Vespa-Ciao.NL
:: Guido’s Bravo

Home Forums Perso’s Projecten Guido’s Bravo

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Moderator

Ik weet zeker dat je niet nog zo’n Bravo vindt in Rotterdam.

En daarbuiten ook niet 🙂 Hoe kom je aan die toeter? Want een normale Vespa toeter zou toch gewoon moeten werken.. Ik ben ook benieuwd of zo’n fietskoplamp “legaal” is maar alles beter als niks toch.

Guido
      Topic starter

Een 6 volt wisselspanning toeter was me te duur, terwijl ik 2 gelijkstroom toeters op de plank heb liggen. Ook gelijkrichters en afvlak ic’s heb ik genoeg! En fietsers mogen tegenwoordig met lichtgevende sleutelhangers legaal de weg op, dus mijn mooie koplamp zal wel door de beugel kunnen bij oom agent.

Guido
        Topic starter

Sinds de vorige update en nu heb ik aardig wat versleuteld aan de Bravo: Nieuwe DR 50, kortere achterveren, Si voorvering in de originele Bravopoten, zijstandaard, nieuw filtermateriaal in het luchtfilter, de originele brug teruggezet, een bel in plaats van de toeter, nieuwe Puch Maxi koplamp met bijpassende oortjes, de originele Ciaokop teruggeplaatst met aangepaste decompressie en een versteviging aan de zelfgemaakte trapas.

Qua looks hou ik hem even zo. Via het forum heb ik twee nette spatborden besteld, die ik in de toekomst ga monteren. Wat er nu op zit heb ik provosorisch gemaakt, maar dat is niet de oplossing. En ik zit eraan te denken om het zadel te gaan vervangen. Dit zadel is een waar martelwerktuig.

Dit is dan best jammer…

Martino
          Moderator

Dat je koplamporen van EBR zijn is idd wat jammer… Maar voor de rest ziet deze Bravo er goed uit. Goeie kleurstelling en ik vind de huidige spatborden er ook prima bij passen.

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.