Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › GUMBALL 2007 + route
- Dit onderwerp bevat 339 reacties, 48 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 8 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 juni 2007 om 12:27 #510946
Mike :
dames en heren..ik denk dat dit zo ongeveer het eerst evenement word naast de meetings,
zoals jullie weten is er van de zomer uiteraart weer een geweldige meeting in het noordelijke groningen:) Dé meeting van onze site
nou kwam jelle gister met een briljant idee van waarom gaan we niet met een groepie van mensen uit hier en omstreken en de gene van verder die ook mee willen, met de vespa’s naar groningen toe te rijden!
het idee dus : een toer van alkmaar naar groningen met als rede van bestemming de meeting 2007!
om meteen de dromers uit de droom te helpen.. het gaat om een afstand van bijna 200 km en is makkelijk binnen een dag uit te voeren!
dus het kan hardstikke gaaf zijn..!!:D
via de afslutdijk op het fietspad enzo! ik wou graag bij deze dus de animo pijlen voor zo’n “Gumball” toer naar groningen!
mensen die op de route liggen kunnen altijd bijvoegen uiteraard!
ik heb flick al ingelicht en die heeft me al voor daarzo een adres van een bungalow parkje gegeven met goedkope bungalow’s voor een nachie.. anders kunnen we altijd tentjes meeneme en daar op een veldje vij flick aldus flick zelf .. en brommers zijn veilig in zijn tuin..
ook heb ik al gevraagt naar mensen met ervarin met lange afstanden op een vespa.. jelle zelf.. en arvidW natuurlijk naar flick toe toen.. en waar je op moet letten valt echt allemaal mee! maard at horen we laten als er meer animo is natuurlijK!
ik ben zwaar voor zo’n toer!:)
andere geintreseerde zijn : ( in eerste instatie gewoon voor het idee en plan )
Mike ik dus..
Jelle
Masterman *ovb
Thomasc
Lexciao
Flowen hopelijk komt er op deze manier een aantal mensen bij..!! en kunnen we er wat van maken
1 juni 2007 om 12:29 #510947Waarschijnlijk ga ik ook mee, van alkmaar -> groningen.
is nu 75% cker46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel1 juni 2007 om 12:34 #510948En heel mischien nog iemand :whistle
1 juni 2007 om 14:36 #510951Ga je eerst naar alkmaar en dan weer terug rijden? Of worden jullie gebracht?
Wel gaaf:)
Als ik mezelf in tweeen kon delen zou ik meegaan:con
1 juni 2007 om 15:05 #510952Ik ga naar alkmaar met de oto, en brommerrit word alleen alkmaar -> groningen en dan blijf ik daar weer 😉
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel1 juni 2007 om 15:10 #510953Bahah met je malossi blok , jij bent gek…………….
1 juni 2007 om 15:30 #510954GEZELLIG!!!
maar wordt je hier dan afgezet?
1 juni 2007 om 16:31 #510955nah ik had vanmorgen te horen gehad dat ik me examen mag aanvragen ( na 11 rijlessen =) ) dus ik kan ze makkelijk emt me bussie:D.. enne natuurlijk gaat ie dan niet met ze malossi blok.. dan mag ie wel op de snor ciao van me vriendin.. die heb ook wel een leuk blokje:) en als wouter nog mee wil pak ik de bus van me vader wel ff om ze te halen.. dr kan vanalles geregld worden..
en Edjuh.. ik vind nog steeds dat je mee moet rijden.. en dat geld óók voor yoerie ( masterman )
Mike3 juni 2007 om 13:28 #510968oke mensen de route van Gumball 2007 is zo goed als bekend!
hij verloopt dus van alkmaar naar de afsluitdijk en via harlingen,franeker leeuwarden buitenpost en zuidhorn naar groningen! via een kleine boog.
de precieze route is geworden:
*ALKMAAR* ( vertrekpunt word nog bekend gemaakt )
Langendijk
Oudkarspel
Nieuwe niedorp
Middenmeer
Wieringerwerf
Den oever
*AFSLUITDIJK*
Zurich
Harlingen
Franeker
Peins/Dronrijp
Marssum
Leeuwarden ( noordelijk passeren via snakkerburen )
Tietjerk
Hardegarijp
Veenwouden
Zwaagwesteinde
Buitenpost
Visvliet ( hier rijd je provicie Groningen binnen )
Grijpskerk
Niezijl
Zuidhorn
Aduard*GRONINGEN*
route schatten we nu op zo’n 230 a 270 kilometer.. maar dat gaan we nog even beter proberen te doen via de tom tom..
tot zo ver 🙂
Mike3 juni 2007 om 13:52 #510969Mike :
en Edjuh.. ik vind nog steeds dat je mee moet rijden.. en dat geld óók voor yoerie ( masterman )
Vind ik ook:fuck2
Ik kom in ieder geval rellen op de camping.
3 juni 2007 om 14:23 #510970Vanaf Zuidhorn/Aduard rij ik wel mee, samen met nog een paar mensen denk ik.
3 juni 2007 om 14:24 #510971Is het de bedoeling dat jullie op de meeting dag zelf komen of ervoor ?
3 juni 2007 om 14:31 #510972Ze gaan vrijdag rijden dus de dag ervoor.
3 juni 2007 om 14:33 #510973Fredzzz :
Vanaf Zuidhorn/Aduard rij ik wel mee, samen met nog een paar mensen denk ik.Dit ga ik denk ik ook doen ja. Als je meer weet zeg t ff tegen me op msn ! 😉
3 juni 2007 om 14:38 #510974Rijden jullie alles op 1 dag ? of de helft op de meetingdag zelf?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.