Vespa-Ciao.NL
:: GT 2010 AFGELAST !!!

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl GT 2010 AFGELAST !!!

14 berichten aan het bekijken - 121 tot 134 (van in totaal 134)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

OrangeCiao
    Donateur

Ik neem gewoon een dik tou meei dan kunnen we altijd nog slepen dan het weer nog

speedbuxy
      Bijdrager

Ja ik vond het vervallen van de bezem wagen ook niet zo erg zei ook al meteen even een spanbandje mee en slepen die handel als het on the spot echt niet meer te maken is.

@citta Florian
        Op latere termijn betalen is volgens mij ook wel mogelijk:thumb
        En piet is zuigt idd dik die heeft deze zomer iets van 6x een hitte golf voorspeld en s,winters roept ie altijd dat er wel 6 11steden tochten zullen komen:D

Martino
        Moderator

Misschien heeft Piet het wel over de 11 steden tour met brommers? :con

Ik wens jullie allemaal een mooie tour toe in ieder geval. Hopelijk mag het droog blijven. Ondanks dat ze bij het KNMI een van s’werelds krachtige computers hebben staan kan deze nog steeds niet altijd goed voorruit kijken wat de weersverwachtingen betreft. Dus ik zal nog even wachten.

Gerarduz
          Topic starter

Kijk dit ziet er weer helemaal anders uit:

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Sint-Jansklooster/4057459

In de bovenstaande voorlopige voorspelling voor zaterdag, ziet het er niet onaardig uit …..

Zolang iedereen goed voorbereid voor de dag komt is het dus te doen , m.b.t. eten moeten we wel bekijken wat doen, BBQ in de regen wordt niks , maar er is daar kook gelegenheid/pannen/borden/bestek zat. Dus dat kan het probleem niet zijn.

Javad
            Donateur

Goed plan van dat touw Jordi, ik neem een extra cilinder mee en zoals altijd een boel gereedschap.
              Ik heb er zin in maar ik zoek nog wel iemand om mee te rijden naar de kampeerboerderij vrijdag.
              Gerard of Speedbuxy, kan ik met 1 van jullie meerijden?

<3 Thunderstone
              Check mijn perso!

OrangeCiao
              Donateur

Maar waneer word het dan bekkent of het wel of niet door gaat want vtijdag is het al zo ver

Piet30
                Donateur

hansieb :
                  Piet i would say watch this topic, the weather is a pain in the ass in holland right now (looks like shitty weather the complete week)

ohoh, is that true? :'(

Don’t joke, I just got my new 35 liter pockets 😀

Batty
                  Donateur

Piet30 :

hansieb :
                    Piet i would say watch this topic, the weather is a pain in the ass in holland right now (looks like shitty weather the complete week)

ohoh, is that true? :'(

Don’t joke, I just got my new 35 liter pockets 😀

Ha ha:D:haha

OrangeCiao
                    Donateur

Kijk zelfs piet zijn brommer staat er klaar voor nou moet het zekker door gaan:thumb

Javad
                      Donateur

Ik zoek iemand om mee te rijden naar de kampeerboerderij vrijdag.

<3 Thunderstone
                        Check mijn perso!

OrangeCiao
                        Donateur

Javad meschien is het een ide om gerard of speedbuxy te pm suk6:thumb

Javad
                          Donateur

Ja, ik zal het proberen, bedankt.

<3 Thunderstone
                            Check mijn perso!

speedbuxy
                            Bijdrager

Javad :
                              Ik zoek iemand om mee te rijden naar de kampeerboerderij vrijdag.

Lijkt me het makkelijkst met gerard want ik kom niet in de buurt van grunn.

Gerarduz
                              Topic starter

GT 2010 AFGELAST !

Wegens onvoldoende belangstelling wordt de GT 2010 afgelast.
                                Het bedrag wat de betalende mensen over hebben gemaakt wordt vandaag over geschreven vanaf ING internetbankieren !
                                Zal dus z.s.m. op je rekening staan.

Ik heb puur vanuit overtuigd enthousiasme deze tour opgezet en moet helaas concluderen dat
                                Er echt onvoldoende animo is. Ik had gehoopt dat de redelijke vooruitzichten m.b.t. de weersvoorspelling voor het weekend de twijfelaars misschien over de streep zou trekken. Ook had ik meer aanmeldingen verwacht door het aanbieden van een financiële regeling en heb ten slotte de prijs nog verlaagd. Het heeft helaas allemaal niet mogen baten.

Graag wil ik iedere deelnemer bedanken voor de steun en belangstelling maar het is zo, dat ook het weer er niks meer aan kan doen en dat ik daarom mijn conclusie moet trekken.

Ik kan niet langer mijn aangebodene arrangement garanderen omdat de begroting niet dekkend is te maken. Ik wil niet dat er voor de betaalde deelnemers achteraf kosten bijkomen.

Ik heb er veel ideeën, middelen en energie ingestoken maar daarin is de grens bereikt.
                                Naar mijn idee heb ik een pracht plan gelanceerd en valt daar weinig op af te dingen.
                                Daarom wil bij deze graag de wens uitspreken dat in de toekomst, dit soort meerdaagse touren mogelijk blijven en iedereen er nog op attenderen, dat er over 2 week een 11 steden tour georganiseerd wordt!

Alle colondeances en “ja maar als dan dit /zus&zo” discussies heeft het forum niets aan.
                                Daarom verzoek ik de Moderators, er een slotje op te zetten en te laten voor wat het is.

14 berichten aan het bekijken - 121 tot 134 (van in totaal 134)
                              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.