijd 😛 lijkt me gruwlijk)
21 maart 2007 om 21:32 #510574ehh jaahhh:P maar je staat genoteerd:D het word al een klein leuk clubje zo en zullen vast nog meer bij komen in de loop der tijd.. en ook als de meeting daar een vaste datum heeft zal dat ook meer duidelijkheid geven over deze Toer. 🙂
@ bob.. dus als die meetin nou voor jou vakantie datum is.. ga je dan mee op de toer.. dat itepeteer ik uit je reactie..?? of had je een andere manier om naar grunn te gaan?:P
Mike21 maart 2007 om 21:33 #510575Ik zal binnenkort ff de camping opbellen hoeveel geld het gaat kosten met die tenten
@mike jij komt volgende week hierheen hoorde ik 🙂 alvast inspectie ofzo !
21 maart 2007 om 21:35 #510576ik ga hier ff verder met antwoorden hoor mike, daar is dit topic tenslotte voor…
ik weet echt niet of ik mijn vario meeneem dan want das toch allemaal weer extra gewicht en dan moet ik daar naast mijn tentje mijn achterklok gaan omwisselen etc… zie ik niet echt zitten8)
is er al wat bekent of er al mensen uit het zuiden via noord holland naar groningen rijden?
misschien ook wel een ideetje om er een heel weekend van te maken.. vrijdag heen maandag terug ofzo.. moet ff kijken of ik dan vrij kan krijgen van mijn werk.
dus we gaan iig al met z’n 3-en …
21 maart 2007 om 21:38 #510577hansieb :
Ik zal binnenkort ff de camping opbellen hoeveel geld het gaat kosten met die tenten@mike jij komt volgende week hierheen hoorde ik 🙂 alvast inspectie ofzo !
hansie, ja ik kom jullie derp ff bekieke:P haha nee hoor!:) het was eerste instantie uit pure gezelligheid dat ik ff langskwam bij jullie!
maar nu heeft het ook nog een doel 😉 ik neem me naaf mee en daar gaan we same ff me mhr vertanding in proppen, en dan maken we er een how2 van.. ook de revisie zelf van de naaf:)
ik hoop dat ik je oof ff ontmoet hans.. ik wil je ciao graag zien! en wat die campng betreft.. leuk dat je wilt bellen.. maar aantal mensen is nog onzeker he! enne we konden ook met teneten bij flick ergens op een veldje had ie t over:P maar dat zien we dan wel ff:P die toer komt er zeker iig:D ik ga nu ff me alu cilindertje halen..!
Mike21 maart 2007 om 21:39 #510578jelle :
ik ga hier ff verder met antwoorden hoor mike, daar is dit topic tenslotte voor…ik weet echt niet of ik mijn vario meeneem dan want das toch allemaal weer extra gewicht en dan moet ik daar naast mijn tentje mijn achterklok gaan omwisselen etc… zie ik niet echt zitten8)
is er al wat bekent of er al mensen uit het zuiden via noord holland naar groningen rijden?
misschien ook wel een ideetje om er een heel weekend van te maken.. vrijdag heen maandag terug ofzo.. moet ff kijken of ik dan vrij kan krijgen van mijn werk.
dus we gaan iig al met z’n 3-en …
check begin post ff.. het zijn dr al iets meer 😛
enne weekend lijkt me des te leuker! we wachten de animo ff af en wat eventuele zuiderlingen zeggen om via hier te rijden!
Mike21 maart 2007 om 21:46 #510579Mike :
hansieb :
Ik zal binnenkort ff de camping opbellen hoeveel geld het gaat kosten met die tenten@mike jij komt volgende week hierheen hoorde ik 🙂 alvast inspectie ofzo !
hansie, ja ik kom jullie derp ff bekieke:P haha nee hoor!:) het was eerste instantie uit pure gezelligheid dat ik ff langskwam bij jullie!
maar nu heeft het ook nog een doel 😉 ik neem me naaf mee en daar gaan we same ff me mhr vertanding in proppen, en dan maken we er een how2 van.. ook de revisie zelf van de naaf:)
ik hoop dat ik je oof ff ontmoet hans.. ik wil je ciao graag zien! en wat die campng betreft.. leuk dat je wilt bellen.. maar aantal mensen is nog onzeker he! enne we konden ook met teneten bij flick ergens op een veldje had ie t over:P maar dat zien we dan wel ff:P die toer komt er zeker iig:D ik ga nu ff me alu cilindertje halen..!
Haha , dat is een klein veldje ergens tussen huizen. niet echt een veilig gevoel en t mag ook nie eens , wildcamperen heet zoiets haha 😛
Als jullie op die camping zitten met genoeg man kan de prijs ook weer gedeeld worden ja 😉21 maart 2007 om 21:50 #510580ja joh die camping komt wel goed toch?
en idd ik ga niet op een veldje ergens tussen een stel huizen…
21 maart 2007 om 21:54 #510581jaaa vast wel , zou wel ff tijdje vantevoren reserveren ! straks zul je zien dat het volgeboekt is oid;)
21 maart 2007 om 22:19 #510582hangt ook een beetje van de datum van de meeting af.. als het midden in de vakantie periode is ja dan is van te voren boeken wel handig…
21 maart 2007 om 22:22 #510583komt vast wel goed.. als die jullie nou eens gaan nadenken over een meeting datum:P
Mike21 maart 2007 om 22:25 #510584Hehe ja , moeten binnenkort maar eens kijken met z’n allen naar een goede datum !
21 maart 2007 om 22:25 #510585Mike :
hansieb :
Pardon dorp is het niet he :boos:no
Mij wil je niet eens ontmoeten maarja moet dan maar , ik kom wel ff kijken wil de malossi vertanding ook wel ff zien. Je regelt maar ff een fietsje en dan kom je met thomas maar hier ff heen.
Ontopic: De camping komt wel goed , maar reken op iets van 12 euro per nacht voor die tent, het jeugdhotel is duurder maarja de camping zou ik jullie meer aanraden. Tentje daar opzetten na de meeting dan ga je maar ergens vrete en dan savonds stappe en dan redden jullie jezelf maar.
De camping lijkt me tot dusver gewoon het beste idee, ligt btw ook maar 20 min lope van de binnenstad af.
. De afstand naar het centrum van Groningen is drie kilometer
Camping Stadspark is zeer geschikt voor gasten die niet te veel luxe verwachten.
Voor elke doelgroep, zoals vijftig-plusser, trekkers met tentjes, jongeren, zijn er aparte velden gemaakt, zodat ieder zijn eigen privacy houdt.

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.