Vespa-Ciao.NL
:: GT 2010 AFGELAST !!!

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl GT 2010 AFGELAST !!!

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 134)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Batty
    Donateur

het is een vespa Forum wat denk je nou zelf:?

Jelle
      Moderator

Gaat de toerrit eigenlijk ook door als het aankomend weekend het zelfde takke weer is als vandaag?

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Sint-Jansklooster/4057459

Edjuh
        Bijdrager

De slaapplek is geboekt dus ik neem aan van wel.

speedbuxy
          Bijdrager

Jelle :
            Gaat de toerrit eigenlijk ook door als het aankomend weekend het zelfde takke weer is als vandaag?

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Sint-Jansklooster/4057459

Ik heb er een hard hoofd in, want gerard zelf zag het allemaal niet meer zo zitten en als het weer nou ook nog kut word denk ik dat ie komt te vervallen:(
            Want de bezemwagen is ook weg gevallen dus die is ook niet meer tot de beschikking.
            (nou vind ik dit persoonlijk niet eens z,on ramp)

Maar als het van dit zeik weer word zoals de laaste dagen wel, want het hele toer jaar waren de ritten met mooi tot redelijk weer en die verloop wou ik wel zo houden.
            Dus als het echt kut weer word moet ik me ook nog even bedenken.
            Heb namelijk geen zin een weekend in de regen te gaan rijden sisi of niet.

Jelle
            Moderator

Is die boerderij nog te annuleren eigenlijk?

(als het echt ruk weer wordt)

speedbuxy
              Bijdrager

Nee volgens mij niet, want heb gerard meerdere keren gehoord over hoeveel geld deze uit enthousiasme opgerichte rit hem wel niet gaat kosten.
                Ik sponser hem ook sowieso 20 euro ook als het niet doorgaat, want vind het erg jammer dat iemand met zoveel enthousiasme een mooie rit opzet en dan zo gestraft word door geen enthousiasme van de rijders hun kant.
                Das gewoon echt jammer en dan nu dat klote weer er ook nog bij:(

Jelle
                Moderator

Ja dat is inderdaad wel jammer, maar niks is zo veranderlijk als het weer hé…

Piet30
                  Donateur

maybe I missed something but can somebody tell me the adress where to come on Friday?

Hope that my navi will find it this time. 😀

Javad
                    Donateur

hansieb
                      Moderator

Piet i would say watch this topic, the weather is a pain in the ass in holland right now (looks like shitty weather the complete week)

Florian
                        Moderator

dat zou ook zo zijn met de vespaciaotour en toen was het ook nog tamelijk lekker weer. dus ik zou goed buienradar in de gaten houden.

want die piet paulusma bakt er ook geen hol van.

OrangeCiao
                          Donateur

Ik vind dat het gewoon door moet gaan want het weerberigt gezien en het wort 20 graden met un beetje bewolking

Gerarduz
                            Topic starter

Citta_Florian :
                              dat zou ook zo zijn met de vespaciaotour en toen was het ook nog tamelijk lekker weer. dus ik zou goed buienradar in de gaten houden.

want die piet paulusma bakt er ook geen hol van.

Bedoel je deze Frieze “weerman”:

Aan de poster , waarom rij je zelf eigenlijk niet mee?

Laten we de weersvoorspelling nu eerst afwachten.
                              Rijden in de plens is zeker geen pretje,vooral met het beoogde aantal kilometers ,wat ook nog ter discussie staat vanwege het ontbreken van de bezemwagen chauffeur.

Graag wil ik de betaalde aangemelde deelnemers vragen nog even geduld te hebben!
                              Dus ik hou nog een slag om de arm , het moet wel realistisch blijven
                              Bij afgelasting worden de betaalde aanmeldingen per omgaande terug betaald!:thumb

Florian
                              Moderator

Gerarduz :

Aan de poster , waarom rij je zelf eigenlijk niet mee?

Omdat ik er op het moment geen geld voor over heb, ik ben nu bezig met mijn nieuwe blok en dat gaat voorop.
                                Want het is de tour rijden of een elec carter met ontsteking en vliegwiel.
                                Ook moet ik nog een euro carter uit italie hierheen laten komen.

En dat is ook allemaal niet gratis.

Ik hoop ECHT dat jullie redelijk weer krijgen :thumb

pepko
                                Donateur

hahaha die laatste :haha:haha

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 134)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.