Vespa-Ciao.NL
:: GUMBALL 2007 + route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl GUMBALL 2007 + route

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 340)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Moderator

ja 2 uur moet je toch echt wel aanhouden denk ik en des te eerder je hier bent des te eerder kunnen we vertrekken… en des te eerder kunnen we in groningen aan het bier:bier

Mike
      Topic starter

ff snel berekend op internet.. met brommer ist 73 km en geschatte reistijd van bijna 2 uur..

we willen echt om 8 uur weg dus je moet zeker half 6 6 uur op je brommert stappen Gefret:)

Mike

Crullie
        Donateur

:lol Hahaaa Getfred ook mee, mooi man ! klasse om met een ori snor 50 km/uur naar Groningen te crossen via Alkmaar vanuit Hilversum.
          Eén ding is zeker ook voor jou een koud :bier bij aankomt in Zuidhorn Succes.

TICKLING BARN

GeFret
          Bijdrager

Hahahaha, ja dankje ^_^
            Gaat wel goedkomen hoor, alleen beetje vroeg opstaan… Maarja, daar heb ik het wel voor over hoor!
            Op naar het bier dan maar:lol

Mike
            Topic starter

zo ist maar net:) tof dat je ons joint!, we hebben er zin in:)

Mike

Edjuh
              Bijdrager

Morgen mijn bravo met mike prepareren om van amsterdam naar alkmaar(gaat mike ff zitvlees kweken) te rijden, vanwaar Thomas hem naar groningen zal sturen!:)(dat hoop ik tenminste).

Crullie
                Donateur

Eeh Wie gaat die bravo weer naar Amsterdam sturen dan =).

TICKLING BARN

Mike
                  Topic starter

ed himself ( gooit hem weer in ze bussie hé )

Mike

N!CKs

jelle :
                      zo vandaag ff 2 shirtjes gedrukt die van thomasc en die van mezelf:

zouden we die t-shirts altijd kunnen laten maken, dat het niet alleen voor de Gumball is maar ook voor gewoon aan te trekken. net als de stickers die we zo verkopen.

Mike
                      Topic starter

ja je kan ze zelf laten maken…

je moet zeg maar en oplagetje maken,

je gaat naar een kleding printer

je koop een a4tje met 4 of 5 keer dat vespa.nl woord en wat namen, voor 20n euro ( Flock printing )

die badge van jmpb van 3,50 ofzo,

en wat simpele blauwe polo’s , en je verkoopt ze aan degene die ze hebbe wou voor 25 eiro.. dan heb je er geen winst op ofzo maar lijkt me niet dat ej daar op doelt

je strijkt het er zo op en kan ook zo in de( 30 graden ) was!;) heb ik al getest met de restprint

Mike

N!CKs

okej, bedankt voor de tip:thumb

Edjuh
                          Bijdrager

Nou flick, je rijtuig staat in Alkmaar!:

Ik had echt een heel verhaal neergepend maar is nu weg:(

Mike
                            Topic starter

Mennnnn what a fucking day!! Vandaag Flick ze gumballe brommer gehaald!:) ( even voor duidelijk heid.. het zou ff snel me polini 43 met getunde carters blokkie onder die bravo hange er weer naar huis boeken) liep wat ander ben nu net thuis 22:45:o

vanmorgen 11 uur uitgestapt op Amsterdam Muiderpoort bij ed om de hoek, daarna lekker bij hem thuis na kleine rondleiding aan de gang gegaan:)

heb ze veel belovende Simo ciaotje gezien, waar nog een hele hoop werk aan zit, maar dat komt vast wel goed 🙂 als de brommer zelf maar in elkaar zit he!;)

daarna dus aan de bravo begonnen ging allemaal redelijk gesmeerd.. op zolder blokje inmekaar gezet en ed eventjes geholpen met ze voorvork veren, ging niet helemaal goed dus naja..lost wel weer op:) naja toen met het blok na een tijd sleutelen naar de brommer,

nog even gaskabel vervangen.. blokje eronder gedaan met mijn koppleing en carb ook allene de uitlaat en de cilinderkop en cdi zijn van edjuh

bleek dat er niet de goede nylon bus in de carb zat.. ( had de verkeerde van huis ind e 12 12 gedaan:S Zoog veel valse luchtin combo met grote sproeier) wij dik probleem want ed ze bussies paste ook niet :S.. wij ten einde raad en de moet al opgegeven.. ik had flick al gebeld dat het niks was.. Hij moest huilen natuurlijk.. en terecht! daarna belde ik ook jelle op.. die zou ik op de hoogte houden. en hij zei.. je moet een blikje opknippen en dat tusse de nylonbus doen

en verhip.. wat een briljante oplossing, dus bij deze jelle onwisj bedankt! voor die gouden tip:D

daarna sproeier verklein en toen kon ik gaan! kwart voor 8 savonds pas en bij 50 km af te leggen en nog dik verdwalen ook!:(

flick mag wel heel dankbaar wezen:lol wthat a fucking day!

maar het was een leuke dag en heb genoeten, ed bedankt voor je gastvreiheid! zet em op met je ciao:D

setup van bravo nu:

43 polini
                              getunde eleck carters
                              12 12
                              proma cc
                              een of anders std piaggio frans getuned filter:P
                              80 poulie

zeker 75 gerede op terug weg:)

vandeweek ff goede bus erop doen , goed afstellen en nalopen en poeten voor ed:lol

Mike

Mike

Herr Flick
                              Sleutelbeheerder

ik ben jullie echt dankbaar 😀 ik zag het vanmiddag even niet meer in, maar nu is het weer helemaal top.

echt top!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                Gele Racefrikandel

Thomasc
                                Bijdrager

Hahaha die mike 😛
                                  Jij heb er wel veel voor over heh 😀

Het gaan echt een paar top dagen worden :thumb

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 340)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.