Vespa-Ciao.NL
:: GUMBALL 2007 + route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl GUMBALL 2007 + route

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 340)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Sjonge jonge jonge 😛 thomas mag haast wel gebak en drank voor iedereen meeneme.

Hij zit thuis lekker te nikse en jullie fixen alles voor em.

,
      Zonneschijn (%) ,, 60 %VR ,60%ZA
      Neerslagkans (%) , 20%VR, 20%ZA
      Neerslaghoeveelheid (mm) , 0 VR ,0-1 ZA
      Minimumtemperatuur (°C) ,12/14 VR,13/15 ZA
      Middagtemperatuur (°C) , , 21/24 VR ,20/25 ZA

Ik zeg gaan met die banaan dit gaat helemaal goedkomen vrijdag en zaterdag! we maken er wat van bbq op de camping.

Btw edjuh jij gaat met de auto , ik wil wel een lekker potje :bier bij de bbq.

Crullie
      Donateur

Bravo Mike, als je de Gumball ook met zoveel doorzettingsvermogen doet is er geen vuiltje aan de lucht.
        Wat Herr Flick betreft zal ik Helga vragen of ze de komende weken wat meer met de zweep moet kietelen,,..

@ Hansieb, heb ook auto en ik neem ook :bier mee voor bij de BBQ.

TICKLING BARN

Mike
        Topic starter

moet eerlijk zijn.. we hadden de hoop egt al opgegeven.. maar dat blikje amsterbier heeft echt de dag gered en dus wss Flick ze Gumball hahaha:lol

nee in ga hem nu ff goed maken en afstellen en dan zijn we dr klaar voor:)

het word gezellig daaro!:D

moeten alleen even kijken hoe en wie de bbq even kan gaan organisren… maar kenne we het beste die dag zelf doen lijkt me… boodschappie is zo gedaan? en dan weet je ook snel wie wel en niet mee eet!

ik iig wel!! en als de zon schijnt.. dan gaan ik aan de Desperados of Corona:D en de hele avond op me stoel hange:P

Mike

Mike
          Topic starter

daar issie 🙂 veilig in me schuurtje in alkmaar, en als het aan mij ligt blijft ie hier ook altijd:D if u know what i mean edo (a):D

heb um net even gepoetst.. ik ga hem vandeweek met flick en Toadie even na lopen:)

Mike

Toad
            Bijdrager

Mike :
              moeten alleen even kijken hoe en wie de bbq even kan gaan organisren… maar kenne we het beste die dag zelf doen lijkt me… boodschappie is zo gedaan? en dan weet je ook snel wie wel en niet mee eet!

ik iig wel!! en als de zon schijnt.. dan gaan ik aan de Desperados of Corona:D en de hele avond op me stoel hange:P

Ik doe met je mee :D, ze hadden me vrijdag ingeroosterd op me werk :S, hoelaat gaan we zondag btw weer richting alkmaar?

Jelle
              Moderator

als we weer een btje nuchter zijn…

hansieb
                Moderator

Die zaterdag gewoon eerst ff lekker bbqen en daarna gewoon de stad in 😀

LexCiao
                  Bijdrager

Heey jongens:(

naah wat enkele berichten op mijn werk kan ik helaas niet mee:S

ik moet invallen voor een andere dus ik moet het helaas aflasten 🙁

Edjuh
                    Bijdrager

Vanaf morgen ziekmelden dus……

@Mike, looking good! Die brug/bokregio is een beetje gaar, dat zul je wel zien, misschien dat je die cittabrug er later op moet gooien(als je hem houdt).

Ik neem sowieso wel wat drinkbaars mee naar de meeting. Krijg er steeds meer zin in!! Vanavond maar weer aan het werk om de zaken zoveel mogelijk af te krijgen!

eddi
                      Bijdrager

Ziekmelden zit ik ook aan te denken, gestoken door een vespa misschien:lol

Mike
                        Topic starter

er staat dat je ze eet dus dat zou wel frapant zijn dude:P

en ed.. die citta brug krijgt ie zoieso.. welke eigenaar ie ook heeft 😉 geschenkie(a)

Mike

Edjuh
                          Bijdrager

Zijn het nou veldbedden in die tent? Ik weet niet precies wat ik mee moet nemen namelijk.

Slaapzak en kussen?

Btw. weer gaat de goeie kant op!

Mike
                            Topic starter

slaapzak ja.. en een kussen gaan ik egt niet meeslepen hoor.. jij kan dat miss doen idd

maar op een egt veldbed heb je geen kussen nodig toch? ik gebruik me buddyseat wel als kusse in uiterste nood :lol

Mike

Jelle
                              Moderator

neem jij je buddy seat mee?

Mike
                                Topic starter

ja natuurlijk.. jij niet dan…jij bent altijd juist zo buddy geil:P

ik heb een persoonlijk pak ezel he;)
                                  Flick himself:lol

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 340)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.